player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Nowe dni po komersie

28 czerwca 2014

Nowe dni po komersie

Cześć! Stety albo i nie, już wróciłam po chwilowej przerwie w blogowaniu. Moje ulubione blogi postawiły przede mną szereg nowych postów do przeczytania. Po wybraniu liceum i uporządkowaniu kilku spraw, wkrótce rozpocznę nowy etap w życiu. Jestem podenerwowana i podekscytowana.~

[ zdjęcie usunięte ]

13 czerwca odbył się bal gimnazjalny, tzw. komers. Spotkaliśmy się ok. 17, a całą zabawę zakończyliśmy o 22. Nie było płaczu i tony zużytych chusteczek, a do całego ewenementu podeszliśmy, jak do zwykłej dyskoteki. Zdecydowałam się zatańczyć poloneza i nie żałuję. Na powyższym zdjęciu zobaczyć możecie mnie w biało-czarnej sukience, `trzecia od prawej.

W piątek odebraliśmy świadectwa oraz wyniki egzaminów. Poszło mi lepiej niż myślałam. Wciąż intryguje mnie cud wysokiej liczby punktów z języka polskiego, pomimo tak kiepsko napisanej rozprawki. Część przyrodnicza i historyczna też poszła mi dobrze, a przecież całą napisałam na chłopski rozum. Z wyników jestem zadowolona.


A jak Wam mijają te dni?
Pytanie do k-pop'owców: Ktoś z Was wybiera się 4 października na koncert MBLAQ w Warszawie?

51 komentarzy:

  1. jak pięknie wyglądałaś :))
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś bardzo elegancko, ładnie. :-)
    ☼cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś.:) W liceum jest fajnie.:) Gratuluję wyników.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna jesteś :) Mi egzamin poszedł strasznie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądałaś.
    Prześliczna sukienka.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądałaś! Widzę, że zabawa udana.



    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promocyjny oraz design lub nagłówek.

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ze swoich wyników maturalnych też w sumie jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś. Ja niestety zawaliłam część przyrodniczą ale reszta zaskakująco dobrze mi poszła. Teraz tylko trzeba czekać na listę przyjętych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nowej szkole ;D

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne wyglądałaś :) naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądałaś.;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, pięknie wyglądaliście wszyscy .w.
    MBLAQ? Oczywiście. Mój ukochany męski zespół... Mój kochany Miru. A też się wybierasz? U mnie o tyle łatwiej, że ja mieszkam w Warszawie, ale tak się boję, że biletów zabraknie, że nie mogę spać po nocach </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, Mir jest mój!
      Bardzo chciałabym wybrać się na ich koncert. Jak już ruszy sprzedaż, postaram się zarezerwować bilet. ♥

      Usuń
  13. Mi też (w tamtym roku) polski poszedł niespodziewanie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też myślałam, że będę miała gorsze wyniki :)
    Gratulacje, pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądalaś!
    Gratuluję dobrze zdanego testu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądałaś. :) Ja z moich egzaminów jestem zadowolona, poszło mi naprawdę dobrze, ale chwalić się bardziej nie zamierzam. Co do mojego balu to zaczął się o 18 i skończył o 1, a bawiliśmy się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy tylko w naszym gimnazjum nie było komersu ;/ Śliczna masz suknie i zazdroszczę włosów!
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy kończyłam gimnazjum nie miałam komersu, ale nie narzekam :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądałaś ^^ ja czekam jeszcze na mój komers :>
    obserwuję i pozdrawiam ♥

    http://kyandi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądałaś :) U mnie na koniec gimnazjum nie było poloneza, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądałaś :)
    to dobrze że egzaminy dobrze Ci poszły ,gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dobrych wyników egzaminu. Ślicznie wyglądałaś na komersie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah ostatnie dni chyba upłynęły nam podobnie :) wybór szkół, zanoszenie papierów i komers ;D

    Pięknie wyglądaliście :*

    Wpadnij do mnie! ;D
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądałaś, naprawdę świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję wyników! :) super wyglądałaś , bardzo elegancko ;)
    bardzo mi się tutaj podoba, no i masz świetny design! :)
    obserwuję.
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz, bardzo elegancko! :) gratuluje wyników!
    świetny blog, no i masz super design! :)
    obserwuję,
    trzymaj się! ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz, bardzo elegancko! :) gratuluje wyników!
    świetny blog, no i masz super design! :)
    obserwuję,
    trzymaj się! ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz, bardzo elegancko! :) gratuluje wyników!
    świetny blog, no i masz super design! :)
    obserwuję,
    trzymaj się! ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Można wiedzieć, które liceum wybrałaś ? :)
    Fajnie, że wyniki z egzaminów są pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pójść do III LO w Krakowie, ale wszystko się okaże po ogłoszeniu list przyjętych. :)

      Usuń
  30. Ślicznie wyglądałaś ;)
    Zapraszam Cię na mój nowy kanał : https://www.youtube.com/watch?v=PlhV88QAWi8. Jeżeli Ci się spodoba subskrybuj ;*
    To dopiero moje początki więc możesz mi w tym pomóc ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. mmm... komers, zazdroszczę :( ja nie miałam :)
    fajny blog :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ciesz się,że masz dużo punktów i że dobrze poszło;d

    OdpowiedzUsuń
  33. slicznie wygladalas, gratuluje wyniku! :)

    http://embarrassingway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. http://fotomyszki.blogspot.com/2014/07/festynowo.html
    fajne blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyników z testów :) ładna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądałaś;))
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie liceum wybrałaś? :)

    Wyglądałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądałaś! ja też jestem zadowolona ze swoich wyników i świadectwa. teraz tylko drżę, by przyjęto mnie tam, gdzie chcę najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  39. U nas komersu nie było, może to nawet dobrze :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądałaś, gratuluję wyników! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. komers.. kiedy to było;p
    ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę! Szkoda ,że ja nie miałam komersu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądałaś ;*
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza wspópraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Polonez jest cudowny ;-; Sama muzyka jest piękna, co dopiero taniec! :)
    Gratuluję dobrych wyników! ;)

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyglądasz. :) i powodzenia na tym nowym etapie, liceum to bardzo fajna sprawa. i gratulacje z powodu wyników egzaminów. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. też miałam komers i to był najlepszy wieczór mojego życia ♥
    w mojej szkole nie ma czegoś takiego jak tańczenie poloneza, co jest najwiekszym minusem.. :/
    widać, że impreza się udała :)
    ślicznie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.