player playlist ~ Gdyby jutra nie było: " Tylko jedno słowo "

2 lutego 2014

" Tylko jedno słowo "

Cześć. Ostatnio posty pojawiają się coraz częściej. Nie wiem czy to tylko nagły przypływ weny, ale mam nadzieję, że chociaż pozostanie na dłużej. Ot pod wieczór trafiłam na bloga "Lusi", która opublikowała tag: Tylko jedno słowo. Uważni czytelnicy mojego bloga zapewne zauważyli, że nie jestem zwolenniczką tagów. Ten jednak mnie zainteresował (być może minimalizmem?) i postanowiłam go zrealizować również na swoim blogu.

1. Gdzie jest Twój telefon?
Obok.

2. Czego teraz słuchasz?



3. Twój partner?
Daleko.

4. Twoja mama?
Zatroskana.

5. Twój tato?
Optymista.

6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Telefon.

7. Twój sen z zeszłej nocy?
Słodki...

8. Twój ulubiony napój?
Pepsi.

9. Twój wymarzony samochód?
Terenowy.

10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Mój.

11. Twój ex?
Bystry.

12. O czym teraz myślisz?

13. Twój strach?
Przyszłość.

14. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Żoną.

15. Jaka nie jesteś?
Odważna.

16. Co masz na sobie?
Piżamę.

17. Ulubiona książka?
Psychologiczna.

18. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Nic.

19. Twoje życie?
Niebanalne.

20. Twój nastrój?
Kawaii!

21. Co teraz robisz?
Rozmyślam.

22. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
*I'm running awaaay!...*

23. Szkoła?
Stres.

24. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Spacery.

25. Wymarzona praca?
Adwokat.

26. Twój komputer?
Niepobłażliwy.

27. Za oknem?
Biało.

28. Meksykańskie jedzenie?
Pycha!

29. Religia?
Chrześcijaństwo.

30. Miłość?
Ufam.
Mam nadzieję, że się uporałam. :) Jeżeli Wam również się spodobał tag, nie mam nic przeciwko, abyście dodali go na swoje blogi. Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi.

86 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, bardzo fajny :D minimalizm ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag i odpowiedzi! :D
    lubię ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  3. These question lists are always a great way to get to know someone better :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten tag też musze taki zrobić na moim blogu.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten tag! Z chęcią zreobię go później u siebie ;) Ja zawsze mam telefon obok siebie xD

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z takim tagiem, jest fajny ! :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag
    Z chęcią go potem wykorzystam

    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi ;) Dobrze się uporałaś z tym tagiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawde fajnie ci to wyszlo:D

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :) obserwuję :) zapraszam do mnie na konkurs :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy tag ;)
    26 fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na notkę :)))
    Z chęcią zrobię taki u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na notkę :)))
    Z chęcią zrobię taki u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny tag serio jedno słowo, a odpowiedź jest taka bajeczna, głęboka :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne odpowiedzi :) Bardzo polubiłam Twój blog :)


    ♥ http://crazy--dream.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że pierwszy raz trafiłam na taki tag! Oczywiście postaram się zrobić go na moim blogu jak najszybciej, bo jest naprawdę fajny :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny tag! :) chyba sama coś takiego zrobię u siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś nowego jeśli chodzi o tagi, oryginalne odpowiedzi, czasem przecież tal trudno znaleźć to jedno odpowiadające słowo...

    Zapraszamy do nas:
    Http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym zrobić taki tag ^^
    Jeśli już zrobię, to mogę zrobić to na podstawie pytań z twojego bloga lub Lusi ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku masz taki śliczny blog *.* twoje posty są świetne, takie przemyślane
    Widać że wkładasz w to dużo pracy, na pewno będę tu często wpadać <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Minimalizm-coś, co podziwiam i na co nie potrafię się zdobyć ^^
    Fajny ten tag, może zrobię u siebie na blogu? :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super tag! Ja również uwielbiam minimalizm <3
    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super tag! Ja również uwielbiam minimalizm <3
    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe, można trochę się o Tobie dowiedzieć :D
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    http://teruart.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. krótkie zwięzłe odpowiedzi <3 fajne :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna piosenka, bardzo polecam studiowanie prawa i zazdroszczę planów z filologią indyjską ;) Blog bardzo w moim guście.
    W wolnej chwili zapraszam na relacje z pokazu Nataszy Urbańskiej: http://szanski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy:)
    +Obserwuję:)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Interesujesz się Azją lub muzyką? Teraz możesz to połączyć i czerpać korzyści, rozkoszując się obiema rzeczami naraz? Mam przyjemność zaprosić cię na nowo otwarty blog o muzyce Azjatyckiej. Znajdziesz tam najnowsze wiadomości z muzycznego show-biznesu, informacje, ciekawostki i zdjęcia swoich ulubieńców oraz programy z ich udziałem z polskim subem. Nie zabraknie również lekcji grania i MV z polskimi tłumaczeniami. Poświęć minutę, wejdź i zobacz, a może pokochasz dzięki nam Azję i staniesz się jednym z fanów? A jeśli już jesteś częścią tej społeczności to może znajdziesz coś, czego nie wiedziałeś?
    m-gleam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam na mojego bloga do odebrania nominacji do Liebster Blog Award !
    http://paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny tag, ale ja nie lubię robić takich u sb

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze mi się podobały takie tagi nawet nie wiem czemu :D hahah :D

    Masz bardzo fajnego bloga :) Byłabym zachwycona jakbyś weszła na mojego :) A może zaobserwujemy się wzajemnie :) ? Pisz u mnie jeśli tak ;)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post dear

    Thank you for your lovely comment!

    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

    - Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny tag!:) ja bym nie umiala wybrnac jednym slowek w kilku pytaniach;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha, średnio zrozumiałam odpowiedź na 12 pytanie, nie mniej rozbawiło mnie to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny post ;)) pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny tag :D Fajne odpowiedzi :P

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nowatorski tak, minimalizm w czystej postaci, urzekający. U mnie jak na razie nie planuję owych 'ekscesów'. Zauważyłam, że w poprzednim poście zawitały Kamienie Na Szaniec..Interesujące :D
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog ;)
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej swietny tav ! :) chyba sie na niego skusze :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń

  41. Świetny post! btw. Biorę udział w konkursie na BLOGA ROKU i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś wysłała smsa o treści: K00226 na numer 7122 :) Pieniądze z smsów zostaną przekazane na pomoc dzieciom w hospicjach

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny tag :D widać że bardzo lubisz ten zespół chłopaków !

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny tag ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. tag zacny chętnie się przyłączę do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny tag i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawe! nie spotkałam się z nim jeszcze. a piosenki której wówczas słuchałaś do tej pory nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super tag, muszę ci powiedzieć, że pierwszy raz na tego typu trafiłam :)
    Z chęcią zrobię ...kiedyś :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  49. Zacny tag.
    Czasem im mniej słów tym więcej wyrazu.
    Rzadko w naszych czasach ludzie odnoszą się do minimalizmu, a szkoda.

    Pozdrawiam, Olga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe odpowiedzi. ;) A TAG może kiedyś zrobię, bo też mi się podoba.
    Pozdrawiam, Ola.
    http://juust-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. Fajny tag moze i kiedys sama dodam go na swego bloga;d

      Usuń
  52. bardzo fajny tag :)
    obserwuje :)

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny post, :) czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł z tym tagiem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super tag! :3
    670 obserwująca wita! ;)
    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje życie - niebanalne! I NIECH TAK ZOSTANIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny TAG :) Chyba go skradnę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurde, faktycznie tag jet interesujący. Chyba już wiem jak będzie u mnie wyglądać następna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale super tag! Niby jedno słowo ale jednak dużo opisuje!
    Wpadaj do nas, nowa notka :)
    the-friends-diaries.blogspot.com
    Oczywiście obserwujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny Tag może też go zrobie :)
    PS. wymiana? czyli ja umieszczam twój blog w następnym poście i ty mój w twoim
    Jak nie chcesz to nie :)
    + wróce tu jeszcze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Tańczące głowy najlepsze hahaha

    OdpowiedzUsuń
  62. Tag jest super! Fajna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne odpowiedzi:)


    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuje, oryginalnie tu u Ciebie bardzo :)
    Tag jest świetny, może u siebie go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gif mnie rozwalił :D
    Fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.