player playlist ~ Gdyby jutra nie było: O krok bliżej

29 marca 2014

O krok bliżej

Cześć! ...w środę 2 kwietnia czeka na mnie bierzmowanie. Po przygotowaniach najważniejszych, zmierzyłam się już z dylematem wyboru trzeciego imienia. Zaciekawiła mnie historia św. Faustyny [Kowalskiej] i to właśnie jej imię chciałabym nosić. Za tą sprawą, pojawiło mi się pytanie, czy aby na pewno mój gust jest chociażby przeciętny? Zdecydowana większość moich znajomych, po usłyszeniu jakie wybrałam imię, była bliska skwitowaniu tego podniesioną brwią. Jeśli pozwolicie, chciałabym Was się poradzić, co sądzicie o połączeniu imion: Joanna Paulina Faustyna?


[ Krótki post na Dobranoc. ]

32 komentarze:

  1. hm, Faustyna...nie w moim guscie, ale patronów powinno sie wybierac po historii (ja tak nie zrobilam haha) wiec jesli historia tej patronki Cie zaciekawila wybralabym to imie i nie patrzala na innych, i tak bardzo rzadko bedziesz go uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brzmi to źle, jednak to nie moj gust haha c:

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) !
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba, fajnie pasuje do twojego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się podoba to imie! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiałam nad tym imieniem, ale w końcu i tak pewnie wezmę jakieś inne xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jej historia Ci się spodobałą to nie masz co się martwić innymi tylko wybrać to imie, bo jeśli ono coś dla Ciebie znaczy to nie masz co się martwić, mi tam z resztą podoba się takie połączenie imion ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi nieźle. Rozumiem jak nieswojo musiałaś czuć się po reakcjach innych, bo miałam to samo. Tylko, że ja wybrałam błogosławioną Miriam.

    OdpowiedzUsuń
  10. imię też mi się podoba, ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się cieszę , że mam bierzmowanie już za sobą (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na bierzmowaniu :)

    PS. Masz świetnego bloga, ciekawie go prowadzisz, będę wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie imię wybiera się po historii i nie powinnaś przejmować się zdaniem innych. Według mnie brzmi to bardzo ładnie.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba to imie, a w zestawieniu z twoimi dwoma imionami brzmi całkiem nieźle. Ja bierzmowanie mam 8 maja a imie, które wybrałam to Rita i wiem co czujesz, ale nie powinnaś się przeejmować innymi, bo to będzie twoja patronka, a nie ich :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas np. można brać swoje ze chrztu, mam na imię Karolina i takie biorę na bierzmowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imię jest śliczne. :) Ja nie miałam chrztu i komunii, więc z oczywistych przyczyn nie będę miała też bierzmowania. :D
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. według mnie najważniejszy jest życiorys patrona, którego imie sobie wybrałaś. ja miałam 1 marca bierzmowanie i wzięłam sobie Teresa (od Dzieciątka Jezus), więc też nie jest jakieś nowoczesne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog !! ;))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam bierzmowanie rok temu :)
    ale imiona super do siebie pasują !
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie bardzo dobrze brzmi. Też mam bierzmowanie za kilka dni i postawiłam na św. Różę ;)
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. każdy wybiera takie imię jakie mu się podoba i tyle;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faustyna... hmm... Ciekawe jest to imię...
    Bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja posiadam Dajana Anna Weronika :) mi imię Faustyna się bardzo podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. oo.bierzmowanie ;) prosze prosze:) dobrze ze mam juz to za sobą;))
    pozdrawiam:) i zapraszam do mnie;) http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja sobie wybrałam imię mojej mamy :) Faustyna to wcalenie jest zwyczajne, mi osobiście się podoba ^^
    Pozdrawiam:
    Paulina Ewa Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak sobie mi się podoba :/ Ciekawy blog :) Zapraszam na mój :) klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem jak najbardziej za takim połączeniem. Pamiętaj, że to imię ma być ważne dla ciebie, liczy się jego historia i twoje odczucia, nie kogoś innego. A jeśli jest w twoim guście to jeszcze lepiej, przynajmniej będziesz miała pewność że to coś wyjątkowego i twojego, a nie połowy bierzmowania.

    OdpowiedzUsuń
  28. A w sumie jaka to różnica? I tak tego imienia nigdzie używać nie będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    Każdy robi po swojemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie to imię nie przemawia, ale to Twój wybór :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie przystępuję do bierzmowania.
    Tu nie chodzi o to czy pasuje to imię do Twoich dwóch poprzednich imion. Jak Ci się podoba to bierz i nie zwracaj uwagi na innych.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Przedstawiano nam historię św. Faustyny kiedyś na religii. Cóż, imię jak imię, jeśli Ci się podoba, weź. Ja zostałam Weroniką, bo tak mi się podobało, ot co.

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.