player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Tangle Teezer, opinie mniejsze i większe

13 sierpnia 2014

Tangle Teezer, opinie mniejsze i większe

Cześć!
W połowie tego pełnego stresu i relaksu sierpnia, skusiłam się na przetestowanie kolejnego "wow" w blogosferze. Z pewnością każda zagorzała blogo i vlogo maniaczka zdążyła już usłyszeć o Tangle Teezer. Szczotce, która cieszy się opinią świetnie rozczesującej i masującej...
Pełna ciekawości pojechałam na drugi koniec Krakowa do drogerii Hebe i chwyciłam pierwszy z brzegu egzemplarz. Kupiłam go za około 30 złotych (muszę nauczyć się sprawdzać ceny). Opakowanie sprawdziło moje sprawności manualne i po nieco dłuższej chwili miałam już ten cymes w ręce.

Moje długie, żądające czułości włosy całkiem-całkiem polubiły się z nową szczotką. Delikatnie je rozczesała, przy czym nie zabrała ze sobą tysiąca włosów. Odniosłam wrażenie, że je również wygładziła, ale `przyjemnym drapaniem` aplikacji bym nie nazwała. Jest ono wręcz dziwne. Niestety także zauważyłam, że po rozczesaniu często elektryzuje ona włosy.

Warto teraz zastanowić się, co daje jej tą (jak dla mnie) główną zaletę - czyli brak ciągnięcia włosów.
Im mniej włosów naraz szczotka musi rozdzielić, tym ma łatwiejsze zadanie. Wyjściem okazały się krótsze ząbki (?) i ich większa ilość. Martwi mnie jednak, że jej, jak wspomniałam "krótsze ząbki" nie poradzą sobie z gęstymi włosami. Zwyczajnie nie dotrą do wszystkich kosmyków, co odczułam na swoim przykładzie. A może się mylę?

Do mistrzostwa Tangle Teezer'owi daleko, ale na pewno jest on krokiem na przód, 6/10.

69 komentarzy:

  1. Dużo się teraz czyta i mówi o tych szczotkach, ale osobiście nie miałam jeszcze szansy wypróbować. Moje włosy mają skłonność do elektryzowania się, więc nie wiem, czy byłby to dobry zakup dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam tej szczoty, choć ostatnio całkiem o niej głośno. Równiez mam długie i gęste włosy więc chyba u mnie nie zdałaby egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te szczotki :) ii idealnie mieszczą się do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tak cienkie wlosy, ze u mnie nawet nie mialaby czego rozdzielac, wiec szkoda mi oszczednosci na nia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie tak chwala TT, fakt faktem lepszyniz zwykla szczotka ale do idealu troche mu brakuje :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam w blogosferze o tej szczotce (zapewne dlatego, że raczej nie obracam się w blogach o takiej tematyce), ale posiadam jeden egzemplarz. Rzeczywiście, włosów zostaje na niej o wiele mniej niż na zwykłej szczotce. Mam dość grube włosy, ale nie sprawia mi trudności rozczesywanie wszystkich włosów, bo te spod spodu rozczesuję "od dołu". Chyba wiesz, co mam na myśli?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat uwielbiam to dziwne drapanie, nie wiem czemu:) Dziwne fetysze :D
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam aż w Hebe będzie wersja kompaktowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro przez tą szczotkę włosy się elektryzują to raczej nie jest dla mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcialam ją sobie kupic ale sie powtrzymalam
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o niej pierwsze słyszę. Czyżbym była zacofana? :)

    Pozdrawiam,
    O R A S E Y

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa notka :)
    Oby takich więcej !!
    Jeżeli Ci się u mnie spodoba zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. moje mega krecone wlosy rozczesuje idealnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się ta szczotka, ale mam gęste włosy (no i dłuższe niż Twoje), więc ciekawa jestem, czy również byłabym średnio z niej zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo o nim słyszałam i może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie posiadam tej szczotki i raczej się na nią nie zdecyduję, bo mam jedną swoją ulubioną, z której zrezygnować nie zamierzam :D

    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam rzadkie włosy także wystarczy mi zwykły grzebień ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również chciałabym mieć tę szczotkę. Jednak spotykam się z różnymi opiniami, więc chyba ja również muszę sama ją przetestować.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja koleżanka ma tą szczotkę i miałam okazję ją wypróbować. Trochę elektryzuje włosy,ale za to rozczesuje świetnie. Sama aktualnie myślę nad jej zakupem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz to jakby małe podsumowanie tego posta. Mam bardzo podobną opinię. :)

      Usuń
  20. Słyszałam o tej szczotce może ją kupię ... tego nie wiem,ale dobrze ze napisałaś o tej szczotce posta ponieważ teraz może bardziej się nad jej zakupem zastanowię.
    tini-tinni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo słyszałam o tej szczotce i może w końcu uda mi się ją kupić! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam nie oryginalną wersję ,ale sprawdza się naprawdę swietnie :3.Za jakiś czas pewnie kupię oryginał :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od dłuższego czasu się nad nią zastanawiam, ale mam gęste i kręcone włosy i nie wiem, jak by na nie zareagowała, a właściwie one na nią, bo przy każdym rozczesywaniu moja fryzura to puch

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również słyszałam same pozytywne opinie na temat tej szczotki. Nie raz przez myśl mi przeszło aby ją zakupić jednak myślałam, że jest dużo trudniej dostępna. Miłe zaskoczenie, że można dostać ją w hebe.

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo słychać o tej szczotce, może kiedyś ją zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja koleżanka ma tą szczotkę i jest z niej bardzo zadowolona. Chyba się także na nią skuszę :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też zastanawiałam się czy nie kupić tej szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam tylko tą Biedronkową :) hihi
    Ładnie tu u Ciebie, obserwuję i pozdrawiam
    www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam dwa Tangle Teezery- jeden taki sam jak twój, drugi innego kształtu, ale może powiem o takim jak twój. Ja mam bardzo, bardzo gęste włosy, przez co TT nie rozczesuje ich bardzo dobrze, a także nie radzi sobie z niektórymi kołtunami na mojej głowie, dlatego zawsze w pogotowiu muszę mieć klasyczną szczotkę, ale mimo to TT lubię. Jest w miarę mały, poręczny. Co do wygody trzymania to trzeba go dobrze chwycić, bo inaczej wypada, a jak dla mnie szczotka bardzo przyjemnie drapie, a raczej masuje moje włosy. Co do elektryzowania się, to mam to samo, chociaż w opiniach czytałam, że "włosy się nie elektryzują".

    Hah, rozpisałam się :)
    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo dobrego slyszałam o tej szczotce :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ją w moich zakupowych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przedmiot ciekawy i pewnie warty wypróbowania, aczkolwiek szkoda byłoby mi tych nieszczęsnych 30zł, ponieważ moje włosy się elektryzują.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam cienkie włosy, więc szczotka nie ma problemów z dotarciem do 'każdego' włosa:) i swoją wersję kompaktową TT mam już od lat, nie wygląda na taką, ale jest bardzo trwała:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie to ta szczotka jest taka sama jak tych co używam, tylko zachwalana za markę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam grube włosy więc taka szczotka sobie ze mną nie poradzi :/

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. moje włosy na szczęście nie mają tendencji do elektryzowania się, więc to im się nie dzieje po czesaniu tą szczotką. Dla mnie jest to wybawienie - naprawdę radzi sobie o wiele lepiej niż zwykła szczotka. Mam oryginał i podróbkę i też widzę różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam cienkie włosy i ta szczotkach sprawdza się dla nich idealnie ;))) a co do elektryzowania włosów to też to zauważyłam...
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne ciuszki :) Obserwujemy ? Jeśli tak to daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mialam okazji spróbować i dlatego boje się kupić w ślepo ;)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja w sumie nie wiem czym różni się ona od wykłej szczotki, ale skoro większość ją poleca, musi mieć w sobie to coś ;) ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. No mnie nie porwała, ale to dlatego, że ja do dram podchodzę z wielkim dystansem. Ale trzeba przyznać, to taka perełka, przynajmniej wśród dram, jakie zdążyłam obejrzeć, choć moją ukochaną na zawsze pozostanie "you're beautiful". The Heirs jest dobrą dramą. Dużo zyskuje przez soundtrack.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bardzo lubię tę szczotkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam TT i uwielbiam go, jako jedyny ujarzmia moje poplątane włosy:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja koleżanka go ma, ale po usłyszeniu jej opinii zrezygnowałam z takiego zakupu. Obie mamy gęste włosy, których nie rozczesuje ona dokładnie, trzeba się z nią szarpać i ogólnie całe czesanie trwa baaardzo długo. W dodatku moje włosy bardzo łatwo się elektryzują, więc to chyba kolejny powód, aby jej nie kupić :P

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja raczej wolę pozostać przy rozczesywaniu włosów samemu ;w;

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałam sobie taką kupić jednak nadal tgo nie zrobiłam
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Z moimi włosami by sobie nie poradziła. Poza tym wolę unikać wszystkiego, co elektryzuje.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiele już słyszałam o tej szczotce, ale jakoś w pełni nie jestem do niej przekonana. Akurat ja mam zawsze problemy z elektryzującymi się włosami, więc wolałabym takich rzeczy unikać.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie też jakoś nie oczarowała. ;) Moich gęstych włosów nie rozczesuje do końca, a poza tym jest nawet spoko, ale to samo mogłabym mieć taniej. :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy się czymś takim jeszcze nie czesałam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zostałaś nominowana :)
    Więcej info na moim blogu.
    blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja uwielbiam tą szczotkę, nie wyobrażam sobie życia bez niej <3
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nigdy nie używałam tej szczotki do włosów. :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  54. nie używałam jej nigdy, mam strasznie gęste włosy i chyba by sobie z nimi nie poradziła:)

    chanelier.blogspot.com - dopiero zaczęłam pisać, wpadniesz i skomentujesz? buziak

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy jej nie używałam, choć od pewnego czasu mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciągle przymierzam się do jej zakupu. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Też mam tą szczotkę, uwielbiam ją, chociaż zgadzam się z tobą, że nie jest idealna. Ale na pewno jest lepsza od zwykłej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja ja uwielbiam :) Jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam w planach go kupić,chociaż mam hebe koło siebie :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. wiele słyszałam o tej szczotce, kiedy miałam dlugie włosy nawet trochę mi się marzyła, ale odkąd jestem o 30 cm krótsza too już mi się tak bardzo jej nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziwne, ale jeszcze nie słyszałam o tej szczotce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja włosy mam dość cienkie, za to długie.
    Szczotka na początku okazała się hitem, teraz, żby rozczesać włosy potrzebuję odżywki do rozczesywania. Ale i tak sprawdza się bardzo dobrze. Ja nie wiem za ile ją kupiłam, ale tak jakoś podobnie :)

    Zapraszam do mnie:

    memoriesandoblivion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdziwiła mnie twoja opinia, większość własnie tak strasznie zachwala Tangle Teezera :P Dla mnie jest to zdecydowanie za drogie :P
    Zapraszam do mnie <3 as-in-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. woow, pierwsze słysze o takiej szczotce.; o
    Super blog., ;3
    Zapraszam,
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. widziałam same dobre opinie na temat tej szczotki ;] bede musiała sama wypróbować :))

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.