player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Wycieczka do Sandomierza

28 maja 2014

Wycieczka do Sandomierza

We wtorek 27 maja wybraliśmy się z klasami 3 na wycieczkę do Sandomierza. Spotkaliśmy się ok. 7:30, a wróciliśmy dopiero przed 8 wieczorem. Pogoda nas dwa razy zaskoczyła. Przygotowani na deszcze odetchnęliśmy z ulgą, przecierając czoło w upale od potu. Po czym wracając do Krakowa przez szyby autokaru oglądaliśmy burzę i pioruny. Mieliśmy okazję zobaczyć zamek renesansowy w Baranowie Sandomierskim, Starówkę, "podziemną trasę turystyczną" i wąwozy lessowe. Przyznam, że żadne z tych miejsc nie urzekło mnie na tyle, abym chciała odwiedzić je ponownie, ale pozytywnie będę wspominać zarówno przewodniczkę jak i pracowników poszczególnych miejsc, którzy od początku do końca radzili sobie z naszymi młodzieńczymi charakterkami. Bateria w telefonie nie pozwoliła mi szaleć, więc podczas całej wycieczki zrobiłam tylko dwa zdjęcia.

Byliście już może w Sandomierzu? Co sądzicie o tym mieście?
[I shake który udało nam się kupić na Starówce.]

60 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia.:) Kurcze świetne widoki w takim razie mieliście - pioruny - uwielbiam! :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miasto. Nie byłam nigdy ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio chyba dużo osób odwiedza Sandomierz. Ja nigdy tam nie byłam, i nie wiem, czy mnie przyciąga ta miejscowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ciągle jest deszczowa pogoda. Chętnie wybrałabym się do Sandomierza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandomierz znam tylko z seriali ''Ojciec Mateusz'' - tam prezentuje się wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w Sandomierzu, ale byłam w okolicach ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. mieszkam 40km od Sandomierza i jestem tam kilka razy w roku. w tym roku nawet będę na wakacjach na 17 dni rekolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mieszkam 40km od Sandomierza i jestem tam kilka razy w roku. w tym roku nawet będę na wakacjach na 17 dni rekolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *le wyciąga ciężką artylerię* Tao jest moim biasem! ;pp
    Mają nie dodawać nowego członka do exo. I bardzo dobrze. Nie muszą nic szykować, przez te koncerty już chyba wszystko się unormowało. Aczkolwiek wiadomo, że ciągle będzie czegoś brakować i już się nie doliczymy 12-stki. Trochę boli, ale cóż, takie życie.
    Infinite są świetni. Ja sie zastanawiam, jak L nie spada ten kapelusz na tych wszystkich występach z tą piosenką!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, ja kiedyś przejezdzalam przez Sandomierz, ale na pewno kiedys tam pojadę na dłużej :)


    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się marzy Sandomierz. piękne miasto

    OdpowiedzUsuń
  12. I envy you for the photo I can see that you have great weather! I'm so tired of being cold in Siberia. Have a nice day Dear!

    my blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wygląd bloga, oryginalny ! <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej czy później, wszyscy przyzwyczaimy się do 11. Było powiedziane, że SM chce załatwić tą sprawę po cichu, i w sumie im się udało, bo żadne informacje o prawdziwych powodach odejścia Krisa nie zostały przez nikogo potwierdzone. To trochę dobijające, bo na pewno każdy chciałby wiedzieć, to w sumie może pomóc się z tym pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Sandomierzu jeszcze w podstawówce, ale miasto mi się podobało, piękne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w Sandomierzu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Sandomierzu ;o kiedyś się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam kiedyś w Sandomierzu, całkiem ładne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda,że ci bateria siadała, bo zdjęcia to wspaniała pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś już pisałam, że mieszkam w Sandomierzu :) Przyznam, że cieszy mnie to, że ludziom się moje miasto podoba, ale tak właściwie, to ładniejsze widoki są niedaleko mojego domu, gdzie są same pola, góry i lasy, niż w samym środku miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeejku ale bym chciala takiego shakea :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam okazji tam być. Jeszcze ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie zdjecia , nigdy tam nie bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia. :) Ja w Sandomierzu byłam paaaarę ładnych lat temu. W sumie to wycieczkę pamiętam jak przez mgłę. Ciekawy shake. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam w Sandomierzu :o ale pamiętam, że moja mama zawsze chciała odwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  27. byłam, ale nie jest to moje ulubione miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. byłam tam mnóstwo razy, piękne miasto ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż!
    www.mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy niestety nie byłam w tym mieście :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  30. byłam nawet kilka razy:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. byłam tam kilka razy, śliczne miejsce! <3
    http://littleprettylouis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mieszkam ok 10km od Sandomierza więc bywam tam dość często:)
    Niby nie ma tam nic nadzwyczajnego, ale miasteczko ma w sobie "coś" co sprawia, że miło chodzi się po tamtejszej starówce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie byłam w Sandomierzu :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten shake wyglada bardzo ciekawie:3
    Fajnie ze byliscie na wycieczce!

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie wycieczki do Sandomierza mnie omijaly:( zazdroszcze!!
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. nie byłam nigdy tam :P


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie byłam tam ale chciałabym pojechać :]
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, ale na pewno chciałabym je w przyszłości odwiedzić.
    ♡ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie byłam, ale wiem, że wycieczki klasowe są świetne. Nie ważne gdzie.
    Ja na takie picie mówię `szron` i pije je za każdym razem, kiedy jestem w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym tam pojechać.
    Może 2 zdjęcia, ale śliczne

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie byłam nigdy w Sandomierzu, widziałam tylko na zdjęciach i twierdzę że to ładne miasto, więc może kiedyś się tam wybiorę, zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*
    aalwaysbetter.blogspot.com jezeli spodoba ci
    sie mój blog zapraszam do odserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie byłam, ale chciałabym odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nigdy niestety nie miałam okazji być w Sandomierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę wycieczki! ^^

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. byłam też w Sandomierzu z klasą , a w zasadzie kto tam nie był :))
    sorbet mniam ♥
    obserwuje od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie byłam w Sandomierzu.. Ale może kiedyś, wszystko przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nigdy nie byłam, ale chciałabym pojechać :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Marzy mi się żeby tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie byłam jednak chętnie bym odwiedziła:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie byłam w Sandomierzu, ale badzo bym chciała, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. byłam w Sandomierzu chyba dwa razy, podobał mi się bardzo ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę ci tej wycieczki bo nasza szkoła jedyne co organizuje to wycieczki na lodowisko i kino. W podstawówce byłam w Kazimierzu Dolnym, więc już podstawówka organizowała więcej zabawy. Może kiedyś odwiedzę Sandomierz... Świetnie dopracowany post, obserwuję twojego bloga ;) Życzę miłych wakacji :* Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. z chęcią bym takiego wypiła ;3

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.