player playlist ~ Gdyby jutra nie było: W rytmach azjatyckich boysbandów~

30 stycznia 2014

W rytmach azjatyckich boysbandów~

W nadziei, że nie zanudzam Was jeszcze "skośnookimi", przychodzę podzielić się kilkoma zespołami. K-pop'owców przybywa, więc i wierzę w koncert koreańskiej grupy w Polsce.

Super Junior
Na pierwszy ogień wysuwam jedną z najpopularniejszych grup w Korei, zarazem bardzo liczną. Mają oni swoją chińską wersję grupy - Super Junior-m. (W Azji istnieją grupy dzielące się na koreańskie i chińskie wersje. Oznacza to, że ich piosenek można słuchać w tych obu językach) Dużym hitem okazał się przebój "Sorry sorry".

Exo
Od tego zespołu najprawdopodobniej zaczęłam moją przygodę z k-popem. Dla moich uszu wszystkie ich piosenki brzmią lepiej w chińskiej wersji (Exo-m), jednak propos takich szczegółów lepiej mi nie ufać i odsłuchać koreańskiej. Ich piosenki "Mama" słucham do dziś bez znudzenia.

Teen Top
Teen Top... jest to zespół który polubiłam w połowie za ich piosenki, a w połowie za ich osobowość. Na filmikach w których się wygłupiają czy przekomarzają wyglądają nad wyraz zabawnie. Nawet na zdjęciu poniżej mina każdego członka mówi coś innego:) Na dzień dzisiejszy moją ulubioną ich piosenką jest "No more perfume on you".


Zespołów w k-pop'ie jest masa. Wyżej wymienionych nie mogę nazwać ulubionymi, a jedynie tymi, które ostatnio najczęściej słucham. Zainteresowanym mogę polecić jeszcze: Team H, Big Bang, Shinee, TVXQ, Beast itd.

Co sądzicie o tych zespołach? Słuchacie azjatyckich produkcji?

66 komentarzy:

  1. nie słucham i nie znam żadnego zespołu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słucham tego typu muzyki,więc za bardzo nie chce wypowiadać się na ten temat,ale skoro ty ich lubisz to rób to dalej!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słucham takiej muzyki, ale bardzo fajnie to przedstawiłaś. :D

    Z wielką przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo sympatyczny blog, podoba mi się tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zainteresowałam się sąsiadami z dalekiego wschodu (ponownie), ale wciąż nie mogę się przekonać do takiej muzyki. Może wpływa na to fakt, że nawet polskich kawałków słucham typowo rockowych i punkowych. Podobają mi się jednak wolniejsze melodie jak w wielu anime a ostatnio sobie ściągnęłam np. Juliet - 23.45 . Ogólnie wolę, gdy każdy śpiewa w swoim własnym języku a nie koślawo po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkich zespołów , które wymieniłaś ja najbardziej uwielbiam TEEN TOP ^^
    Lecz ogólnie moim numerem jeden w K-Popie jest zespół INFINITE zaś zaraz po nim BTS oraz Topp Dogg <333
    Ja mam styczność z K-Popem już od prawie trzech lat i szczerze nie słucham nic innego...tylko tą wspaniałą koreańską muzykę :)
    Polecam Ci zespoły , które wymieniłam powyżej oraz także inne jak np, MYNAME , SISTAR , Girl's Day , APink , Block B , BTOB , BOYFRIEND , NU'EST , B1A4 , f(x) , 4Minute i naprawdę wiele wiele więcej. Mogłabym wymieniać całą masę grup ale tego jest naprawdę bardzo sporo ;P
    I oczywiście zapraszam do mnie ---> k-pop-sixthsense.blogspot.com...blog o tematyce K-Popowej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wymienionych boysbandów znam wszystkie. :) Sama nie wiem, jak mogłam zapomnieć dodać BlockB czy BTS... Gdzie ja mam głowę?
      Girlsbandów niestety nie trawię. Kiedyś słuchałam 2NE1 - I love you, ale i tak unikałam zerkania na video. Zdecydowanie za dużo nóg i krótkich spódniczek na ekranie. ;)

      Usuń
  7. Azjatyckiej muzyki nie słucham, ale za to bardzo lubię dramy japońskie czy koreańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co prawda siedzę w klimatach black/folk/pagan metalowych, ale... Boże, jacy oni są cudowni! Jestem uzależniona od realityshow z SHINee. Mimo, że gust muzyczny mam taki, a nie inny, to świetnie mi się słucha BlockB.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słucham tego zespołu ;3
    http://nikej-nikeej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie bardzo ciężko Europejczykom rozróżnić Azjatów, by nie zauważyć, że to trzy różne zespoły. ;)

      Usuń
  10. Muzyka dla mych uszu ;)
    Chodź prawdę powiedziawszy lubuję się w innych gatunkach nie pogardzę popem :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    dzia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słucham i nie znam żadnego z tych zespołów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie slyszalam;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słuchałam tego typu muzyki, muszę zobaczyć jak grają :))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słucham takiej muzyki i niestety nie znam tych zespołów.;c <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słuchałam tych zespołów nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o azjatycką muzykę, słucham głównie j-rocka. K-pop jest mi raczej obcy, jednak jestem otwarta na poszerzanie swoich horyzontów w tym kierunku. Na razie tylko przesłuchałam, ale w wolnej chwili chętnie przyjrzę się tym zespołom bliżej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słucham za bardzo azjatyckiej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę kiedyś posłuchać azjatyckiej muzyki xd
    + obserwuje ♥

    za obserwowałabyś ?
    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie prowadzisz juz tumblr?? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie rzecz biorąc, nigdy go nie prowadziłam. Konto na tumblr założyłam, aby móc wygodnie śledzić wpisy koleżanek/blogerek. Z czasem dodałam może parę zdjęć o tematyce wystroju wnętrz, jednak było to bezcelowe. Sam wygląd mojego tumblr mówi, że w ogóle go nie odwiedzam.

      Usuń
  20. nie słucham azjatyckiej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówiąc szczerze nigdy nie słuchałam azjatyckiej muzyki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny blog:)
    obserwuję i liczę na rewanż;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Do tej pory nie miałam do czynienia z koreańską muzyką (chińską też nie), ale po twoim poście chyba coś posłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo pszytulny blog :** świetnie piszesz :)
    http://summerorfulltime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie zanudzasz tymi postami, pisz takie dalej :D ja sama słucham kpopu i u exo też wolę zazwyczaj chińskie wersje :) + popełniłaś błąd w nazwie shinee, napisałaś przez ch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aishh.. faktycznie. Coraz bardziej rozkojarzona jestem. :) Dziękuję, już poprawiam.

      Usuń
  26. Nie słucham azjatyckich zespołów, ale za to polecam azjatyckie reklamy - w życiu lepszych nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie słuchałam tych zespołów... ;)
    super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, nie słuchałam nigdy tych zespołów ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie słuchałam tych zespołów, nie moje klimaty. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog, nie słucham azjatyckiej muzyki, ale zobaczę ten zespół

    obserwujemy> gabuunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy jakoś nie słuchałam azjatyckich boysbandów, chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. amazing blog,i'm following you hope you can follow me xx http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie słuchałam czegoś takiego, ale może się pokuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słucham takich produkcji, ale jeśli miałabyś coś metalowego/rockowego do zaproponowania, chętnie bym posłuchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przesłucham ich piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie słucham azjatyckich zespołów

    OdpowiedzUsuń
  37. również nie mój klimat, ale super juniorów znałam już wczesniej i chcętnie słucham :) co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam ich, ale nie krytykuję i fajnie , że słuchasz czegoś co Ci się podoba , a nie tylko tego co wszyscy :p
    pozdrawiam i zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W życiu nie słyszałam takich piosenek azjatyckich :) Ale te boysbandy wyglądają nieźle :)

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj, to wiele dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tych zespołów, ale zaraz poznam i pewnie zostaną u mnie na dłużej. :P Polecam jeszcze CNBLUE. :P Fajny zespół. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. nie słucham ;))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam. <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słucham takiej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę że się tym interesujesz mogła byś zrobić post dlaczego nie którzy uważają że azjatycy chlopacy to geje nie piszę tego złośliwie poprostu mnie to interesuje zapraszam też do mnie http://prestizowaelita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam już nad takim postem. Skoro są osoby, które by go chętnie przeczytały, to poważniej zastanowię się nad napisaniem go, ale cierpliwości. Ostatnio bardzo dużo notek pojawia się o Azji, a nie taka jest tematyka bloga. Nie chciałabym rozczarować czytelników niezainteresowanych tą kulturą. :)

      Usuń
  45. Nie kojarzę tego zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jeszcze nigdy nie słyszałam jakiejś azjatyckiej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja osobiście nie znam tych zespółowych,aczykolwiek wydaje mi sie że coś o nich słyszałam ;P
    Ogólnie to mało muzyki znam wiec w ogóle nie sie wypowiadam :D

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie słucham azjatyckich produkcji, nie są w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. niestety nie slucham, wiec nie moge sie za barzdzo wypowiedziec :c

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie kojarzę zespołu... :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie sluchałam takiego typu muzyki, chyba czas to zmienić, bo te zespoły wydają się być interesujące :)

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  52. przyznam szczerze, że nie jestem przekonany do azjatyckich produkcji... Nie chcę uogólniać, ale zdecydowanie bardziej jestem skłonny słuchać młodych, dobrze zapowiadających się polskich zespołów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz ciekawy gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz świetnego bloga. Obserwuję :)
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham Azjatów <3
    Zwłaszcza Koreańczyków ;]
    Słucham tych samych zespołów co ty, nie znam tylko Team H, ale postaram się to nadrobić xD
    Moje ulubione to: SS501, Nu'est, Beast, TVXQ, Teen Top. Choć to nie wszystkie, ponieważ lubię chyba wszystkie zespoły męskie xD

    PZDR. xD

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.