player playlist ~ Gdyby jutra nie było: ~Beep Beep~

19 lutego 2014

~Beep Beep~

Trzeba mieć talent lub wyjątkowe szczęście, aby dwa razy w przeciągu 3 miesięcy zniszczyć laptopa i to w ten sam sposób. Ten zaszczyt dopadł właśnie mnie i przez pewien czas jestem skazana na telefon, z którego właśnie piszę ten post. Ostatnio pokochałam spacery na krakowskim rynku i dzisiaj też mam zamiar się na taki wybrać z przyjaciółką. Przy okazji, znacie może prosty przepis, ale niekonwencjonalny na.. cokolwiek Kolejny wieczór z pudełkiem lodów to raczej zła opcja.

Btob - Beep beep ~ moje ostatnie odkrycie.
***Dzisiejszy post nie był z wybuchami..., ale postaram się to nadrobić. Jednak jest spora różnica pomiędzy laptopem a telefonem.

48 komentarzy:

  1. Hah współczuję tego z laptopem xD Śliczne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna jesteś.
    Brak laptopa - brak długich postów.
    Rozumiem :)
    Ech. A szkoda. Bo jesetm fanką dłuugich wywodów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przerabiasz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaduję, że chodzi o program(?). W Photoscape, ale nie są to jakieś duże przeróbki.

      Usuń
  4. O jejku bidny laptop <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie pisania postów na komórce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda z tym komputerem, takie rzeczy się zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozostaje czekać i uporac się z telefonem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie musisz się przejmować, to oczywiste, że na komórce nie da się pisać kilometrowych tasiemców.
    I tak wspaniale, że zdecydowałaś się na króciutki pościk.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. [*] Niech laptop szybko dochodzi do siebie XD
    Czekamy na dłuuuugie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ja mniam :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje ze laptop szybko wróci do zdrowia! :D ja za to siedzę z kubkiem czekoladowego budyniu już 3 dzień haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio laptopa zalałam słodkim piciem i trochę głośniki uszkodziłam, ale działa :) Mam nadzieję, że już niedługo będziesz miała (nowego) laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam lodów, a z chęcią bym zjadła:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, współczuję:c
    Śliczne zdjęcie♥

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio też zajadałam się lodami :-) No i nie zazdroszczę sprawy z laptopem, ja bez laptopa to jak bez ręki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love ice cream... yummy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia życzę dla laptopa :p
    Kraków ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. uu ale pech z tym laptopem, nie lada wysiłek napisać post na telefonie.
    Kiedyś tez tak musiałam robić, sporo czasu poświęcałam aby coś napisać.
    No to miłego spacer :) Ale mam ochotę na lody mmm *u*

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miseczka tego zimnego przysmaku na chwilę obecną nie jest nam niestety dana, a szkoda, bo wygląda przepysznie *.*
    Niech laptop zdrowieje szybko! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chciałabym odwiedzic tamten rynek ;3

    sali-pno.blogspot.com
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie z OASAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczuje z tym laptopem ;/
    Nie lubię lodów w zimę ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję problemu z tym laptopem. Sama kiedyś próbowałam pisać post z telefonu i nie jest to zbyt wygodne :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog jest po prostu świetny! Przeczytałam kilka poprzednich notek i jestem zachwycona :)
    ____________________________
    magda-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój laptop się trzyma już jakieś 2 lata :D
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja równiez współczuje, coś czuje,że ja bym na telefonie nic nie zrobiła;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję takiego pecha. No niestety, musisz się teraz pomęczyć jakiś czas.
    Piosenka naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję popsutego laptopa:( Mniam lody<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ostatnio niesamowitą ochotę na lody i właściwie codziennie je jem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Eh, to mam nadzieję, że szybko znów zaczniesz pisać posty na laptopie ;-))
    Jak ja dawno nie jadłam lodów, muszę to zmienić ;-)) :P.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uhh.. nieciekawie z tym laptopem :(

    Super piosenka <3 Kocham :D

    Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga, lub być może do Obserwacji :)
    Brilliantlyy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rzeczy <3
    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    http://zuzka6000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez kiedys probowalam napisac post na telefonie- poddalam sie po kilku wyrazach...

    OdpowiedzUsuń
  33. A już myślałam, że to ja jestem pechowcem. Mam nadzieję, że 3 raz Ci się laptop nie zepsuje, bo wiem jak beznadziejnie pisać na komórce...

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja raz usiadłam na mojego iPada i zbiłam szybkę. ;) Nie znoszę pisać postów na telefonie- to jakaś masakra!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam ten ból... Przez 3 tygodnie miałam laptopa w naprawie :(

    OdpowiedzUsuń
  36. oj znam tą różnice... teraz mam ograniczony dostęp do komputera i denerwuje mi pisanie na tablecie postów i komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  37. Hehe ;D Szkoda laptopa :p
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale narobiłaś mi ochoty na lodyyy c:

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój brat zepsół nowego laptopa po miesiącu, spadł mu i bach .. na dwie części . Ale już jest wszystko ok .
    https://miyoworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. heej, masz fajne ciekawe posty, jestem pod wrażeniem ! *.*
    jeśli chcesz, zapraszam tez do mnie, mam nadzieję, że początki Ci się spodobają :)

    http://love-little-berry.blogspot.com/
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja kiedyś "zepsułam" laptopa wkładając do niego słuchawki. Na szczęście brat coś zrobił i znowu normalnie chodził.

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. no to nie zazdroszczę takich wpadek. ja akurat nigdy jeszcze nie zepsułam czegoś bardzo wartościowego.

    OdpowiedzUsuń
  43. wspolczuje;/

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.