player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Mój k-idol

4 lutego 2014

Mój k-idol

Okej, dzisiaj rozpiszę się o moim głównym obiekcie westchnień. Wśród koreańskiej pop kultury na dzień dzisiejszy nie ma innego mężczyzny, na widok którego robiłabym tak maślane oczy, wymieszane z dziecięcym popiskiwaniem - No Min Woo.
Liczący już 29 lat, początkowo zadebiutował on w zespole Trax. Po tej (nieudanej) inwestycji zmienił image i rozpoczął samotną ścieżkę kariery aktorskiej, wydając w tym czasie kilka solowych singli.


Poznać go miałam przyjemność w dramie "Full House: 2" i na dzień dzisiejszy ta jego rola jest moją ulubioną. Obłędnie zagrał tam postać zarozumiałej, niezważającej na uczucia innych 'gwiazdeczki'. Drama liczy sobie 32 odcinki, a ja wciąż zastanawiam się, czy nie obejrzeć jej od nowa. Tak... Tylko ze względu na aktora. ;)


I wreszcie jego piosenki. Co większość nie weźmie za dzieło, dla mnie są one świetne. Miła dla ucha melodia i jego anielski głos. Jestem o krok bliżej do raju. Moją ulubioną jest "Trap":



A jacy są Wasi idole?

Pod koniec chciałam poinformować o małej zmianie na blogu. Na pasku bocznym, nad działem "O mnie" pojawiły się ikony społecznościowe. Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły, propozycje na post, proszę abyście kliknęli na i się tym ze mną podzielili.

58 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać dramy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny blog/post. Koniecznie tu zajrzę. Z resztą co tu więcej mówić, widać po obserwatorach. Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzę tego aktora i także go lubię;)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze że nie znam tego pana :c natomiast moi idole to Lee Hi oraz Mir z MBLAQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma jakiegoś idola :) Fajnie, że Ty swojego również znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim idolem jest zespół One Direction :)
    obserwuje i liczę na to samo'
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym mieć swojego idola bo niestety jeszcze go nie znalazłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam wgl. Ale to nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ich :)
    / obserwuję od dawna+ like Fanpage , zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na tych zdjęciach też ma 29? bo wygląda strasznie młodo! *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie zdjęcie było zrobione podczas kręcenia zdjęć do Full House: 2, czyli prawie 3 lata temu. Miał on wtedy 26 lat, ale prawdę mówiąc.. teraz wygląda identycznie. Azjaci chyba mają to do siebie, że wolno się starzeją. :')

      Usuń
  11. Dziękuję za wizytę :) obserwuję i zapraszam do mnie, pozdrówka

    http://dobrapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale bardzo zaciekawił mnie opis tego "Full House:2" Można obejrzeć gdzieś online odcinki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci obejrzeć tą dramę na youtube.com z napisami (bardzo dobrze przetłumaczone). Ja ją właśnie tam oglądałam. Tutaj link: http://www.youtube.com/watch?v=FEgW3Iz4UEs <3

      Usuń
  13. Nie znam i nie mam idola.
    Dziękuję za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o kpop to lubię missA :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio zakochałam się w postaci Nakatsu Shuichi z serialu "Hanazakari no Kimitachi e", którą gra Tôma Ikuta. Nie wiem czemu, ale jest mega <3 Ale nie mogę tak bardzo do niego wzdychać, bo jest 4 cm niższy choć wysoki jak na Japończyków (173 cm)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki dzięki; swoją drogą, słuchałam kiedyś Trax, ale nie wiedziałam, że mieli takiego ładnego chłopca. Co to za drama, w której gra? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam, grał* w Full House: 2. :))

      Usuń
  18. Fajnie że masz swojego idola :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej,nie znam w ogóle.:C <3 a idola to ja chyba nawet nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog, obserwuje i mam nadzieje ze znajdziesz chwile na obserwacje mojego http://crazy-life-according-to-juliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. niee, Koreańczycy to zdecydowanie nie mój typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię urodę Azjatów *o*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki przystojny! ;)
    Wygląda na takiego nie zarozumiałego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam :c Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski ;D
    zatrzymujac-czas.blogspot.com / zmieniłam adres bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję :)



    wow. 29 lat?? nie wygląda...
    mój idol? hmm... zbyt wielu ich jest lub było... ale piszesz o muzycznym idolu to moim zawsze był Richie, Izzy i Michael z zespołu US5, ale niestety dawno tej boysband się rozpadł :( + nie żyjący już Michael Jackson
    aktualnym.. hmmm... Lolek i Mynio z Enej ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknotek <3
    Różnież cenię i podziwiam wiele osób z dram
    ale gdybym miała wybrać azjatyckiego idola nie mogłabym się chyba zdecydować na jednego <3
    Na pewno Yousei Teikoku ~muzyka dla moich uszu i styl który kocham <3 Dołącza do niej wspaniała
    Luna Haruna o pięknym głosie <3 Zawsze lubiłam tez Ayę Hirano, głównie przez ciekawy dubbing
    Konaty Izumi :D
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. moim idolem jest Dawid Kwiatkowski :)
    obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przystojny. :)
    Ja uwielbiam chłopaków z CNBLUE . :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście, jest niczego sobie.
    Ach, gdy tylko tu weszłam, zachwyciłam się. Pudrowy róż - moja miłośc!
    Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znałam go wcześniej, teraz już znam.
    wpadaj na nowy adres bloga ;p
    http://notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. 29 lat? :o wyglada o wiele mlodziej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmm....Przystojniak ;P
    Ja nie mam swoich idoli,mam ulubione gwiazdy,ale takżeby byli moimi idolami to nie ;D

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy wcześniej go nie znałam. :) Wygląda bardzo młodo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moją idolką jest Lana oraz Miley. Według mnie obydwie są wspaniałe <333

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy o nim nie słyszałam.. Ja osobiście nie mam idola i chyba mi to nie potrzebne.. ;d


    Pozdrawiam cieplutko ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię gdy chłopak ma taką fryzurę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne poznać kogoś nowego!
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja osobiście uwielbiam piosenkarza i aktora Seo In Guk i lubię także Junho z 2PM :D. Bardzo fajny blog. Zauważyłam, że interesujesz się także kpopem i będę na niego częściej wchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja osobiście uwielbiam aktora i piosenkarza Seo In Guk i także lubię Junho z 2PM :D. Bardzo fajny blog. Zauważyłam, że interesujesz się kpopem i będę częściej wchodzić na twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja natomiast uwielbiam Kim Hyun-Joong ;)

    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham "Trap" ♥
    Nie jest on moim idolem, ale lubię go, a szczególnie jego miny! <3333

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.