player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Spicy Lip Gloss

1 kwietnia 2014

Spicy Lip Gloss

Przychodzę bądź wracam z nową recenzją, a w centrum uwagi znów będą usta. Obsesyjni fani firmy Wibo z całą pewnością już słyszeli o błyszczyku - Spicy Lip Gloss. Zaciekawiła mnie legenda o jego formule powiększającej usta. Moje usta nie są małe, jednak... ciekawość jak to ciekawość. :) Wybrałam nr. 3, czyli najjaśniejszy róż, który niestety nie koniecznie widoczny był na ustach. Błyszczyk ma przyjemny zapach, który wiele vlogerek określiło jako "naturalny", z czym mogę się zgodzić. Równie dobra jest jego lekka konsystencja, która ciekawie wchłania się w usta. Jednak głównym atutem, który rzekomo miał nas zachęcić do wyjęcia z portfela 5 złotówek, był "ekstrakt z papryczki chili (...)".


Pierwsze użycie; produkt niewygodnie osiadł na ustach, delikatnie zaczerwieniając ich brzegi - reakcja na tajemniczy ekstrakt. Z relacji przyjaciółki, różnica (powiększenia) była niezauważalna.
Drugie użycie; skóra się z nim zaprzyjaźniła i żadne zaczerwienienia się już nie pojawiły. Nieco zdesperowana nałożyłam dwie warstwy błyszczyku i się nie pomyliłam. Po chwili czuć było, wspomniane przez producenta, możliwe mrowienie oraz zauważyłam ich lekkie wypuklenie, szkoda tylko, że trwające parę minut.

Według mojej opinii... Efekty błyszczyku są niedrastyczne. :) Ładny, delikatny, być może komuś powiększający usta. Warty swoich pięciu złotych.

[Przygotowania do komersu idą pełną parą. Kupiłam już masę nieprzydatnych rzeczy.]

39 komentarzy:

  1. Cieekawe... W jakim sklepie kupiłaś?
    Fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś też błyszczyk i nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o prosze, w Rossmannie? trzeba zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę :)
    Kiedy masz komers?
    Ja w czerwcu i kompletnie nie mam pojęcia w co się ubrać :/

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie... Komers mam również w czerwcu. Wybór mojej sukienki trwa, ale możliwe, że skuszę się na coś w ten deseń: http://www.dresslily.com/scoop-neck-color-block-high-waisted-sleeveless-dress-for-women-product506229.html :)

      Usuń
  5. Zachęciłaś mnie, być może go kupię. ;))

    http://claudia-abouutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm sprawdziłam co to za błyszczyk i teraz mam go ochotę kupić :D
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedys juz o tym slyszalam moze sie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo no ciekawie ciekawie, lubie te uczucie w błyszczykach :D zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym błyszczyku, ale też uwielbiam Wibo ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo bardo dobrq recenzja,takie mogly by byc na kazdym blogu.Zachca ona do zakupienia tego produktu zostaje na dłużej-dlatego obserwuję ;)

    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mówiąc nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię błyszczyków. :c
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna notka!
    http://oluszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i nie słyszałam :))
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww these are so cute

    soymilkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że chociaż trochę je powiększył ;p Ale wiesz gdyby znowu miał sprawić, że usta powiększą 5 raz bardziej, mniej ludzi by go kupiło ;). Tak sądze.

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jednak według mojej recenzji błyszczyk jedynie uwypuklił usta. Ich powiększenie nie miało miejsca. Tego typu produkty nie muszą dawać wielkich efektów, ale warto, aby różnica była choć trochę widoczna. :)

      Usuń
  17. Błyszczyk raczej nie sprawi,że usta będą jak po zabiegu chirurgicznym, ale jest w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za błyszczykami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt :)
    Nie słyszałam o nim, ale wydaję się być porządny.
    Ja niestety rzadko używam błyszczyków :(

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy o nim nie słyszałam. baw się dobrze na komersie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka nieprzydatnych rzeczy? Hm...
    Co do recenzji, to mnie raczej zniechęciła do kupna. Ale to może i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tym błyszczyku, ale może go spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przejść się do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam zamiaru kupować tego produktu. Jak na razie jestem zadowolona ze swoich ust, aczkolwiek serdeczne podziękowania za recenzję.

    ✿ yumi-yumi-chan.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie slyszalam o nim! :o Ale mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie slsyzalam o tym blyszczyku :o

    OdpowiedzUsuń
  27. za to ładnie wygląda:)

    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham twojego bloga! Inspirujesz mnie ♥
    Pomożesz mi przy wyborze butów? Nie mogę się zdecydować :( Skomentuj proszę i pomóż :( ---> NOTKAA ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurczę nie wiem jak to się stało ,ale nigdy o nim nie słyszałam ,a firmę wibo uwielbiam ;o

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. oo,nie słyszałam o takim jeszcze! :):*

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.