player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Perła lvl: Gjbsmbvdks!

6 kwietnia 2014

Perła lvl: Gjbsmbvdks!

Pod koniec tego, mam nadzieję dla wszystkich udanego tygodnia, pragnę podzielić się moim nowym odkryciem. Okej, bez bicia mogę przyznać, że stronę Youtube odwiedzam za często. Cóż! Mam małą słabość do vlogów, a do ścisłej elity moich ulubionych trafił jeden kolejny.

...czyli najukochańsza vlogerka jaką znam. :) Mam wątpliwości, czy jej pierwsze wrażenie trafi w gust przeciętnego Europejczyka, ale z całą pewnością, zauroczy ono fanki słodkiego stylu, prezentowanego przez Azję. `ale czy sama słodka buźka zasługuje na rekomendację? Xiao to 23-letnia Chinka, która jest nie tylko śliczna, ale i miła, bystra, z dystansem do samej siebie. Na jej anglojęzycznym kanale zobaczymy filmiki o tyciumiesiączceziewaniuwyzwaniachkawaiijak zabić czas, udaną próbę zgaszenia powoda, a nawet udało mi się znaleźć jej zmagania z językiem polskim - video (szczególnie polecam).
A jakie są Wasze ulubione vlogi?

72 komentarze:

  1. Uwielbiam Xiao! ^^
    Znalazłam jej kanał może jakieś dwa lata temu i od początku ją polubiłam, jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej, nie oglądałam jej vlogów ale z chęcią obejrze ^^

    Dziękuje za zajrzanie na mojego bloga ;))
    Pozdraawiam serdecznie, ALLY.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziecko ostatnio oglada z nią filmiki na YT, myslalam ze ona ma góra 13 lat... A tu 23! (zonk)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej vlogerki, ale dzięki Tobie znam i polubiłam :D
    ja bardzo lubię oglądać wobecobiektywu oraz Zuzię Borucką znaną jako Szalona Zuzia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia Borucka już nie jest Szaloną Zuzią, a Banshee i niestety jej nowy kanał nie przypadł mi do gustu, ale również oglądam wobecobiektywu. :D

      Usuń
  6. Oo nie znam jej, ale juz zaglądam na jej kanał ;d
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przesłodka! <3 ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zobaczyć jej vlog :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, nie znam jej! Ale jej głos mnie rozbawił w filmiku jak zmaga się z polskim^^ Mówi jak po wciągnieciu helu, taki słodki pikachu^^ W sumie, tak samo jak pierwszy raz usłyszałam moją ulubioną vlogerkę CutiePieMarzia - też nie mogłam przeżyć jej głosu, ale w końcu się przekonałam i nawet już rozumiem jej piskliwy angielski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się fajną i miłą vlogerką, muszę obejrzeć jej filmiki. Tak szczerze nigdy o niej wcześniej nie słyszałam.
    Ja czasem oglądam filmiki Zuzanny Boruckiej (Banshee) :)
    Naprawdę jest słodka!

    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie oglądam vlogów na youtubie,bo po prostu nie mam na to czasu, ale jak już zobaczę coś śmiesznego to nagle gubię się w sieci i trafiam na jakieś dziwne vlogi, które pierwszy raz widzę na oczy;p
    zapraszam do siebie, www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie przepadam za Azją, a co za tym idzie - za takimi vlogami. za to lubię vlogi prowadzone przez nasze ukochane Polki, np. Lucy :)

    u mnie konkursik, naprawdę warto!

    hell0mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nie mam takiej jednej ulubionej vlogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szczerze oglądam O2L, Thewoohoo16xo , JackGap . Większość ludzi z amerykańskiego YT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia i miny na nich :)

    http://beautifulprincesss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogladalam jej filmik jak mowila po prostu hahaha urocza, po prostu swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej vlogerki ale wpadnę na jej kanał :) Obserwuję ^^
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post
    http://aleksandraswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza jest, hah. ^^
    Jestem wielką fanką vlogerów, sama chętnie bym zaczęła vlogować, ale brak mi pomysłów.
    Uwielbiam Pewdsa, Krzysztofa Gonciarza, kiedyś JJayJockera, Lekko Stronniczych, Kolorowy Vlog i Kocham Gotować. Często oglądam również makijażowe vlogerki.
    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hahah jak Ona śmiesznie mówi :D
    najlepiej moim zdaniem wyszło 'Co to jest?' :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Poznałam jej kanał jakieś 2 lata temu, uwielbiam ją i jej filmiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy jej nie oglądałam, ale zerknę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę odwiedzic jej kanał :) Wygląda tak słodko! :3

    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z ciekawości zerknę ;)
    fajny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie oglądałam jej ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo! muszę zobaczyć jej vlog.<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, ale pewnie dlatego, że wgl nie oglądam vlogerek^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, świetna vlogerka. ♥ Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam XiaoRishu, jest świetna, moja ulubiona vlogerka! Chociaż bubzbeauty *XD* też jest świetna. No i jeszcze kilka innych vlogerek, haha.

    hwajay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o niej:d zaraz zabiorę się za filmik z językiem polskim :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia.
    Rzadko oglądam bo nigdy nie mam czasu, ale mam kilka których uwielbiam odwiedzać ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna osoba;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja raczej nie oglądam vlogów, ale do Azji mam sentyment, kiedyś byłam wielką fanką Japonii :P

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam jej ale już idę ją oglądać !
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Vlogów prawdę mówiąc nie oglądam, tylko czasami

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa osobistość ; ) Będę tu zaglądał częściej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zwykle oglądam amerykańskie nastoletnie vlogerki, ale Xiao też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obejrzałam ten filmik, ma strasznie cichutki głosik :) zabawne te zmagania z językiem polskim, najlepsze jest dzieńdobry haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. haha, jeju ona jest cudowna!
    całkiem nie dawno "odkryłam" jej kanał i uważam, że jest cudowna!
    oprócz jej kanału uwielbiam Banshee (znaną również jako "SzalonaZuzia"). :)

    ☯nataliaa-blog.blogspot.com☯

    OdpowiedzUsuń
  41. Też ją lubię, ale od niedawna bardzo rzadko ją oglądam :<

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  42. my też uwielbiamy vlogi :D w szczególności te lifestylowe! i co prawda z chińskim się nie zmagaliśmy, ale próbowaliśmy z arabskim :D jeśli chcesz się trochę pośmiać to zapraszamy: http://miniomki.pl/?p=333 :D

    OdpowiedzUsuń
  43. obejrzałam jej filmik jak mówi po polsku *.* jeej ale słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo jezu hahahahha poprawiła mi humor. A to jak gadała po polsku- bezcenne :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. nie nam ale na pewno obejrzę! :) moja ulubioną jest thats heart :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Musze koniecznie oglądnąć jej jakiś filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale ona śliczna!
    właśnie oglądam ten filmik, gdzie próbuje mówić po polsku c:

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mam ulubionej vlogerki :)
    Zajrzę do niej!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam ją :D jest śmieszna haha : ) super się ja ogląda ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam jej, ale jaka ona jest słodka !!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta Xiao to już nie człowiek tylko kociętoczłek, urocza jak mały kociak,haha xD
    Szczerze to wcale nie przeglądam vlogów, wolę blogi, a tych świetnych jest za dużo x)

    Pozdrawiam,
    kawaiiania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakoś nie przepadam za vlogami, za mało mam czasu żeby je oglądać :(

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/2014/04/chill.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa osoba, też mam słabość do vlogów :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Ona jest świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie przesiaduję na yt, ale ma dziewczyna pomysł na siebie, choć wydaje mi się trochę żenująca a jednocześnie zabawna.

    OdpowiedzUsuń
  56. ja zazwyczaj oglądam polskie vlogerki jak weronika załazińska czy stylizacje2 :)
    U mnie nowa notka ;*
    http://i-am-elfu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojejciu ale słodziutka osóbka! :-) Bardzo przypadły mi do gustu jej filmiki. Nie dziwmy się tym,że 23-letnia się tak pozytywnie wygłupia! Ogólnie w Azji(Chodzi mi o kraje - Chiny,Japonia,Korea itd.) ludzie w starszym wieku np.biorą ślub,decydują się na dzieci. Czyli ona jest jak u nas 15-17 latka :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Znam ją i lubię ale ostatnio nie oglądam vlogów bo jakoś nie mam na to ochoty ani czasu. :D

    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić do rozdania na moim blogu! :)
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2014/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale ma słodki głos :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakoś za nią nie przepadam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale ona słodka, ma taki uroczy głosik :))

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. To raczej nie dla mnie, a głos - według mnie- dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawie piszesz :) podoba mi się :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/love-lockdown.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.