player playlist ~ Gdyby jutra nie było: SavedCard

7 lutego 2016

SavedCard

Ponownie cześć w tym miesiącu. :) Co sądzicie o postach, w których polecam Wam różne, ciekawe zakątki w internecie? Przedwczoraj natknęłam się na jedną stronę internetową. Z góry uprzedzę, że nie jest to żadna reklama, a post dodaję z własnej woli i sympatii do strony :) o nazwie


Jest to jeszcze stawiająca swoje pierwsze kroki strona internetowa, na której mamy wiele możliwości. Po zarejestrowaniu się, możemy m. in. stworzyć swoje własne zeszyty, odpowiadać, komentować... ale po kolei. Co oferuje nam strona?

 Założenie konta, dodanie awatara, zaprojektowanie wyglądu swojego profilu.
 Dodawanie znajomych i odwiedzanie ich profili.
 Wysyłanie wiadomości, udostępnianie postów, zaznaczanie "serduszek".
 Dodawanie zdjęć, filmików, komentarzy itd itd.
 Tworzenie własnego zeszytu z pytaniami, zdjęciami, na które inni mogą odpowiedzieć.
 Zmienianie wyglądów zeszytów.
 Wpisywanie się do zeszytów innych.
 Korzystanie z aplikacji na telefon.


Polecam zajrzenie oraz dodanie mnie do znajomych! ☺ Moja nazwa to Joanna Pamyu.
Co sądzicie sądzicie o savedcard?

32 komentarze:

  1. nie znam tej stronki, ale zaraz zerknę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam tyle różnych stron internetowych, że czasami się już gubię. Zresztą...przed maturą wolę się nie uzależniac o zadnych nowych stronek haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie tu u Ciebie :)
    zapraszam do mnie
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym chodziła do szkoly pewnie bardzo by mi sie to przydalo

    OdpowiedzUsuń
  5. taki trochę tumblr, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tumblrze dodaje się tylko zdjęcia. Albo coś przegapiłam. :D

      Usuń
  6. Bardzo fajna strona, również przypomina mi tumblr :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam do tej pory tej stronki, wydaje się jednak być ciekawa, możliwe, że skorzystam z Twojego zaproszenia i trochę się na niej rozejrzę. Pozdrawiam :)
    http://farmazonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie takie posty to genialny pomysł! Zaraz zerknę na tę stronę i trochę bliżej się z nią zapoznam, a gdy przypadnie mi do gustu to zostanę tam dłużej i dodam Cię do znajomych.:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stronka wydaje się być bardzo ciekawa :) Trochę takie połączenie facebooka i instagrama? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie. :) Oto w niej chodzi, że jest inna niż te typowe social media.

      Usuń
  11. nigdy nie słyszałam o tej stronie, wydaje się ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz się z tym spotkałam ale musi być wyjątkowe ;-)
    xoxo, zaprawszam na starszy wpis:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej stronce ale wydaje się być ciekawa :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hm... pierwszy raz słyszę o tej stronie, no ale jeżeli ją polecasz to warto tam zawitać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się ciekawa ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo o tym słyszałam, ale jednak dalej nie mogę się przekonać do tej strony
    http://takenbp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam, ale kojarzy mi się ze starą wersją złotych myśli haha :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej o tej stronie nie słyszałam, musze zajrzeć :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam strony , ale zaraz zobaczę ❤️
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz o niej słyszałam :D
    Mi też przypomina tumbrl'a
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na darmowy konkurs który sama organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Ja nie słyszałem o tej stronie savedcard i chyba zrobię sobie na tym konto bo wydaję mi się to być ciekawe ;3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydatne wskazówki. Ładne zdjęcia, bardzo mi się podobają. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się ciekawie, ale to chyba nie dla mnie. Mam już wiele czasoporzeraczy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Już klikam na stronkę, coś nowego bo jeszcze jej nie znam :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.