player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Pronto el resto!

9 czerwca 2014

Pronto el resto!

*Wkrótce odpoczynek*

Za oknem 31 stopni, a w domu zdaje się być jeszcze więcej. Napięcie rośnie z każdym dniem, myśląc o zbliżającym się wystawianiu ocen czy komersie. Teraz, gdy powinno być mnie najwięcej przy książkach, cały swój czas spędzam poza domem paląc się na słońcu. Mimo to, jak wszyscy uczniowie, muszę się sprężyć i wykorzystać te 4 dni jak najlepiej, aby niczego nie żałować. Z tego też powodu zapominam o blogosferze do piątku i swoją uwagę skupię na nauce. Po tym czasie wrócę z dużą dawką energii i częstszymi postami.



Hasta la vista!

44 komentarze:

  1. Powodzenia w szkole. Daj z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie 32 stopnie, a w domu w miarę chłodno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, te cztery dni też postaram się wykorzystać jak najlepiej, zwłaszcza, że muszę poprawić jeszcze parę ocen.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jutro już piszę ostatni sprawdzian, na który musze się nauczyć, nareszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety się rozchorowałam i z poprawy ocen nici.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nauczyciele niby mają czas na wystawienie ocen do piątku, natomiast większość już to dawno zrobiła, także po jutrzejszej klasówce z historii będę chyba miała wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w poprawianiu ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już oceny mam poprawione, teraz zostały mi tylko testy do klas językowych w liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jutro piszę w końcu ostatni sprawdzian, haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas tak samo -0 niby koniec szkoły a żyć nie dają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ;) Poprawy, mam jeden przedmiot do poprawy, ale nauczycielka zlikwidowała dodatkowe zajęcia -,- mam nadzieję, że twoi nauczyciele są milsi ;) zapraszam na mojego bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ten upał zaczyna sie robić męczący ;/ Super torba

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia. To tylko kilka dni i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torba ;)
    powodzenia w szkole ! ;)
    coomedyyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam wszystko pozdawane, ale tobie życzę powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. pwoodzenia z nauka tez mam niezmiernie duuuuzo teraz:( ale jestem coraz blizej piatku=balu<3
    Buziaki, czy mogłabyś kliknąć w linki w:http://ankagrzanka.blogspot.com/2014/06/nienawidze-koncowek-roku.html#comment-form byłabym bardzo wdzięczna:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, ze wszędzie temperatura podobna :) Powodzenia w ostatnich dniach szkoly i niezapomnianych wakacji! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jeszcze jedną ocenę do poprawienia :)
    Z niecierpliwością czekam na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na posty ja juz poprawilam <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. juz niedlugo upragnione wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas na szczęście oceny dawno wystawione i już nauczyciele wypisują świadectwa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście, u mnie w szkole oceny zostały już wystawione.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. nienawidzę kiedy jest tak ciepło:(
    best-frieend.blogspot.com ~ zapraszam /m

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście na dworze się oziębiło ale to może dobrze! :D
    śliczna torebka
    powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia z nauka!:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia przy poprawianiu ocen! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię takie klasyczne torby :)


    ps. a u mnie? INSTA MIX Z EGIPTU :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog :) Obserwuję i na pewno jeszcze zajrzę :)
    oluszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia z ocenami ;]
    Zapraszam do mnie
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ta torebka! U mnie pogoda niestety nie aż tak ładna, ale jest dwadzieścia stopni i nie pada, więc nie marudzę. Powodzenia w takim razie z ocenami, oby ci dobrze poszło! :)



    KATIS BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. też jestem coraz bliżej komersu, o którym ciągle myślę! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Z niecierpliwością czekam na kolejny post. U mnie wystawianie ocen było dziewiątego, a więc wszystko za mną :)

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia z poprawami. :D
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak na razie temperatura spada :) Chodź są te deszcze ... :(
    Masz ślicznego bloga! Może weźmiesz udział w moim konkursie na blog miesiąca? ---> http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam już na szczęście wszystko za sobą. ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna torebka ;p
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam już wszystko za sobą, śliczna torebka ;)

    Pozdrawiam ;*
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna torebka, wyglada na bardzo pojemna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.