player playlist ~ Gdyby jutra nie było: I po dniu kobiet ~ Pretty Woman

9 marca 2016

I po dniu kobiet ~ Pretty Woman

Cześć! Nie wiem jak Wam, ale mi ktoś ukradł 3 miesiące. Albo ten rok mija nieubłaganie szybko, albo to ja już się starzeję i tracę rachubę czasu. W związku z wczorajszym Dniem Kobiet przychodzę z trochę romantycznym akcentem. :)
Ostatnio miałam więcej czasu by narobić zaległości i zasięgnąć do klasyki kina. Tym razem pod ostrzał poszedł z pewnością kojarzony przez wszystkich film "Pretty Woman". Trzeba przyznać, że film pomimo tego, iż robi się coraz starszy, wciąż bawi i zachwyca. Nie ma niepotrzebnych, przeciągniętych scen, a te równe 2 godziny przez telewizorem mijają w mgnieniu oka. Zastanawiałam się, jak krótko i ciekawie opisać Wam ten film, aby zachęcić Was do obejrzenia. Niemniej doszłam do wniosku, że po prostu się nie da. Jego fabuła jest piękną prostotą samą w sobie.

Bogaty biznesmen poznaje Vivian z najstarszym zawodem świata i płaci jej za tydzień spędzony na wspólnym towarzystwie. I jak to bywa, nie ma dobrych filmów, bez złych akcentów. Wkrótce wiele zaczyna się komplikować.

Do wspomnienia Wam o obejrzanym przeze mnie filmie zainspirowała mnie piosenka i filmik, który niedawno zobaczyłam "It must have been love" w wykonaniu Roxette. Uwaga tylko na spoilery. :)


Jak minął Wam Dzień Kobiet? :)
A Wy oglądaliście wcześniej ten film?

44 komentarze:

  1. Mogłabym oglądać ten film wkoło i tak by mi się nie znudził ^^
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten dzień kobiet - kwiaty, wino, romantyczny nastrój. Szkoda tylko, że dla niektórych facetów to jeden z nielicznych dni w roku (może nawet jedyny) na sprawienie wyjątkowego prezentu ukochanej osobie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie oglądałam tego filmu, chociaz to swego rodzaju klasyk. Może kiedyś...mi dzien kobiet minął bardzo miło :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham film "Pretty Woman" najlepszy! ;3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym filmie, a wydaje się być cudowny! Zdecydowanie muszę obejrzeć przy najbliższej okazji :*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś oglądałam ten film :)
    A piosenka jest przecudowna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny design! Ja ostatnio pracowałam nad swoim,jednak nie mam do takich rzeczy talentu :) Filmu nie oglądałam,a na dzień kobiet chłopcy z mojej nowej klasy zrobili tort ,dali nam po goździku i gąbce do naczyń ahahah :D A w sobotę widzę się z moim chłopakiem i pewnie pójdziemy do kina w ramach dnia kobiet :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten film ma tyle lat co ja...
    Oglądałam go kiedyś, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny kolor tulipanów :O Jeszcze sie z takimi nie spotkałam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to zasługa filtrów, ale cii.. ^ ^

      Usuń
  10. Ten rok leci naprawdę szybko :) styczeń, luty nawet nie wiem kiedy i to każdy to mówi :) a może się starzejemy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, ale jak najszybciej go obejrze! :)


    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam ten film, ale nie mogę powiedzieć, że jest on moim ulubionym :D a dzień kobiet to nic specjalnego, tylko internety szalejo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. i zgadzam się, meble z ikei nie służą na lata, ale przynajmniej ładnie wyglądają i jeżeli będzie się ich używało z głową to powinny przetrwać... kilka lat :D a potem kupi się nowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i chodź z nami pobawić się w wołanie wiosny, zapraszam do akcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, mi też czas szybko ucieka! Sama nie wiem kiedy mijają kolejne miesiące ;)
    Pozdrawiam!

    http://nalamojpiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne zdjęcie <3 Ja dzień kobiet spędziłam zwykle, jak każdy poniedziałek ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten film tak bardzo, że mogłabym go ciągle oglądać! Nie dość, że sam w sobie wciąga to także obsada jest boska! :D
    I faktycznie czas leci, ponieważ jeszcze niedawno świętowaliśmy nowy rok a tu już po dniu kobiet oraz dniu mężczyzn. Co do naszego święta to było bardzo udane mimo spędzenia połowy dnia w pracy (tulipany od klientów poprawiły humor)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Film wydaje się być interesujący, z całą pewnością go obejrzę :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten film :) Dosyć dawno już go nie oglądałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz weszłam na tego bloga i powiem Tobię kochana że się zakochałam w twoim szablonie, a po za tym to post super. Uwielbiam ten film, jak się nie mylę to może 2tygodnie temu go oglądnełam. Nie wiem co jeszcze napisać, więc uciekam i napewno tutaj jeszczę nie raz wejdę :*

    Pozdrawiam, Weronika.
    http://weronika-klaudia.blogspot.is/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień Kobiet minął mi w dość napiętej atmosferze, więc zdecydowanie nie był jednym z najlepszych. Zachwyciły mnie tulipany z pierwszego zdjęcia, są przepiękne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba go dzisiaj obejrzę :) Piękna niedziela, więc czas na piękny film.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie piękna tam piękna. W Krakowie szaro od deszczu. ^ ^

      Usuń
  23. Nie oglądałam tego filmu , piekne zdjęcie tulipnów <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię ten film właściwie zawsze oglądam go z mamą ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie oglądałam "Pretty Woman", ale coś czuję, że muszę w końcu!
    Mnie również te miesiące przeleciały tak szybko, że się boję co będzie dalej...
    Pozdrawiam ciepło, miłego dnia! (:

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapomniałem o tej świetnej piosence :O

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi czas biegnie jak oszalały, dopiero był wrzesień a niedługo koniec roku szkolnego :( Pretty Woman jeszcze nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja to bym już chciała czerwiec :D
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2016/03/comeback.html zapraszam na post o moim powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny jest ten film!
    zapraszam do mnie, wracam do blogowania! mam nadzieje, ze zajrzysz :)
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Film stary jak świat. Widziałam milion razy :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie wyszły tulipany na zdjeciu :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mi rowniez czas ucieka jak szalony co wcale mnie nie cieszy, bo z roku na rok lat przybywa... :D
    filmu o dziwo chyba nie widzialam, musze koniecznie to sprawdzic! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi też czas bardzo szybko leci! Masakra jeszcze przed chwilą były świeta bozego narodzenia a już za chwilę Wielkanocne. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten film nigdy nie będzie stary! ;) moje tulipany z dnia kobiet nadal się trzymają :D
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi też ten czas tak szybko leci! Ja też filmu nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten film,śliczne tulipany! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten film, a mi dzień kobiet minął jak każdy inny pomijając, że dostałam kwiatki :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi również te miesiące mijają bardzo szybko, już prawie koniec marca...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio oglądałam Pretty Woman, świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog, zapraszam serdecznie do mnie, w każdym poście nowe promocje w popularnych sieciówkach i butikach internetowych! :) Dodatkowo wkrótce pojawią się ciekawe inspiracje i porady, jak taniej robić zakupy przez internet! :)

    ZAPRASZAM:
    www.panipromocja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.