player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Nama Choco

20 kwietnia 2014

Nama Choco

Z głową pełną wiedzy, naładowaną pozytywnymi emocjami, przychodzę do Was z ot krótkim postem. Nawet z głową w książkach najdzie mnie ochota na coś słodkiego. Wuzetka i biszkopt już był, więc czas na spóźnione, walentynkowe przysmaki. Przepis na Nama Choco znalazłam na blogu Azjatycki Cukier. O samym procesie przygotowania wiele nie powinnam mówić, ponieważ autorka posta sama świetnie wszystko opisała. Doradzić mogę jedynie, jeżeli planujecie zrobić je dla paru osób, aby składników przygotować dwa razy więcej, ponieważ docelowej masy jest bardzo mało. "Trufle" (bez pewności, czy mogę je tak nazwać) wyszły pyszne. Porównałabym je do idealnie przyrządzonej czekolady, która rozpływa się momentalnie w buzi. W ten oto sposób poznałam zasadę "przez żołądek do serca".

44 komentarze:

  1. Mniam : ) Też bym sobie zjadła ; ) Lubie ; ) Wygląda pysznie ; )
    Obserwuję ♥ Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. o mniam jak to cudnie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowicie wygląda :D oglądam na yt Azjatycki Cukier

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam nigdy,ale wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omnom wygląda baaardzo smakowicie i zachęcająco . Jadłabym *.*

    Dziękujee za komentarz u mnie <3
    Pozdrawiam serdecznie ALLY
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przeapetycznie :) Na szczęście ja już mam za sobą świąteczne obżarstwo, więc na razie isę nie kuszę na takie słodkości ;)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają smakowicie ^^
    robie się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda pysznie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie jest bardzo pyszne !! mniam mniam !! <3

    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm...! Wygląda przepysznie! Lecz ja jeszcze tego nie jadłam :((
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. pychotka!
    Zapraszam do mnie na konkurs. Można wygrać wygląd bloga i nagłówki. Każdy coś dostanie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepysznie wyglada, ale watpie czy z moimi zdolnosciami by mi wyszedl smaczny xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, smakowicie ♥ w takim razie i ja spróbuję przyrządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czekoladę i wszelkie tego typu wyroby, więc na pewno wypróbuję ten przepis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po świętach mam już dość obżarstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam pyszne są trufle ,a twoje "trufle" wyglądają smacznie zwłaszcza ,że są ujęte ładnie na zdjęciu *-*

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kto ci robił design? plis napisz u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad destign'em pracowałam sama, metodą prób i błędów.

      Usuń
  18. Od patrzenia można zgłodnieć heh :D
    http://margaretandmargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda przepysznie :)
    Śliczny desing!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda jak dla mnie dziwnie, ale nie jadłam , więc nie wiem jak smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pysznie, muszę kiedyś takie zrobić! *-*

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj :3
    zero-letters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha, dzięki że narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pysznie wyglądają!:D Ciekawa jestem jak smakują.. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcie :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz, ale zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Piszesz ciekawie i spójnie - jak niewiele blogerek. Obserwuję, bo oczywiście na to zasłużyłaś i zapraszam do siebie :)

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają naprawdę zachęcająco, zrobiłaś mi smaka :(

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam kocham takie jedzenie!! :)).

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda prze apetycznie. :) Będę musiała wypróbować. :P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pychotka ! Mniam ! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Napisz mi w komentarzu :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Superowski blog zapraszam na mój ^.^

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pysznie + świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Link jest do filmu prywatnego a poluje już od jakiegoś czasu na ten przepis tylko najlepiej wyglądajace zawsze są odsyłane do filmiku ;-; i tu mam prośbę, mogłabyś podać przepis? Proooszę! PS. Smakowicie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.