player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Buenos días!

1 maja 2014

Buenos días!

Zaczyna się długi weekend, a blog coraz szybszymi krokami zbliża się do jedynie lub aż 50 tys. wyświetleń.
Ostatnio dzięki mojej nudzie, wymieszanej z ciekawością języków, zaczęłam szlifować hiszpański. Znałam jego podstawy, ale podejrzewam, że o czymś kreatywniejszym niż pogoda, bym nie porozmawiała. "Czemu więc nie iść dalej, w kierunku tak pięknego języka?" - pomyślałam. Znalazłam świetną aplikację na smartphone "Fun Easy Learn", z którą w ciągu dwóch dni przerobiłam 78 słówek (około 50 z nich już zdążyłam dobrze zapamiętać). Postanowiłam poduczyć się go dla własnej satysfakcji. Wątpię, abym w szkole pogimnazjalnej miała taki przedmiot, ale kto wie (?). Właśnie, a propos szkół. Przekonałam się do LO, a diabeł siedzący mi na ramieniu podszeptuje, żebym zdecydowała się na ten spontaniczny pomysł. Wszystko z ambicjami.
Myśląc o technikum, wybrałabym zapewne ekonomiczne. Nie chcę jednak zamykać sobie drogi na studia o kierunkach humanistycznych. Czy to dobra decyzja?

59 komentarzy:

  1. fajnie, ja chciałam się kiedys nauczyc hiszpańskiego :)


    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i post :)
    język hiszpański to fajna sprawa :P
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiej racji miałabyś nie mieć możliwości uczyć się hiszpańskiego w szkole ponadgimnazjalnej? U mnie np (chodzę do liceum) jest hiszpański na poziomie rozszerzonym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie napisałam, że nie będę miała takiej możliwości? :) Jedynie zwątpiłam, że szkoła do której się wybiorę zaoferuje taki przedmiot.

      Usuń
  4. http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się w szkole uczę hiszpańskiego, ale pewnie w szkole ponadgimnazjalnej już go nie będzie. Będę musiała się sama pouczyć, żeby go kompletnie nie zapomnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze możesz zapisać się na jakieś dodatkowe lekcje :) Głowa do góry!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam hiszpanski w swojej szkole :) nie idz do liceum, to jest istne zlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nowa podstawa programowa jest straszna, dostajemy ksiazki które maja po 1000stron, mamy je przerobic w rok, ledwo dajemy rade z jedna...jest pelno nauki, mnóstwo stresu, nauczyciele nie rozumieja ze czegos nie rozumiemy tylko leca z materialem jak wsciekli zeby chociaz troche przerobić. I tak nie ma gwaranacji ze pojdzie sie na wymarzone studia, a jak nie? to zostaje sie bez pracy. W technikum sa 4 lata, ale za to ma się zawód i można spokojniej to wszystko ogarnac. Malo moich znajomych z liceum chwali je, Ci z technikum sa bardziej zadowoleni. Chyba ze jestes bardzo ambitna i bardzo systematyczna, wtedy w sam raz taka szkola jest dla Ciebie, ale ja postanowilam ze kazdemu bede odradzac liceum :)

      Usuń
  8. Hiszpański uwielbiam ten język!
    Jeśli dobrze czujesz się w humanistycznych przedmiotach i chcesz iść w tym kierunku, to czemu nie zaryzykować ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tu się zaczyna dylemat, ponieważ lubię i przedmioty ścisłe i humanistyczne. Matematyka, wiedza o społeczeństwie oraz nauka języków są zdecydowanie moimi ulubionymi. Jednak... wciąż nie jestem pewna, jakiego kierunku studiów się podejmę. Prawo (pomarzyć można), filologia czy może biznes i zarządzanie. Po technikum ekonomicznym miałabym spore zaległości w przedmiotach humanistycznych i mogłabym mieć trudności na studiach, o ile w ogóle bym się uporała.
      Zawiłe. *_*

      Usuń
  9. Gratuluję (tych prawie) 50 tysięcy wyświetleń,moim zdaniem to wcale nie jest mało.
    Bardzo fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam że lepiej iść do LO ponieważ tam zdecydowanie lepiej przygotują Cię do matury ;)Ja wybieram liceum ogólnokształcące o kierunku turystyczno-ekonomicznym ;) Świetny blog ;) będe wpadać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna suma wyświetleń...pamiętam jak ja miałam tyle, skakałam z radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Język hiszpański to całkiem fajna sprawa. :)

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę śliczne zdjęcia ;) Ciekawy blog ;)

    zapraszam http://ourstylizations.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję oglądalności!

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpański jest ciekawym językiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje wyswietlen:)
    jest mnostwo aplikacji na smartfony ktore ulatwiaja nam nauke jezykow:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę pomyślec o tej aplikacji :> ja tez jestem w lo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zaczynam uczyć się hiszpańskiego! *o*
    Dzięki za podsunięcie pomysłu z tą aplikacją, ,muszę ją wypróbować ;3

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem zdecydowanie za LO, mimo że dopiero jestem w 2 klasie gimnazjum ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wybrałam LO o profilu humanistycznym, ale jeśli radzisz sobie z przedmiotami ścisłymi i jesteś dobra z matematyki, to czemu nie ekonomik? :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli wybór takiego kierunku Cię uszczęśliwi to dlaczego nie :D Pozdrawiam cieplutko :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To mam nadzieje że 50 wyświetleń szybko sie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie, że otwierasz się na kolejny język. Cóż, w dzisiejszych czasach języki to podstawa.
    ❤ yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na hiszpański mam zamiar przenieść się w liceum :D Chciałam już kupić jakąś książkę dla amatorów, ale jeśli nie znam żadnych podstaw to nici z tego :/
    Tobie życzę wytrwałości w języku, bo hiszpański jest na serio pięknym językiem :)

    Wpadniesz do mnie? Może obserwacja/obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zastanawiam się nad liceum z profilem humanistycznym, ale mam jeszcze rok, więc później będę bardziej rozważać :D Ale teraz są takie czasy, że po szkołach trudno jest znaleźć pracę lub nie ma szkoły z profilem na który chcemy pójść ;c

    Nie wiem dlaczego, ale zaobserwowałam dawno temu Twojego bloga, a na niego nie wchodzę? Od dzisiaj się to zmieni :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej... fajny kom zostawiłaś u mnie na blogu! ( to był sarkazm )
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej... fajny komentarz zostawiłaś na moim blogu! ( to był sarkazm )
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo bym chciała uczyć się hiszpańskiego. Myślę, że LO to dobry wybór :)

    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć. Zachęcam do udziału w konkursie, fajne nagrody: http://kierunkowy48.blogspot.com/2014/05/konkurs-fotograficzny.html Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę Ci powiedzieć że ja na studiach uczę się hiszpańskiego :) i jestem zafascynowana. Także ucz się ucz :)

    _________________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi też bardzo podoba się język hiszpański ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaa weszłam i zobaczyłam Kyary Pamyu Pamyu w tle i od razu, pomyślałam, że to musi byc świetny blog!
    I jest *^*!
    Dziękuję za odwiedzenie mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaczęłam się uczyć hiszpańskiego w szkole, ale zrezygnowałam z powodu nauczyciela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chciałabym się nauczyć języka francuskiego ale jakoś nie mam czasu XDD

    OdpowiedzUsuń
  35. A więc życzę powodzenia w dalszej nauce języka :D Gratuluję takiej ilości wyświetleń, oby szybko dobiło do 50 tys. :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Warto uczyć się języków. Teraz dzięki tym wszystkim aplikacjom to jest jeszcze łatwiejsze. Życzę powodzenia!
    Jestem w technikum ekonomicznym i powiem szczerze, że nie żałuję. Miałam takie same obawy jak ty, ale postanowiłam zaryzykować. Dobrze zrobiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nauczyć się języka hiszpańskiego- marzenie :D
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. chcialabym kiedys sie nauczyc hiszpanskiego ale narazie mam Polski, Angielski i Francuski wiec narazie wystarczy :) P.S prowadze konkurs fotograficzny na moim blogu. Zachecam do wziecia udzialu :)
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. ja studiowałam hiszpański ;) nie miałam go w LO ,ale teraz na studiach są takie możliwości, że możesz uczyc się go od podstaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem w technikum ekonomicznym i nie sądzę by to zamykało drogę na studia humanistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam rozwijać tego wątku w poście, aby nie zanudzić pewnego odłamka czytelników. :)
      Rozmawiałam na ten temat z doświadczonymi osobami, które wyjaśniły mi to w następujący sposób. Technikum skupia się na określonych dziedzinach, w tym celu pewnych przedmiotów jest mniej, a pewnych więcej. Przygotowuje nas do konkretnego zawodu. Technikum ekonomiczne w dużej mierze skupia się na matematyce, przedmiotach ścisłych. Gdybym później wybrała się na studia np. psychologiczne (a są to dwa różne światy) nie miałabym elementarnej wiedzy i musiałabym dodatkowo nadrabiać materiał, może nawet nie poradziłabym sobie.

      Usuń
  41. Powodzenia w nauce Hiszpańskiego! Również uczę się teraz kilku języków:) Słyszałam że Hiszpański jest bardzo łatwy do nauczenia się:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia w nauce ;) Ja uczę się na własną rękę włoskiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim drugim wyborem LO jest właśnie klasa z hiszpańskim, może u siebie też znajdziesz :)

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja ci nie doradzę... ;\ muszę ściągnąć sobie tę aplikację ;)! też uczę się hiszpańskiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w liceum właśnie będę mieć hiszpański ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. jeśli chcesz iść na studia idź do LO na ten profil ;)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post+Zapraszamy do Nas. !!! http://wercza-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, u mnie w mieście w co trzeciej szkole ponadgimnazjalnej jest do wyboru hiszpański, więc u Ciebie też na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja wybieram się do technikum ;D
    http://zuukowa.blogspot.com/2014/05/typowe-na-lato.html#comment-form
    klikniesz w linki?odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem w technikum ekonomicznym i mysle xe byla to dobra decyzja :)
    Co di hiszpanskiego..kiedys sie uczylam sama dla siebie ale skonczylam. Dzieki za aplikacje! Juz sciagam :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.