player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Song Ah Ri

8 maja 2014

Song Ah Ri

Z kolejną dawką azjatyckiej słodyczy zapytuję; czy można zostać idolem tylko ze względu na swój wygląd? Koreańską odpowiedzią na to pytanie jest Ulzzang, którą można definiować w różny sposób. Słowo "Ulzzang" oznacza dosłownie "najlepsza twarz" (ul - twarz, zzang - najlepsze), a już samo to wprowadza dziwny klimat. Bo czy istnieje perfekcyjna (tutaj najlepsza) twarz? W przeciwieństwie do Europy, azjatycki kanon piękna jest surowo określony i o tyle, o ile w Polsce mówimy o różnych gustach, tam wydają się one nie istnieć. Lśniące włosy, kosmykami opadające na porcelanową cerę, wąskie, choć nie małe usta, uroczo się do nas śmiejące i duże oczy z charakterystycznym "wałeczkiem", wręcz krzyczące "Przytul!". Nie zapominając o szczupłym nosku z wysokim mostkiem, który już nie tak łatwo zobaczyć w naturalnej wersji i przeraźliwie chudej sylwetce. Do takiego wyglądu dążą rządne perfekcji, koreańskie dziewczęta, wspomagając się m. in. interwencją chirurga plastycznego (ah, gdyby tylko jednej partii ciała...). Jednak cel trzeba zmotywować, a z pomocą biegną właśnie Ulzzangi, które jak jeden mąż [robot] tymi wszystkimi cechami mogą się pochwalić.
Jestem tylko człowiekiem, i chociaż wir podążania za ideałem (widoczny nie tylko w Azji) mnie jeszcze nie dosięgnął, nie mogę odmówić sobie wzdychania do Song Ah Ri - czyli jednej z najpiękniejszych Ulzzang jakie widziałam, a zarazem mojej ulubionej.

38 komentarzy:

  1. Urocze te Ulzzang :) Jednak wydaje mi się, że (nie tylko w Azji, ale na całym świecie) robienie operacji plastycznych, aby być idealną to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna ♥
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, więcej takich!:)

    best-frieend.blogspot.com ☐

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie jest przesłodka, ale nie wiem czy na dluzsza mete chcialabym aż tak słodko wyglądac, moim zdaniem nie jest to wcale tak idealna twarz. Podziwiac moge, ale wygladac tak samo juz mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie osobiście przeraża.... jest trochę zbyt urocza. Moim ulubionym ulzzangiem jest raczej Kim Shin Yeong. Trochę delikatniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju piękniutka *o*
    kawaii :3
    jeju czemu sie nie urodziłam w azji xd

    OdpowiedzUsuń
  7. ona jest taka śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i ładna ale jak się dłużej przyglądać to robi się zwyczajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak wygląda `zwyczajna` Koreanka, to ja przechodzę na blogową emeryturę. ;)

      Usuń
  9. O rany, jaka piękna! A jednak wolę zostac przy naszym europejskim "różnym guście" - taka by się w końcu znudziła, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. One są takie śliczne :)
    Chciałabym żyć w tej kulturze!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo uroczo, jednak wydaje mi się, że nie zrobiłabym sobie operacji plastycznej, aby być piękniejszą, jestem jaka jestem : )

    Buziaczki ;*
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Overdose jest piękne <333
    Nie mogę patrzeć na ullzang, bo zaraz robię się zazdrosna i wpadam w depresję. Są za ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie ona na pierwszym i drugim zdjeciu w ogole nie podoba. taka sobie.
    na tym ostatnim wygląda calkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulzzangi są megasuperśliczne i strasznie im zazdroszczę ;;
    może to głupio brzmi "zazdrość", ale sami zobaczcie... jakie śliczne.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulzzangi mnie z jakiegoś powodu irytują. Może to przez zazdrość, może przez zbytnio płytkie podejście do urody.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladna ale ja ne chcialabym tak wygladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna!! Taka słodka uroda haha! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej kochana, chciałabym serdecznie Cie zaprosić do mojego rozdania Kawaii:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest urocza!

    Z przyjemnością obserwuje :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna.<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczna, jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie osobiście się nie podoba, choć śliczne ma oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta Koreanka :)
    http://natkakoperku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, azjatki są takie przepiękne, przesłodziutkie.A patrząc na Ulzzangi wydaje się jakby patrzyło się na żywe postacie mang!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko ile ona musiała przejść, by sięgnąć po taką urodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie nawet przyznać, że jest to "jej" uroda. Podobnie do popularnych jeszcze nie tak dawno Site Models, masa Ulzzangów swoje fantazje realizuje nie tylko z pomocą chirurga, ale i programów do obróbki zdjęć.

      Usuń
  26. jakaś ty piękna ♥
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze podobała mi się uroda Japonek, uważam je za bardziej urodziwe niż Koreanki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wygląda no ale osobiście ja bym tak nie chciała
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Odpowiedź u mnie

    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.