player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Co mi powie Twoje ciało?

12 listopada 2015

Co mi powie Twoje ciało?

Hejak sklejak! Miałam wrócić i w końcu wracam.. po pewnym czasie. ;)
Jak część z Was wie bądź i nie, jedną z moich pasji jest psychologia i różne jej gałęzie. Psychologia, jest to dziedzina którą można w sobie szukać i rozwijać na tysiąc sposobów, do czego szczególnie Was zachęcam. Pierwszym z nich, jest wewnętrzna refleksja nad samym sobą. Lecz o tym w innym poście.

Chciałabym Wam polecić pewną książkę. "Mowa ciała" jest to książka małżeństwa Pease, która przy użyciu nietypowego humoru i lekkości pióra, może pomóc nam odgadnąć niewypowiedziane słowa innych osób. Dzięki książce przede wszystkim nauczyłam się jak z większą świadomością podchodzić do gestów, które wykonuję i o tym, jak inni je często odbierają. Wiąże się to z tym, iż dużo łatwiej jest odróżnić prawdę od fałszu. Ponieważ jak zauważono, zaledwie 10% komunikacji to nasze słowa. W pozostałych 90% mieści się właśnie mowa naszego ciała oraz wokalizacja, czyli ton głosu, głośność, szybkość mówienia.

A jakie książki Wy czytacie?
Być może podzielacie moje zainteresowania? ☺

16 komentarzy:

  1. nie przepadam za psychologią, ale powiem szczerze, że kiedyś gdzieś przeczytałam artykuł o mowie ciała... podczas kłamania! i poprosiłam koleżankę, żeby w najbliższym czasie spróbowała mnie okłamać w jakieś niezbyt ważnej sprawie (ona nie wiedziała o tym artykule) i pamiętam, że było coś tam o ''nie mruganiu'', i to się sprawdziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak od książek wolę seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, wpadaj do nas dopiero zaczynamy ;) http://www.blondbrunettes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fajne ;) z psychologii polecam "czy jesteś psychopata" i Bioenergetyke. Twoja pozycję musze przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię psychologię, polecam książki Mateusza Grzesiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chciałam być psychologiem. Ale nie czytałam nigdy książek w tym kierunku :)
    Ostatnio miałam warsztaty w szkole i rzeczywiście pierwsze wrażenie to: 7 % to co mówimy, 93 % gesty, mimika i ton głosu :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię psychologiczne książki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham psychologie, więc książka dla mnie najbardziej odpowiednia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Książka wydaje się ciekawa!
    Nigdy o niej nie słyszałam. Lubie psychologiczne i informacyjne książki, takie fantazy średnio mi podchodzą, więc to coś idealne dla mnie! :))
    https://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i pozytywne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ją, to była jedna z pierwszych pozycji psychologicznych jakie przeczytałam, kilka lat temu. :) Świetna ksiązka! Dla maniaków mowy ciała polecam serial 'Lie to me':D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też interesuję się psychologią, ale bardziej pociąga mnie praca w sądzie :) Świetny blog. Obserwuję.

    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja. :) Uwielbiam psychologię, ale od zawsze bardzo ciągnęło mnie do pracy w sądzie. Myślałam czy tego nie pogodzić i nie zostać tłumaczem przysięgłym, heh. :)

      Usuń
  13. Lubie psychologie:)) Fajna ksiazka:D

    OdpowiedzUsuń
  14. oo już książka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.