player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Baby lips?

15 lutego 2014

Baby lips?

Post ten piszę już z Krakowa, do którego wróciłam dwa dni temu. Po nadrobieniu kilku zaległości znalazłam wreszcie chwilę na napisanie notki. W blogosferze od dłuższego czasu wybuchł wielki szał na pomadki Baby Lips firmy Maybelline. Z czystej ciekawości, przy najbliższej okazji sięgnęłam po ten produkt. Ich cena 8zł/szt. podniosła moje oczekiwania. Hm, samo opakowanie mnie nie zachwyciło - wybrałam `niebieską`. Jak na moje oko, ma ono nieelegancką obudowę, przypieczętowaną koślawym napisem.
Pierwszego użycia nie wspominam dobrze. Pomadka ta wydała mi się zdecydowanie za tłusta. Uczucie to mogłabym porównać, niczym smarowanie ust olejem... Po godzinie, gdy produkt wtopił się w usta faktycznie je nawilżył, jednak ciężko tu było mówić o czymś nadzwyczajnym. Z pewnością ładne je nabłyszczył. Pod wieczór nałożyłam go przed snem jeszcze raz ~ bez kosmetyku na twarzy nie zasnę. Rano obudziłam się z gładkimi i odżywionymi ustami. W lustrze nie mogłam się napatrzeć, jak bardzo poprawił ich stan. Należę do osób niecierpliwych, więc ta szybka interwencja mnie zadowoliła.

Moja opinia... Z czasem przyzwyczaiłam się do "tłustawej" konsystencji po rozprowadzeniu na ustach i już ten szczegół nie przeszkadza. Pomadka (przy regularnym stosowaniu) zdecydowanie chroni i dba o usta. Szczególnie mogę polecić ją dla osób z problemem "skórek". Jak najbardziej jest warta swojej ceny. Moje zastrzeżenia jedynie wędrują w kierunku jej aparycji, ale liczy się to co mamy w środku... ;)

67 komentarzy:

  1. Słyszałam o nich ,ale nie miałam okazji wypróbować:)
    Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem przewrażliwiona na punkcie tego jak wyglądają opakowania, czy kampania reklamowa, tu już u mnie normalne, ale szczerze to Baby Lips pod tymi względami mnie nie zawiodły, ale to rzecz gustu, co do jakości popieram w 100% jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę je użyć, ale nigdy się nie zdobędę na ich kupno. Zawsze gdy jestem w rossmanie, to i tak nie kupuję haha:c

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o niej. I chyba ją kupię ;* Świetna recenzja.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SAMA mam też własnie pomadkie z tej firmy tylko że mam nadająca kolor i jest znakomita
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Baby Lips mam 4: różową, czerwoną, fioletową i zieloną ;))

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm kilka razy spotkałam się właśnie z recenzjami tej pomadki.
    Już ją miałam nawet kupić jednak ostatecznie rozmyśliłam się,ale
    widzę,że dużo dziewczyn sobie ją chwali więc może wkrótce skusze się i zakupie. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię te pomadki- mam różową i fioletową. :)

    xoxo | alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tej pomadce. Będę musiała też ją wypróbować.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam baby lips, mam dwie i na prawdę świetnie się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce sobie taką kupić, ale nie wiem gdzie. W rossmanie nie ma. ;_; Nie wiem gdzie mogą jeszcze być. ;o Gdzie kupiłaś swoją?

    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją kupiłam właśnie w Rossmanie i z tego co zdążyłam zauważyć, sklep ten regularnie uzupełnia ich zapas. Dziwne, że u Ciebie ich nie ma. W takim razie warto poszukać ich w sklepach internetowych. Podejrzewam, że będą nawet w atrakcyjniejszych cenach.

      Usuń
  12. mam, nawet lubię.. ale szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki :) staram się zmieniać garderobę na stonowane kolory, wiek (za dwa miesiące 22 lata) :D zobowiązuje ;P dzięki jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie narzekam na te pomadki, chociaż nie są takie cudowne, tylko raczej popularne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam baby lips^^
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę ją kupić, ale chyba wybiorę wersję kolorystyczną :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę je wypróbować! :)

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/2014/02/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam inne odczucia co do tej pomadki :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka Baby Lips i jestem z nich bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę mnie denerwuje ta pomadka Baby Lips. Jest wszędzie. i wszyscy mówią, jaka to ona cudowna. A Twoja opinia jest szczera, dziękuję. Przynajmniej jedna osoba bloguje z pasji.
    Obserwuję, bo straasznie (tak, tak, bardzo) mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja w ogóle nie używam pomadek :) nawet w zimie :P po prostu nie oblizuje ich na zimnie hehe ani na wietrze i są miękkie i gładkie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie tak sobie oglądałam dzisiaj te baby lips, ale cały czas nie mogę się zdecydować. ja je widziałam za 10zł i gdyby były ciut tańsze, to pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszłam o nich moja siostra ma wszystkie :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam dużo o Baby Lips , ale po twojej recenzji wreszcie chyba zdecyduję ją sobie kupić.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jej jeszcze i nie zamierzam kupować, każda inna jest równie dobra. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam różową wersję, która w ogóle nie nawilża. ;) Tą chyba kupię, ale na razie muszę wykończyć mojego ukochanego Carmexa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo osób używa teraz tych pomadek i wszyscy bardzo je chwalą :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie jakos nie ciagnie do nich, wole swoje z nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  29. myslę ,że te pomadki sprzedają się głównie z powodu popularności:)
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://raybanlol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Na szczęście popularności nie zdobywa się na słodkie oczka. :)

      Usuń
  30. W takiej sytuacji nakładałabym ją tylko na noc :D Bo tak na dzień, pod słońce mogłoby to dziwnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie używałam tej pomadki :). Ja też mam problem ze skórkami i ogólne z pękającymi ustami dlatego używam regenerum do ust :p

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the Baby Lips product... I have never used the pore eraser but I will have to look into that one :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używałam tej pomadki :):)

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam wersje cherry bo nadaje swietnego kolorku
    buziaki:*
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę ją koniecznie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ogarnął mnie szał na te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. słyszałam dużo o tej pomadce , ale nie posiadam jej :))
    obs.od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie też ostatnio nurtował problem tych pomadek, ale jakoś nie mogłam się skusić na kupno. Wydawało mi się, że to tylko głupi trend. Ale może jednak spróbuję? Hm... Na jak długo ci ona wystarcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie powinnam się wypowiadać. Jestem osobą baardzo nieoszczędną i zawsze nakładam kilka warstw w desperacji, czy aby na pewno zadziałała, po czym i tak ląduje ona na języku przez jej nadmiar...
      Tak więc mam ją już dwa tygodnie, a przez ten czas ubyło jej 1/5.

      Usuń
  39. Zaczęłam zastanawiać się nad nabyciem tej pomadki, ale nigdzie nie mogłam znaleźć dobrej recenzji tego
    produktu, dlatego bardzo ci dziękuję, że napisałaś wystarczającą dla mnie opinię.
    Spodobał mi się twój blog, myślę, że będę wpadać na niego częściej.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiedziałam, ze baby lips jest tłustawa.. dobrze że to napisałaś:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. na pewno je kiedyś wypróbuję :)
    chociaż nie wiedziałam że jest bardziej tłusta :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ohhh, widziałam już milion postów właśnie o tej pomadce, ale do swoich ust na szczęście nie mogę się jakoś bardzo przyczepić, więc zrezygnowałam z jej kupna, chociaż każdy chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :)

    zapraszam do mnie :http://hellofashionbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam podobną opinię na ten temat, wiem, ładny zapach i nawilża. Ale mam pomadki, w których jest lepsze nawilżenie :c
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Słyszałam o tych pomadkach bardzo wiele, pełno o nich opinii :D Jak pokończę swoje z Nivea to Baby Lips musi wpaść w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi również wpadła w oko ta pomadka i muszę ją kupić ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, bardzo pomocny :) Nie widzę kompletnie żadnych wad w Baby Lips. Są po prostu idealne!
    _________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. słyszałam o "lip stickach' i strasznie chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję za komentarz :) Właśnie myślałam nad kupnem tych pomadek, ale tłusta konsystencja chyab mnie nie przekonuje :/ pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog :) Bardzo podoba mi się jego wygląd wizualny, jak i sposób pisania przez ciebie postów. Z chęcią będę tu od czasu do czasu zaglądała ;)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkiego najlepszego Kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, bardzo mi miło. :) Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  52. jak dla mnie nie wyglądają zbyt ciekawie ale w sumie opakowanie to nie wszystko więc może jednak nie są takie złe :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.