player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Na miejscu

9 lutego 2014

Na miejscu

Dojechałam już na miejsce cała i zdrowa. Podróż była krótsza niż się z mamą spodziewałyśmy, więc udało nam się odwiedzić jeszcze koleżankę mamy z okolic Rzeszowa. Pogoda tutaj jest zupełnie inna niż w Krakowie. Jest zimno, a piękny biały puch zdaje się zanikać pod warstwą błota. Rodzinna atmosfera potrafi zrekompensować wszystko.
Nawiązując do poprzedniego postu, dziękuję Wam za polecone mi filmy. Wczoraj zdecydowałam się obejrzeć "Obecność" i nie żałuję. Już sam fakt, że film oparty jest na prawdziwych wydarzeniach wywołuje dreszczyk. Mogę go zaproponować dla fanów "mocnych" horrorów. Nie rozczaruje.
Jako że przyjechałam w odwiedziny, chciałabym móc poświęcić jak najwięcej czasu rodzinie. Nie obiecuję, że do mojego powrotu (środy) pojawi się post. Trzymajcie się ciepło!

73 komentarze:

  1. Ogladalam obecnosc i nie zbyt mi sie podobala :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba obejrzę ten horror :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. It is nice to spend time with family, it makes most things worth it :) Enjoy all your time there :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również go oglądałam u jest mego straszny /; Jak dla mnie :)
    świetny blog - Obserwuje !
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torba, mogłabyś zdradzić mi skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu ;D
    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za torebka? Wygląda na ładną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film i jest naprawdę ciekawy, trochę straszny ale co tam.

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądałam horror Obecność i szczerze to dla mnie tylko z dwie akcje były straszne. Polecam horror Mama jest steaszny ale kilka razy płakałam przez los tych dziewczynek. Życzę Ci miłego wyjazdu:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecność to genialny film! Nie jest to krwawy film ale trzyma w napięciu! :)
    Pozdrawiam;)

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też widziałam ten film, jeden z lepszych horrorów jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. noo pamietam ze po Obecnosci sie pare dni balam zasnac :c

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlasnie zamierzam oglądać ten film :)
    Świetny blog, od razu zaobserwowalam dlatego wpadnij i jesli ci sie spodoba zaobserwuj mojego
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam "Obecność", ciekawy horror, ale jak dla mnie nie był bardzo straszny :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oglądałam tylko kawałek "Obecności". ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miłego czasu na wyjeździe ! :)


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam początek tego horroru i dalej sama się bałam xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam obecność i muszę przyznać że jest to dobry film :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie Obecność jakoś nie zachwyciła :/

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE
    http://butterflyismy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam Obecności, ale chyba obejrzę. )

    Zapraszam do mnie : http://tula-tulla.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nawet nie chcę słuchać opowieści o tym filmie, bo mnie ciarki przechodzą. To nie na moją głową.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię horrorów :c


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh very interesting sweetie, now I´m following you in GFC I hopeyour follow me back!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam oglądać "Obecność", ale za bardzo się boję. xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidze horrorów! Haha:)
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś lubiłam horrory, teraz nie;p

    OdpowiedzUsuń
  28. nie oglądałam tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. no to udanego pobytu ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno oglądałam z koleżankami ten film.
    Naprawdę fajny ! :3
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś odwiedzić mojego bloga i poklikać w banery Sheinseide?
    Bardzo mi na tym zależy bo staram się o współprace.
    Inne blogerki, jeżeli to czytacie to czy możecie mi pomóc?
    Zostawcie mi w komentarzu ślad, że poklikaliście a napewno się odwdzięcze jeśli też macie taką potrzebę :) Możecie same zaproponować mi sposób w jaki mogę się zrewanżować :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. oglądałam, świetny film! polecam :)

    maphotographiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nie oglądałam tego filmu ;)
    super blog :D

    zapraszam Magda ♥
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    Jeśli zechcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jakoś nie przepadam za horrorami :D mieszam niedaleko Rzeszowa i faktycznie śniegu brak! :(

    OdpowiedzUsuń
  34. To dobrze, że podróż nie była taka zła i jesteś już na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam o tym filmie, że podobno jest straszny i nie wiem czy odważę się go obejrzeć, bo po horrorach wyobraźnia płata mi niemiłe figle ;p

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też oglądałam obecność.. jeden z najlepszych jaki oglądałam.. ever!xd

    OdpowiedzUsuń
  38. w sumie nie przepadam za horrorami, ale może obejrzę :)
    zapraszam do mnie: http://marley-marley-46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam zamiar obejrzeć ten film, strasznie dużo osób go chwali i poleca .. :)
    Obserwuję | http://kaainka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie oglądałam Obecności, bo szczerze mówiąc trochę się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też uwielbiam tą dramę, dlatego nie zastanawiałam się długo nad kupnem maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać ; )

    Bardzo proszę o klikanie w baner firmy persunmall i linki w ostatnim poście. To wiele dla mnie znaczy. Liczę na to, że mi pomożesz :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Grrr... horrory.. nie oglądam, boję się ich...
    Wolę komedie. A tak wgl, miłego pobytu ^,^

    OdpowiedzUsuń
  44. Oglądałam ten film i szczerze powiedziawszy bardzo się po nim bałam :D Nie jestem fanką horrorów :D
    Mogłabyś mi pomóc? Więcej na moim blogu: imagine-yuki.blogspot.com ✿
    Z góry bardzo Ci dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  45. To Twoja torba? chciałabym mieć taki porządek w swojej ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE
    http://butterflyismy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham horrory, najlepiej późną nocą :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapraszam na KKONKURS WALNETYNKOWY! Do wygrania super koszulki!

    http://stworzone-z-pasja.blogspot.com/2014/02/wielki-konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. oglądałam,świetny był!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Obecność genialny filmm :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Weszłam tutaj całkiem przypadkowo i chyba zostanę tutaj u Ciebie na dłużej. Cudownie piszesz, miło się czyta tak samo jak i ogląda. Co myślisz o wspólnej obserwacji? Jak tak to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu.

    xnataliaxx.blogspot.co.uk pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja jeszcze nie ogladalam ale chyba ogladne

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. chyba obejrzę ten film :) udanego pobytu ;-)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Mój blog ma taką formę jaką ma od wielu lat, jest mi wygodniej w ten sposób pisać posty i w dodatku się przyzwyczaiłam. Może dlatego nieco odstaje od innych blogów, -niektórym się to nie podoba, a niektórym podoba, a ja po prostu robię to w taki sposób, aby sprawiało mi to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  55. W takim razie w najbliższym czasie obejrzę sobie "Obecność" :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie przepadam za horrorami, ale Obecność akurat oglądałam i muszę przyznać, że na prawdę dobry film. Nie było to wreszcie coś typu wylecę z siekierom z lasu i wszystkich wyzabijam. A to, że na faktach...
    Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  57. Miłego wyjazdu i obyś spędziła go z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja horrory omijam, ale jak lubisz to obejrz koniecznie niepokój ;) świetny film trzymający w napięciu,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten film 3-4 lata temu i później przez parę tygodni z podejrzeniem patrzyłam na sąsiadów. :D

      Usuń
  59. ciekawy post i bardzo ładny wygląd bloga, trzeba przyznać. :) obserwuję ( możesz nawet sprawdzić żeby nie było że zmyślam ) i postaram się tu częściej zaglądać :) póki co zapraszam do mnie, jeśli blog Ci się spodoba, również możesz zaobserwować, a z pewnością zrobi mi się bardzo miło.

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczerze to pomadki są genialne! : ) Post dość ciekawy : * Piękny blog! ♥ Zostaję tu na dłużej : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  61. super blog!
    Zapraszam do mnie http://k4r0linv.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo ciekawy blog :)
    www.doorissbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.