player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Przeprowadzam się

12 maja 2016

Przeprowadzam się

(ten post jest zaplanowany) W końcu wyszło słońce. W każdym możliwym tego słowa znaczeniu. :) W piątek wszyscy w Krakowie zdjęli kurtki i cieszyliśmy się z ładnej pogody. Nie mogliśmy oczywiście z K. ominąć takiej okazji i nie wybrać się na lody i tortillę na rynek. Wspominałam Wam, że uwielbiam te spacery na Starym Mieście?
Ta piękna pogoda od razu sprawiła, że zaczęliśmy z K. już myśleć o lecie. Chcielibyśmy dorobić sobie w wakacje, a za samodzielnie zarobione pieniądze wybrać się na kolejną wycieczkę po polskich miastach. Warszawa już za nami i zaczęły się poszukiwania miejsca, do którego znów moglibyśmy wybrać się na parę dni. Planujemy zwiedzić ich kilka, a wśród pomysłów na razie są: Trójmiasto (głównie Sopot) oraz Malbork. Chociaż wszystko jest jeszcze na etapie planowania.~


Wiecie... W swoim życiu przeprowadzałam się już 4 razy i nieubłaganie przyszła kolej na raz 5. Tym razem bez rodziców, więc można by powiedzieć, że przechodzę na swoje. Wiąże się z tym wiele moich obaw, ale i nadziei oraz przewaga pozytywnych emocji. Jeśli chodzi o nowe miejsce... Wciąż będzie to Kraków, tyle tylko, że na wygodniejszym gruncie - tak to tajemniczo ujmę. ;) Wyprowadzka jest na 2-3 miesiące, ale kto wie czy nie zostanę na dłużej? Najpóźniej w poniedziałek (09.05) będę już w nowym miejscu. Obawiam się, że z początku przez pewien czas nie będę miała internetu, więc postaram się albo zaplanować posty albo poczekać.
Bądźcie cierpliwi i trzymajcie się ciepło. 

PS. Jakie są Wasze ulubione miasta w Polsce? Są miejsca, które polecacie zobaczyć?

37 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała wyprowadzić się od babci :D Miec lepsze warunki do nauki i trochę spokoju...Mam nadzieje ze na kolejny rok szkolny będę już mogła.
    Jeśli chodzi o miasta w Polsce to najbardziej podobają mi się Kraków i Gdańsk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przeprowadzałam się kilkukrotnie a nienawidzę tego. Powodzenia na nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże współczuje Ci kolejnej z rzędu przeprowadzki :( Jeśli chodzi o miasta to moim ulubionym jest Gdańsk <3



    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie polecam odwiedzić Wrocław ^^ Przecudowne miasto :D Za kilka dni jadę do Sandomierza, więc na pewno napiszę czy warto tam pojechać ^^ O! A jeśli chodzi o bardziej północną część Polski to polecam Kołobrzeg :)
    Pozdrawiam kochana ;***

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem są zdecydowanie Wrocław i Kraków. W tym pierwszym mieście byłam dużo razy, ale w Krakowie nigdy i BAARDZO się cieszę, bo już niedługo go odwiedzę <3/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie do Krakowa się przeprowadzasz? Ja pracuje w Krakowie a mieszkam na jego obrzeżach wprawdzie mam mieszkanie w samym centrum miasta ale na remont od -0 włącznie z wylewkami. póki co nie da się tam mieszkać i staram się odłożyć na remont :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się nigdy nie przeprowadzałam, ale Tobie życzę powodzenia :) zawsze jest przy tym tyle zamieszania i nerwów...

    + mój blog o tematyce urodowo-książkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie fajnie! Trochę Ci zazdroszczę tej przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega chciałabym zwiedzić całą Polskę, akurat tak się składa, że w Warszawie mieszkam, a byłam tylko w poszczególnych miastach/miasteczkach i najbardziej urzekła mnie Karwia i (zapomniałam nazwy, ale grają tam ojca Mateusza). W sumie zazdroszczę przeprowadzki, ja mieszkam u mnie w mieszkaniu od urodzenia, a za 2/3/4 lata mamy się zamiar wyprowadzić do domu, który może niebawem będzie w budowie :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio byłam w Trójmieście <3 W Gdynii Sopocie i Gdańsku. Piękne miasta

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciał się przeprowadzić ale na razie się nie zanosi na to.
    Ja uwielbiam Kraków i Wrocław ;;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Życzę, żeby przeprowadzka była jak najbardziej udana i przebiegła pomyślnie. Moje ulubione miejsce to Góra św. Anny. Nieziemskie widoki. Polecam zobaczyć :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
    Pozdrawiam
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w przeprowadzce! Ja polecam mój rodzinny Wrocław, jeśli jeszcze nie byłaś. To naprawdę piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro nie zmieniłaś miasta, to pewnie ciężko nie było ci się przyzwyczaić, bo okolicę znasz mniej więcej. :D
    Mnie najbardziej z polskich miast podoba się Wrocław. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam nadmorskie miejscowości i to z nimi wiążą się te beztroskie wspomnienia z wakacji :) Głównie małe bo tam najlepiej mi się odpoczywa, a w moim sercu pierwsze miejsce maja Międzyzdroje. Wspominam zawsze z uśmiechem na twarzy :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam za Ciebie kciuki <3

    http://sparkling2016.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia w przeprowadzce! Moim ulubionym miastem zdecydowanie jest Kraków ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo fajny styl pisania, aż miło się czyta 😊 jeżeli chodzi o miejsca godne polecenia to zdecydowanie Olsztyn. Najlepiej odwiedzić go, kiedy trwa KortoWIADA (najlepsze juwenalia w Polsce). Byłam na niej w tym roku i świetnie się bawiłam. To był mój najlepszy wypad w życiu 😀
    PS dziękuję za komentarz u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. też trzymam kciuki za nowe mieszkanie. Poza Wrocławiem to właśnie Kraków to moje wymarzone miejsce do życia. A co warto zobaczyć, to nie dam rady opisać bo lubie podróże i mam takich miejsc mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raz w życiu się przeprowadzałam na razie, ale dawno, bo w 5 klasie podstawówki. Trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim ulubionym miastem jest Kraków, w którym obecnie mieszkam... zadecydowały o tym lody sycylijskie ze Sławkowskiej, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat niedawno się przeprowadziłam i naprawdę jestem niezmiernie szczęśliwa z tego powodu.
    Jeśli chodzi o miasta to przede wszystkim kocham Kraków, Warszawę, ale także moje rodzinne miasto, czyli Rybnik.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście uwielbiam Trójmiasto ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też przeprowadziłam się jakieś dwa tygodnie temu i jestem bardzo zadowolona. To już moja druga zmiana lokum, już druga bez rodziców. A co do miast - polecam serdecznie Białystok!
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie jestem na etapie 7 przeprowadzki, nabieram już wprawy w pakowanie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w przeprowadzce :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym zwiedzić całą Polskę. Udanej przeprowadzki, czekam na dalsze posty.

    Pozdraiwiam i zapraszam;
    trodnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem, czy będzie to moje ulubione, ale zdecydowanie chciałabym odwiedzić Warszawę :)

    Zapraszam, st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim ulubionym polskim miastem jest Kraków, ale kocham też Łódź, gdzie planuję iść do szkoły :)

    o-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze, mówiac nie wiem jakie to uczucie,gdy sie wyprowadzasz,bo mieszkam w tym samym miejscu od urodzenia,jednak gratuluje wytrwałości w tym wszystkim!


    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba blog zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja przeprowadzałam się w życiu tylko raz ale już mam dość tego pakowania itd. W Krakowie nigdy nie byłam ale muszę nadrobić bo wszyscy zachwalają. Widzę, że post już troszkę wiekowy, więc wracaj do nas bo jestem u ciebie pierwszy raz ale mi się podoba :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. My przeprowadziliśmy się z południa Polski do Gdyni i chyba nigdy więcej nie zmienię swojego miejsca, bo czuję, że je znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy się nie przeprowadzałam. To tez jest powodem Twojej nieobecności?
    Chyba nie mam ulubionego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam tutaj czasem sprawdzić, czy nie pojawiły się nowe komentarze, ale nie wiem kiedy i czy wrócę do blogowania. Po tak długiej przerwie jest to bardzo trudne... :)

      Usuń
  35. przeprowadzka to zawsze ogrom stresu. Najpierw do jednej szkoły, potem na studia, a potem jeszcze za pracą. Ale warto było. Tylko też czasami lepiej sie przygotowac. Ja sie przeprowadzałam do Warszawy i doceniam mocno możliwosci jakie daje. W swoim mieście dosłownie "kisłam"w miejscu, po przeprowadzce, mam mnóstwo opcji rozwoju. Jakieś wyjazdy służbowe, specjalne szkolenia dla firm. Warszawa po prostu otwiera wiele drzwi, niedostepnych w malych miastach. Choć nie wiem ile tu jeszcze zostanę. Może to tez tylko przystanek.

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.