player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Przedwyjazdowy seans

5 lutego 2014

Przedwyjazdowy seans

W środku tego pierwszego tygodnia moich ferii zimowych z mamą podjęłam decyzję o wspólnym wyjeździe w rodzinne strony. Planujemy pojechać w sobotę i wrócić koło środy lub czwartku (zależnie od pogody). Mimo, że jedziemy na kilka dni, już jutro wybieram się do sklepu po kilka rzeczy, aby umilić sobie wyjazd. Poszukiwania skupię na swetrach. Na wyjeździe bardzo chciałabym wypocząć i móc odetchnąć świeżym powietrzem, jednak co do tego pierwszego mogę wszelkie nadzieje odpuścić. Tak jak wspomniałam w poprzednich postach, zamierzam położyć nacisk na naukę wybranych dziedzin i posłużą mi do tego również ferie. Zabiorę ze sobą kilka zeszytów i w każdej wolnej chwili będę robić notatki oraz przyswajać wiadomości.
Dziś już jestem wyczerpana, a sama myśl o jutrzejszych porządkach zdaje się dobijać mnie jeszcze bardziej. Być może obejrzę kilka odcinków dramy i położę się spać. Przy okazji, znacie dobre horrory? Chętnie zrobię sobie odskocznię od słodkich dram.
Dobrej nocy!

97 komentarzy:

  1. Dobry horror to 'MAMA' był dla mnie zaskoczeniem i na prawdę był straszny, tak samo jak nowa wersja horroru ' Piątek trzynastego ' Polecam Ci te horrory:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze bedziesz dobrze sie bawic<3 fajnie tu,obserwuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Your Uggs look comfy... great color too, I like the dark brown :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Czytając Twojego posta, nie chciało mi się przestać. Niby nie ma w nim nic takiego, a chce się go czytać. Bardzo fajnie wszystko opisujesz ( nie umiem tego opisać xd ) Niektóre znane blogerki Tobie nie dorównują, naprawdę. Nie piszę tego, żeby się podlizać czy coś, tylko po prostu wyrażam swoje zdanie. Jakbyś zaczęła pisać więcej postów tego typu ( o Tobie ) i robić jakieś filmiki, to jestem pewna, że byłabyś jedną z bardziej rozpoznawalnych blogerek. Zasługujesz na to.
    (trochę się rozpisałam :D )
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Takie komentarze podwójnie motywują. :)

      Usuń
  5. podziwiam twój zapał do nauki *o*
    dla mnie największą motywacją będzie zajście w ciąże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku i nauki:)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasami potrzebuję czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałam się uczyć w te ferie, ale jeszcze mi się to nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne swetry są w diversie i reserved ;))
    Nienawidzę horrorów więc nic Ci niestety nie mogę zaproponować.
    Piękny wygląd bloga, podoba mi się.
    KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu życzę :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu :)
    Co do horrorów to może Klątwa, pamiętam, że bałam się oglądając ten film.

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądnij horror "obecność". Podobno fajny... niestety ja jeszcze nie oglądałam ale za niedługo go oglądnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam- jak dla mnie straszny. Już po tym jak na początku powiedzieli ,że film jest oparty na faktach to się wystraszyłam.

      Usuń
    2. o.O Poważnie? Czytałam tylko opis. Każdy mówi o tym horrorze.. ale lepiej oglądać razem niż samemu. Będę musiała obejrzeć, ale się boje. ;/

      Usuń
  13. ja nie oglądam horrorów, więc żadnego ci nie polecę :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego wypoczynku i dobrej zabawy ;3
    Obserwuję + liczę na rewanż ;)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłego pobytu i odpoczynku.
    bardzo fajny pomysł z nauką w ferie xd
    też chciałam to zrobić, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego wyjazdu :D
    ciekawe horrory to 'Mama' i 'Kiedy dzwoni nieznajomy" oba są dostępne na cda.pl :)

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wyjazdu :)
    Horror : "Baby blues"

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam się na horrorach, bo jedyny jaki oglądałam do ''Mama''
    Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wyjazdu :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty :)
    Życzę miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki ;) zagłosować raczej nie zagłosujesz, bo etap oddawania głosów minął - mimo to dziękuję za chęci i zachęcam do czytania postów, a nie tylko oglądania zdjęć. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne buciki. Nienawidzę horrorów ale polecam ci "naznaczeni " nie spałam pare dni. ;))

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny blog,uwielbiam go czytać ♥
    mori-moori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. moje ferie już się kończę i muszę właśnie się trochę pouczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę udanych ferii!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłrgo wyjazdu i udanej nauki ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądam horror'ów więc nic Ci nie polecę.
    Mój blog♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Udanego wyjazdu :)
    Ja z horrorów bardzo lubię szepty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanego wyjazdu :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam "wielkie" plany co do nauki, ale jak na razie zmarnowałam już 4 dni na leniuchowaniu :33
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo muszę znaleźć jakąś nową dramę do oglądania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wyjazdu ! Horrory to nie moja działka, więc nie znam nawet tytułów. :D
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Stunning sweetie! You have such a beautiful blog!

    Feel free to visit my blog as well! You will find topics such as NYC Fashion, health, beauty, personal growth and motivation between others! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: How to Get What You Want

    OdpowiedzUsuń
  34. a więc udanego w 100% wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja neistety nie znam horrorów :( Nie oglądam, jestem słaba psychicznie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. jeśli chodzi o horrory to polecam "obecność", ale ostrzegam, że jest mega straszny:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też chcę już ferie i gdzieś wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No to powodzenia w wypoczywaniu :D polecam Silent hill

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanego wyjazdu! :D Co do horrorów to: ludzka stonoga (bardziej obrzydliwa niż straszna, ale okej...xd), obecność (podobno straszny), dom woskowych ciał (nawet nawet :D) i dalej nie pamiętam. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wyjazdu♥

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie blogi czytasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łatwe pytanie, ponieważ jest ich naprawdę masa. :) Cenię sobie w blogach przejrzystość, pomysłowe notki przy kreatywnej realizacji oraz ładny wygląd, a takich blogów jest wiele. Nie potrafię powiedzieć który jest moim ulubionym.

      Usuń
    2. A wymienisz kilka które spełniają te ''wymagania'' ?

      Usuń
    3. Bardzo chciałabym wiedzieć czy mój blog Ci się podoba ? :D <3

      Usuń
    4. Wolałabym mimo wszystko nie wymieniać, ale gdybym zrobiła listę ich wszystkich, to Twój blog by się na pewno na niej znalazł. Jestem Twoją obserwatorką. :) Wszystkie cechy które powyżej wymieniłam Twój blog ma, zwłaszcza jeżeli chodzi o wygląd bloga. Delikatna kolorystyka przypieczętowana ładnymi zdjęciami. Jak najbardziej w moim guście. :3

      Usuń
  42. Udanego wyjazdu :) Lubię "Lustro/a " już nie pamiętam ;/ ale jest genialny !
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze że nie chcesz całych feri przespać i oglądać filmy tylko też uczysz się!
    Bardzo lubię takie osoby które mają swoje cele :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  44. ehh, wszyscy mnie dołują że ferie a ja tu jeszcze tydzien i brak planow : o :D

    sali-pno.blogspot.com
    klikniesz w SHEINSIDE? PRoszę ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Polecam Ci Amityville-oglądałam wczoraj,zrobił na mnie wrażenie,polecam!

    OdpowiedzUsuń
  46. ooo jesli obejrzalas jakis fajny horror daj znac jak tam wrazenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. ja robiłąm w weekend porządki :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  48. udanego wyjazdu!:)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  49. muszę powiedzieć że notka wyszła ci świetnie ,super zdjęcie jest na czym oko zawiesić :D
    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem
    ja już obserwuje żałuje tylko że tak późno ;c

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego wyjazdu. Ja swetry kupię na następną zimę, póki co już słoneczko zaczyna wyglądać :) Horrory na noc? Ja bym sama nie obejrzała, wiem, że to fikcja, ale jakoś się obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Miłego wyjazdu! Śliczne Uggsy:-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Udanego wyjazdu! Jeśli chodzi o horrory to polecam "Silent Hill" :)

    OdpowiedzUsuń
  53. oby wyjazd się udał. :) Najlepszym horrorem jaki dotychczas oglądałam ( a jestem znawcą^^) to obecność, na faktach :)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też w ferie miałam się uczyć, ale jak zwykle w moim przypadku wyszło inaczej :D Co do dobrych horrorów to jedyny, który był jako taki w miarę straszny to chyba Amityville (mam nadzieję, że dobrze napisałam)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Horrory ? jak dla mnie to zło ..
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Tylko nie przemęczaj się za bardzo. Nie samą szkołą człowiek żyje.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę takiego zapału do nauki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja juz dawno zadnego fajnego horroru nie widzialam :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie oglada horrorów ;C
    Ja muszę kuć ;c

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dobry horror to na bank Klątwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog będę wpadać częściej :) obserwuję ! liczę na rewanż :) <3 http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Udanego wyjazdu, jeśli chodzi o horror to zwykle nie oglądam, ale słyszałam,że straszny jest Egzorcyzmy Emily Rose :)


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Miłego wyjazdu, nie znam niestety dobrych horrorów
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post. A co do horrorów to jestem ich maniaczką i polecam ci: The ring, Bez Litości,Współlokatorka oraz Naznaczony ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety nie znam żadnego dobrego horroru dla mnie wszystkie sa nudne :/

    OdpowiedzUsuń
  66. Mogę Ci polecić Wrota do piekieł albo Widmo ;>

    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny post, powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. moge polecic Ci bardzo fajny horror `Stay Alive` ,btw boski wyglad bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie lubię horrorów, więc niestety Ci nie polecę.;P Życzę udanego wyjazdu. ;) Dodaję do obserwatorów i nie ukrywam będzie mi miło jak również zaobserwujesz.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Super post! ♥ http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.