player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Gdy pomysłu brak...

17 maja 2014

Gdy pomysłu brak...

Jest już weekend, czyli koniec i początek tygodnia. W środę przyleciała do mnie paczka-prezent z azjatyckimi słodyczami, a dzień później nagroda w rozdaniu organizowanym przez Sammydress (niedługo pojawi się recenzja). Teraz, w ten leniwy poranek leżę w łóżku, beztrosko objadając się wszystkim co niezdrowe. Rozmyślam o minionych dniach i o tym, jak ważny dla mojej osobowości był ten rok. Pogoda nie jest zachęcająca, a jako że każdą sobotę spędzam z przyjaciółką, zaprosiłam ją do siebie. Ugotujemy coś pysznego i obejrzymy film. Powolnymi krokami przygotowuję się także do klasowej wycieczki do Sandomierza.

Post dość leniwy, chciałam dać znak życia. A Wy jakie macie plany na weekend?

47 komentarzy:

  1. I miss those sweets! I've tried most of them in Vietnam and Thailand. Unfortunately there is no such sweeets T_T they are not just a pretty package - it is incredibly delicious!
    Nice post dear ` though as usual translator translated all crooked.


    my blog

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm te słodycze wyglądają pysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te słodycze. Nie wiesz można gdzie internetowo można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma zamawiała ze strony okashi.pl i bardzo sobie chwaliła. Dużo dobrych opinii czytałam także o yatta.pl, jednak żadnej ze stron nie miałam okazji osobiście sprawdzić. Słodycze dostałam jako prezent od znajomego z Azji.

      Usuń
  4. Mhh ,ale te słodycze wyglądają pysznie. Jadłam jedynie Pocky , ale chciałabym spróbować wszystkiego co znajduję się na zdjęciu.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności *.*
    Moje plany na weekend to romansowanie z książkami :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodycze wyglądają pysznie *-*
    Planów na weekend raczej nie mam, być może pouczę się jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodycze wyglądają pysznie, z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pysznoscii, szkoda ze niedostepne w polsce :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Przespałam się chwilkę po południu, a obudził mnie okropny grad, kulki wielkości kamyków ;c
    Trochę się pouczyłam, żeby mieć jutro wolne :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam żadnych planów na weekend, a słodycze wyglądają pięknie :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm... Pyszności!

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie rzeczy, nie mogę sobie na nie pozwolić ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super ! Chętnie skosztowałabym Pocy's :)
    Pozdrawiam :*

    ~~~~
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog,jeżeli masz chwilkę,wpadnij a jeżeli Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety reszte weekendu spędze na nauce...smakowicie i slodko to wszystko wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie weekend raczej leniwy aczkolwiek mam zamiar sie troche pouczyc ;p
    chcialabym sprobowac pocky !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze jest miec czasem taki leniwy dzien^_^ Rowniez spotkalam sie z przyjaciolka i ogladnelysmy film:)
    Te slodycze wygladaja swietnie!

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w weekend siedzę z lekturą </3 Ooo, super słodkości! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jakie cudowne słodycze *.* oddaj mi je
    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/2014/05/things-that-make-me-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dzisiaj miałam taki leniwy dzień niestety juto już czeka mnie nauka :c Mniam ♥
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy musi mieć kiedyś dzień leniucha ;D Słodycze ciekawie wyglądają ;D

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pyszności :> bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę takie azjatyckie pyszności, więc od razu dołączam do obserwujących. A planów nie mam, raczej nauka i laptop, jak zwykle.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  23. No to widzę, że pogoda nie psuje nastroju. :D Smacznego. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio dorwałam pocky u mnie w chinolu :D
    paulapalczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. te słodycze <3
    kilknij u mnie w linki sheinside i choies jesli mozesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm jakie pyszności!

    Przy okazji, mogłabym liczyć na kliknięcie w linki w nowym poście?

    OdpowiedzUsuń
  27. oooo jakie pyszności <3
    mniam !! *.*

    Dziękuję za komentarz u mnie <3
    Pozdrawiam serdecznie !
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pocky i yanyan ojaak ci zazdroszcze :(

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja cały weekend się leniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie fajne smakowitości <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Do Sandomierza mówisz? No cóż, ja tu mieszkam :D Ale zwiedzać rzeczywiście jest co ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę słodyczy ;)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda ze u nas nie ma takich rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręczę, że są, tylko żeby znaleźć, trzeba się uprzeć. :)

      Usuń
  34. pyszności

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Weekend na spontanie ;D Jutro może wybierzemy się przyjaciółką na rowery ;) Tak dziwnie widzieć obce słodycze xD

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.