player playlist ~ Gdyby jutra nie było: "22 Jump Street"

3 lipca 2014

"22 Jump Street"

Cześć! W poniedziałek byłam z przyjaciółką w kinie na filmie "22 Jump Street". Podobnie jak jego pierwsza część, film nie jest arcydziełem, ale może poprawić nastrój w sobotni, deszczowy wieczór. Tym razem dwaj policjanci trafiają do college'u z... tą samą misją. Hm, mimo, że humor jest ten sam, to fabuła wciąż zaskakiwała. Co ja piszę...
W kinie dzięki zupełnemu przypadkowi udało nam się dostać kupony, upoważniające nas do darmowych wejściówek. Wybrałyśmy się na wieczorny seans i wróciłyśmy przed 23 do domu. Świetny wieczór!

Good luckLovey doveyLucifer
Ktoś z Was był na tym lub innym filmie w kinie?

60 komentarzy:

  1. Kurczę ale fajnie! :) Nie byłam ale tak się składa, że wczoraj oglądałam jedynkę. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w piątek wybieram się do kina i nie wiem na co iść ^^ A filmu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam się wybrać na to do kina, zobaczymy czy mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak ci fajnie :) ja już nie byłam w kinie chyba z rok :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmu nie widziałam, ale oglądałam bardzo podobny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu nie widziałam.;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam, raczej się nie wybiorę. Nie gustuję w takich produkcjach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałabym się do kina ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam tego filmu, ale za to w piątek byłam na nocnym maratonie "Władcy Pierścieni" :)

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam na takim filmie, ale mam zamiar iść na "Czarownicę" lub "Jak wytresować smoka? 2" :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam trzy tygodnie temu, jak byłam na koloni nad morzem, film jak najbardziej na tak, mnie w kilku momentach rozbawił do łez :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pamiętam kiedy ostatni byłam w kinie. U mnie raczej woli się odczekać trochę i obejrzeć film za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny film:)) bylam na premierze;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba na to sie wybiore za tydzien :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamierzam iść na ten film:D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie byłam jeszcze


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam jeszcze na tym filmie w kinie, ale zamierzam ;D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku zazdroo!! :D
    ja muszę to jak najszybciej zobaczyć, to jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj dawno nie byłam w kinie a chętnie bym się wybrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój brat chciał iść na ten film, tyle ze po angielsku, ale chyba nie poszedł.
    O to udało wam się z tymi darmowymi wejsciowkami

    OdpowiedzUsuń
  21. w kinie byłam chyba z pół roku temu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety nie byłam, ale w sumie to mogłabym się przejść i obejrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam się wybrać na ten film ale narzeczony marudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię tego typu filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rowniez bylam na tym filmie! Uwielbiam go i pierwsza czesc jest jednym z moich ulubionych filmow, uwielbiam takie "glupie komedie":)
    I Channing Tatum<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też muszę się wybrać niedługo do kina, chociaż większość nowych filmów które weszły do kin nie są w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale chętnie obejrze ;)

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie oglądałam, zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie oglądałam tego filmu :) ale do kina chętnie by się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio byłam na The Fault In Our Stars <3

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Obserwuję, zapraszam do mnie i do tego samego, jeśli uznasz że jestem tego godna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Filmu nie miałam okazji zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie oglądałam tego filmu. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam pierwszą częśc i pokochałam. Teraz czekam az obejrzę drugą:D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie przepadam za takimi filmami, ogladalam jedynke i nie bardzo mi sie spodobala

    http://embarrassingway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio byłam na Zbaw Nas Ode Złego - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajnie wam się udało z tymi kuponami :) Ja nie oglądałam tego filmu, ale może się skuszę :D
    Zapraszam do mnie, pojawił się post o masce na porost włosów :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Już dawno nie byłam w kinie, trzeba o tym pomyśleć i się wybrać. Szczęście miałyście z tymi kuponami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bardzo dawno w kinie nie byłam. :(
    Pasuje to nadrobić ale przez mój czas nie mam kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie widziałam tego filmu, ale postaram się go jak najszybciej obejrzeć :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. chyba musze sie wybrac:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie też długo w kinie nie było no ale może się skuszę!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszczę darmowych wejściówek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo chętnie pójdę na ten film do kina ;))

    Dziękuję za komentarz u mnie. Pozdrawiam !!
    http://ally-alia.blogspot.com/2014/07/mobile-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Wybierałam się na ten film, pierwsza część wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach, jak ja dawno nie byłam w kinie;D

    OdpowiedzUsuń
  46. W ogóle nie słyszałam o tym filmie. A u mnie w mieście kino zamknięte na lipiec :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nawet nie słyszałam o tym filmie, szczęście z tymi kuponami.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  48. ja jakoś dawno nie byłam w kinie, ale może za jakiś czas się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie miałam okazji oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie chodzę za często do kina ;/ Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety nie byłam, jakoś nie w moim stylu takie filmy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mam pojęcia, ale ja do czasu, aż zaczęli mi spamować nimi na twitterze, żyłam jeszcze w "last Romeo".

    OdpowiedzUsuń
  53. @Wiesz co, miałam na początku wahania i to spore, ale w końcu postanowiłam o tym napisać, bo troszkę jest irytujące kiedy gdzieś w kontekście o tym wspomnę i zaczynają się pytania, a takie pytania dostawałam bardzo często, wolałam tego uniknąć. I powiem Ci, że tylko jedna osoba o coś zapytała odkąd napisałam ten post, a normalnie to by z 10 zapytało, więc myślę, że to dobre posunięcie. Jest to jedyny taki osobisty post i myślę, że przez dłuży czas więcej żadnego nie będzie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oglądałam go! ciekawy dosyć. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.