player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Zwiedziliśmy Warszawę!

31 stycznia 2016

Zwiedziliśmy Warszawę!

26 stycznia bliska mi osoba świętowała swoje 18-ste urodziny. Z tej okazji postanowiliśmy wspólnie to uczcić i wyjechać na 3-dniową wycieczkę do Warszawy. Dlaczego akurat tam? Kraków w którym mieszkam i Warszawa, od zawsze zdają się prowadzić ze sobą niepisaną bitwę, a mieszkańcy tych miast podobno siebie nie lubią. Pojechaliśmy zbadać tę legendę. :)


Na pierwszy ogień poszły Złote Tarasy i to lodowisko, które miało być świetne i fantastyczne, a okazało się małe i pełne wody przez pogodę. W galerii udało nam się dostać kilka drobiazgów dla rodziny oraz fasolki Bean Boozled, które swoją drogą są naprawdę tak okropne i niesamowite, jak się je opisuje. :) Następny w kolejności był Pałac Nauki i Kultury, który zrobił na nas duże wrażenie zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz.

Dużą część z wyjazdu poświęciliśmy także Centrum Nauki Kopernik, które pozytywnie zaskoczyło nas pod każdym możliwym względem. Pracownicy z entuzjazmem przedstawiali nam widniejące tam "wynalazki" i zachęcali do ich testowania. Ciężko było się nie skusić! Niestety, czego bardzo żałujemy, wybraliśmy się tam zbyt późno przez co nie zdążyliśmy zobaczyć drugiego piętra. Obiecaliśmy sobie, że jeszcze kiedyś się tam wybierzemy i nadrobimy zaległości.~
Oboje zakochaliśmy się w Warszawie. Oprócz tego całego zwiedzania, oczywiście nie obyło się bez długich, spokojnych spacerów w sercu stolicy. Obserwowania, jak to wszystko być może kiedyś się zmieni i podziwiania, że tak niedawno to wszystko jeszcze leżało w gruzach...

A Wy byliście już w Warszawie? ♥

50 komentarzy:

  1. Kurde, ostatni raz byłam w Warszawie na obronie magisterki i nie miałam czasu na zwiedzanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To pierwsze zdjęcie bardzo ładnie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zdjęcia były robione telefonem, stąd też jakość reszty zdjęć nie powala. :)

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale bardzo mi się marzy tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale bardzo mi się marzy tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam kilka razy w Warszawie, ale wolę Kraków bo mam bliżej :)
    Fajne sprawozdanie.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjecia ;) ja w Warszawie moze byłam z 3 razy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JA też bym chciała kiedyś zwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam w Warszawie kilkakrotnie, pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, chciałabym pojechać do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia, odwiedziłam jakieś 10 lat temu Warszawę i bardzo mi się podobało, chyba zmotywowałaś mnie żeby zrobić to ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez kocham Warszawe. Jest cudowna ♡

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Warszawie i równie pozytywnie wspominam ten czas:)
    To Centrum Nauki jest świetne- spędziłam tam ponad 2 godziny i jeszcze wszystkiego nie ogarnęłam!:) Śliczne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w grudniu byłam w centrum Kopernika i moim zdaniem najfajniejsze i najciekawsze rzeczy są właśnie na drugim piętrze! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zaprosić Cię na mój blog fanowski o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Mam nadzieję, że spodoba Ci sie mój blog . Będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz mojego bloga, oczywiście odwdzięczę się tym samym.
    Wykonuję również szablony, więcej informacji na moim blogu :) Pozdrawiam
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie byłam w Warszawie, jakoś mnie tam nie ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. I PRZYBIJ PIĄTKĘ! Też mam Xperię Z! Konkretnie z1 compact i gdyby nie to, że czasami świruje pawiana i sie restartuje, to byłoby już w ogóle cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji zwiedzić Warszawy:) Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Warszawa to takie moje drugie miasto, oprócz rodzinnego Szczecina czuję, że moje serce należy tez tam! Byłam chyba już kilkanaście razy w stolicy, w same wakacje odwiedziłam to miasto aż 3 razy! :D Kocham Wawę i za tydzień jadę ją odwiedzić, tak się cieszę! ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna jest Warszawa i na szczęście miałam okazję tam byc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspołpracujesz teraz z jakąś firma? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. :) nigdy nie byłam w Warszawie, a chciałabym.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja jestem z Warszawy i Kocham to miasto :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całe życie mieszkam w Warszawie i przyznam, że nigdy nie czułam jakieś niechęci do mieszkańców Krakowa haha :D Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Uh coś rozłączyłam i nie dodało komentarza, a przynajmniej taką mam nadzieję, że się nie dubluję :D Całe życie mieszkam w Warszawie i przyznam, że nigdy nie czułam niechęci do mieszkańców Krakowa choć właśnie od paru osób już słyszałam o takiej "walce o lepszość" :D Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za Warszawą, nie urzeka mnie ;) może dlatego, że ja wsiowa dziewczyna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Warszawa fajna jest od czasu do czasu ale ja bym tam mieszkać nie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, kiedyś ze starego bloga czytałam Cię, a potem założylam nowego, Ty chyba miałas przerwę i cię zgubiłam...ciesze sie, ze znowu tu jestem! :D/
    W Warszawie byłam duzo razy gdy byłam mała, ale nie przepadam za naszą stolicą/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, miło że znów tu będziesz zaglądać! ^ ^

      Usuń
  28. Ja jestem zakochana we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam też niedługo będę chciała się wybrać.

      Usuń
  29. Szkoda, ze nie udalo sie trafic na lowodisko w jego "lodowej" formie :( lubię Wawę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiedziałam o tej całej 'legendzie', naprawdę. ;-;
    W Krakowie byłam tle razy, a w Warszawie wcale. Może uda mi się jechać jeszcze w tym roku.
    Dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie zazdroszczę Ci tego, że byłaś w Centrum Nauki Kopernik. co Ci się tam najbardziej podobało?

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie byłam w Warszawie i uważam, że sporo przez to tracę. Koniecznie musze się tam kiedyś wybrać!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeejku musiało być świetnie, zazdroszczę wyjazdu :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. W Warszawie byłam już nie raz, ale jakoś to miasto do mnie jeszcze nie przemówiło :) Nie mniej jednak chętnie zawsze tam wracam i kto wie, może mnie kiedyś uwiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. witam Kraków! :)
    ja w Warszawie byłam parę razy, ale tak naprawdę do dziś myślę, że nie zwiedziłam i nie poznałam jej tak, jak chciałam, dlatego planuję to nadrobić. w centrum Kopernik byłam ze 2-3 lata temu i było naprawdę bomba, fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasami jestem w Warszawie, ale nie lubię tego miasta;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam warszwę! Super post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/02/save-my-soul.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdy ja byłam w Warszawie zachwyciło mnie Muzeum Powstania Warszawskiego. Ogromnie żałuję, że nie udało mi się zwiedzić Centrum Kopernika, ale mam nadzieję że jeszcze to nadrobię :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Studiuję w Warszawie od 3 lat i jakoś się w niej nie zakochałam :(
    W Warszawie dużo się dzieje , jest dużo możliwości spędzenia czasu ale jak ktoś siedzi tam non stop to już to nie robi takiego dużego wrażenia :)
    Ale cieszę się że wycieczka Wam się udała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ah, już prawie zapomniałam, że tam mieszkałam przez kilka miesięcy :D I tak zawsze czułam się tam jak turystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja do tej pory nie miałam jeszcze okazji poznać dobrze stolicy. Jedyny raz, gdy ją odwiedziłam, miałam miejsce podczas powrotu z wycieczki do Wilna. W godzinach nocnych (około 3 nad ranem, gdy wszyscy smacznie spali) mieliśmy okazję przejść się po centrum. Warszawa wyglądała klimatycznie, ale na tym moja przygoda z nią się skończyła...

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.