player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Nightcore

19 marca 2014

Nightcore

Wreszcie z powrotem odzyskałam możliwość dodawania postów. Od razu zaskoczyła mnie liczba ponad 40 tys. wyświetleń bloga, za co bardzo dziękuję! Miło wiedzieć, że ktoś tutaj zagląda i czyta moje niezgrabne wypociny oraz tym samym przesyłam wielki uśmiech dla czytelników.
Pora wrócić do pisania postów "o czymś" i znów nawiążę do muzyki, a dokładnie Nightcore. Właśnie, ale co to jest? Na stronie tymek6410.wix.com można się dowiedzieć, że jest to "(...) jeden z gatunków Techno. Stylem podobny do happycore." Charakteryzuje się bardzo szybkim tempem muzyki. Piosenki te są -jedynie lub aż- remixami już powstałych. Podniesienie głosu, przyspieszenie rytmu, często dodawanie basów w tle - takimi cechami rządzi się ten styl muzyki, który mnie oczarował. Wyszukiwanie opisanych remixów jest banalne. Korzystając z portalu youtube.com, w jego wyszukiwarce wpisujemy tytuł interesującej nas piosenki, uprzedzając go nazwą "Nightcore".

Odnajdując ten "styl" poszukałam piosenek które przejadły mi się już kilka lat temu. Słuchając ich w nowej wersji znów poczułam świeżość i cieszą mnie na nowo, zarazem przywołując masę wspomnień.
Moje ulubione piosenki N. na dzień dzisiejszy:
Criminal - Lemonade - Lolly - Crayon

Znaliście Nightcore? Co sądzicie o tym typie muzyki?
Autor bloga którego link umieściłam w tekście powyżej, słusznie zauważył, że z niewyjaśnionych przyczyn wszyscy (?) twórcy muzyki Nightcore są fanami Anime. Każdej piosence towarzyszy zdjęcie pokroju Mangi. Dziwne...

41 komentarzy:

  1. @Raczej nie chodziło mi w tym poście o to aby nauczyć innych aby dodawali normalne komentarze bez zbędnego spamu, po prostu napisałam tego posta aby pokazać jacy ludzie są, w tym przypadku chodzi o tą dziewczynę. Przy okazji dałam informacje, że nie publikuję spamu na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o post to nawet nie znałam nazwy "nightcore". :o
    Te portfeliki są słodkie, z kaczuszką/kurczaczkiem najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tym typie muzyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz boski blog , to każdy chętnie odwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie opisałas ten styl muzyki.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym "gatunku", słuchałam w sumie nadal czasem słucham, ale zdecydowanie wolę rock. ;)
    obserwuję. :)

    http://nataliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o Nightcore ,ale lubię remixy :) Na pewno po przesłucham sobie kilka,

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tym gatunku . Ale wydaje się fajnyy .
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nightcore lubię słuchać ale tylko podczas grania w osu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety się nie spotkałam ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słysze o takim gatunku muzyki :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to też zaobserwuj :)
    http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak komentarz wyżej - znam z grania w osu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, świetny blog, dosyć interesująco piszesz, obserwuję i liczę na to samo i z twojej strony ♥
    MÓJ BLOG : http://weliveperfect.blogspot.com/2014/03/welcome-all.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kojarze w ogole tego gatunku :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tym typie muzyki :)

    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego gatunku, ale przesłuchałam to co wstawiłaś i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo nie znałam tego wcześniej, lecz podoba mi się ! :D

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Nightcore :3

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa jaka słodka kaczuszka i misiek :) aa ja nie slyszalam o Nightcore.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam Nightcore, ale czytajac twoje odczucia, warto ich posłuchac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog. od niedawna prowadzę bloga byłoby miło jakbyś wpadła http://gabi5277.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znałem ten rodzaj muzyki i nawet polubiłam, ale nigdy nie będzie lepszy od mojego garażowego rocka.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszłam nigdy o Nightcore!:o
    Te portfele są cu-do-wne! Takie słodziutkie, haha!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam jeszcze o tym , ale wydaje się fajne :))
    obs.od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ! :) Bardzo mi się podoba,ładnie tutaj u Ciebie :)
    Zapraszam do mnie,już jest nowy post :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie słodkie portfeliki <33
    Nie znam tego gatunku ale może jest fajny..

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię biegać przy nightcore'ach, moje ulubione to "if I die young", "missing" i "you're gonna go far kid" :)
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze nigdy o tym nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam! Piękny blog :3

    Skomentujesz moją nową notke? --> NOTKA

    Zaobserwujesz mojego bloga? Postaram się odwzajemnić! Proszę, to ważne :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam jeszcze nigdy ;o słodki portfelik

    OdpowiedzUsuń
  32. Konkurs! :)
    Zapraszam do wzięcia udziału!
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/2014/03/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny blog , zapraszam http://werqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię tego typu muzyki. Jak dla mnie jest to zepsucie naprawdę dobrych piosenek. Pierwsza myśl, jak to kiedyś usłyszałam "czy oni nie potrafią wymyślić nic własnego?".

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bardzo lubię wiosnę, świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie slyszalam o takim gatunku muzyki ;p
    + ladne zdjecia ;p
    http://rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.