player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Z dnia na dzień...`

14 kwietnia 2014

Z dnia na dzień...`

Robi się coraz ciężej. Od egzaminów gimnazjalnych dzieli mnie (i Was w pewnej części) jedynie 9 dni. Wyposażyłam się w masę próbnych sprawdzianów i książek z powtórzeniami, co sprawia, że jestem bardziej pewna swojej wiedzy. Okej, damy radę.
Oprócz nowo kupionych rzeczy, nie mam się dzisiaj czym pochwalić. Zapisanych mam masę pomysłów na posty, jednak wewnętrzny bałagan nie pozwala mi skleić zdania...

Z racji tego, że przybywa czytelników czuję, że integracja będzie coraz trudniejsza. Zaciekawiona jestem, jakie osoby od czasu do czasu tutaj zaglądają. W miarę moich możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi, choć dziś wpadłam na inny pomysł. W ostatnich dniach udzielam się na ask.fm. Chyba jak większość, wciągnęło mnie chorobliwe klikanie . Tak jak i tu, można tam poczytać coś intrygująco głupiego. Chcę zaprosić na mojego "aska" i przy okazji poprosić, o podzielenie się Waszymi. Z całą pewnością zostawię po sobie ślad.

69 komentarzy:

  1. oby ci poszło jak najlepiej, trzymamy kciuki, mnie to czeka już za rok i już się trochę tym przejmuję ;/ piękne te spodenki i koszula, masz świetny styl ;)
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, to tylko 9 dni?! Ja żyję w niewiedzy, wolę myśleć, że już mało czasu, niż wiedzieć ile konkretnie...

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, ja już mam to za sobą, będzie dobrze! ;)

    http://mademoiselle-provocateur.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :)
    mój egzamin nie był wcale taki trudny i zdałam bez problemu, dasz radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięken rzeczy! A na egzaminie napewno pójdzie Ci genialnie ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nauce :3 Oby wszystko poszło ci z łatwością !
    Ciuchy przez ciebie zakupione są śliczne :)

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne rzeczy <3 nie strasz egzaminami :CC nie mam motywaacji by sie tak uczyc :(

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma co sie denerwowac przezywalam to rok temu :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bd pisać test ,powodzenia :)

    Zapraszam na KONKURS
    http://lucja-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ♥
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na testach. Nie ma się co przejmować na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy :)
    Powodzenia na teście, na pewno będzie dobrze :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ubranka.
    Ja nie mam aska. Jest to dla mnie zbyt głupie i sądzę, że to marnowanie czasu.
    Na pewno zdasz dobrze egzaminy. One nie są przecież takie trudne i wbrew pozorom ważne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na egzaminach!
    Bardzo ładne rzeczy.
    Dobrze piszesz, ładne zdjęcia, po prostu świetny blog, więc obserwuję! :)

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te ciuszki ;) w moim stylu ;d
    wspólna obserwacja? olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia na egzaminach, ale jak będzie przed to szczerze nie ma aż takiego wielkiego stresu ;)
    http://lifemizip.blogspot.com/
    + zapraszam na konkurs na desing bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno napiszesz na 100%. Będę trzymać kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, kocham twojego bloga. Wygląd przecudny! Świetna notka, kocham twój sposób pisania ♥
    Skomentujesz moją nową notke? :3 ---- > NOTKAAAAA ♥♥♥ + zaobserwujesz bloga? staram się o współprace z firmą. To dla mnie naprawdę ważne. Obiecuje że nie pożałujesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie również czekają egzaminy gimnazjalne w tym roku, ale cóż - damy radę, musimy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki są świetne. A co do aska, to nie mam, ale juz chodzilo mi po glowie zalozenie sobie tam konta.

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie wspolczuje, cale swieta w stresie i nauce! ale na pewno bede trzymac za was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. @Oj, nie szkodzi. Ten kot czasami szczeka na inne psy, a więc prawie się nie pomyliłaś. : )
      PS: Przeglądnęłam twojego całego bloga i większość przeczytałam. Nawet już 3 raz z rzędu słucham twojej playlisty. ^^ Znam fajną stronę z fajnymi kawaii, chcesz? Bo widzę, że na bloga wrzucasz czasami takie rzeczy. :>

      Usuń
    2. @Proszę: http://superkawaiiemoticon.tumblr.com/ : )
      Musisz sobie tam trochę poszukać. :>

      Usuń
  25. super rzeczy :)
    dziękuje za komentarz u mnie :))
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i daj znac u mnie.
    rin-day.blogspot.com

    + wykonuje designy na blogi. Wystarczy napisać na maila (sandra.kasandra2000@gmail.com) Napewno odpisze.

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia na testach : ) i świetne spodenki ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w testach :). Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja egzaminy mam dopiero za rok. ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. sama siedzę i się uczę do testów, tak bardzo się ich boję! :(
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz te prześliczne spodenki, jestem w takich po prostu zakochana :d !

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia na sprawdzianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja za rok dopiero pisze, a już się boje ;/
    życzę ci powodzenia na pewno poradzisz sobie z testami ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też mam dużo testów powtórzeniowych, ale jakoś nie mogę się zebrać by je rozwiązać ;/
    traumer-madchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne ciuszki :)
    Te egzaminy mnie przerażają...

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne <3
    powodzenia na testach, dasz radę:)
    wpadniesz i skomentujesz najnowszą notkę?:) ( będzie mi miło jeśli klikniesz w baner sheinside♥)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę ci oczywiście pomyślnie napisanego egzaminu. :-)
    ask: ask.fm/natanzai

    OdpowiedzUsuń
  39. Dasz radę na testach trzymam kciuki :)
    ja za rok pisać będę maturę, też zaczynam się przygotowywać :)
    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. współczuję egzaminów, ale sama za 2 lata piszę powodzenia :>

    endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. przeurocze szorty! powodzenia na testach!:)

    klikniesz w banery, daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  42. jej, życzę powodzenia na testach, dasz rade :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja się nie przejmuję egzaminami! Co będzie to będzie! Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Napewno dasz sobie rade na testach! :))))

    OdpowiedzUsuń
  45. zostały cztery dni :c
    powodzenia życze na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę powodzenia na egzaminach!:) Ja na szczęście mam jeszcze dużo czasu na przygotowywania:D

    zero-letters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia na egzaminach :>>

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. jejku , Twój blog jest taaaki śliczny , a spodenki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.