player playlist ~ Gdyby jutra nie było: " Heirs "

26 stycznia 2014

" Heirs "

Eh.. Nie wiem czy to tylko złudzenie, ale w posprzątanym pokoju jest jakby nudniej. Nagle nie mam pomysłu co ze sobą zrobić. Poszperałam i znalazłam kolejną dramę do obejrzenia. Heirs (Dziedzice)! Koreańczycy są chyba oczarowani motywem kontrastu bogatych, a biednych na wielkim ekranie. Cóż, coś musiało mnie innego zaciekawić w pierwszym odcinku, skoro nie fabuła, którą streścić można w jednym zdaniu: Zarozumiały bogacz zakochuje się w córce gosposi.

Dramę oglądam >tutaj<.

Dzisiaj podsumowałam swoje postanowienia na drugi semestr szkolny. Wypisałam każdy przedmiot i dopisałam maksymalną ocenę, jaką jestem z niego w stanie uzyskać. Po podsumowaniu średniej z ocen jestem jak najbardziej zadowolona i pełna motywacji. Szczególny nacisk chciałabym położyć na naukę angielskiego z przyczyn zawodowych (wyboru przyszłej szkoły.. lub miejsca zamieszkania) oraz prywatnych. Najlepszym sposobem okazało się połączenie przyjemnego z pożytecznym. Słuchając angielskiej muzyki staram się śledzić jej tekst. Gdy pojawia się nieznane mi słówko, szybko sprawdzam jego znaczenie. Rozważam również oglądanie filmów z angielskimi napisami. W końcu praktyka czyni mistrza.

Oglądacie może dramy lub polecacie jakiś film na niedzielny wieczór?

62 komentarze:

  1. Ja nie jestem zadowolona z ocen, ale w drugim semestrze mam zamiar się podciągnąć:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do mojego posta to ten krem BB nie warto kupić. Jest bardzo tłusty i spływa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też coraz częściej oglądam filmy z napisami, czasem po angielsku według mnie lepiej brzmią.^^

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi semestr jest dla mnie bardzo ważny, bo to ostatni rok w gimnazjum . Powodzenia w poprawianiu średniej ;)
    http://jaykenjay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Good luck with English... You will learn it with time... subtitles are a good way :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem zadowolona ze swoich ocen ;c w drugim semestrze mam zamiar się poprawic..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię oglądać po angielsku Dowton Abbey :) Tam jeszcze wszystkiego dokładnie nie rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę postarać się teraz w tym drugim semestrze :)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takze musze wziac sie za angielski...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie ostatnio nie oglądam filmów :c.I nie mam jakiego polecić .Ja jestem zadowolona ze swojej średniej ocen :)
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Heirs to serial czy film? gdzie ogladalas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drama to są kilkunastu odcinkowe seriale. Wystarczy kliknąć w link nad zdjęciem. ;)

      Usuń
  12. Fajny blog.Ja też mam zamiar wkońcy wziąść się za angielski.Zapraszam do mnie:) dopiero zaczynam http://emilyy-emilyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam masakryczne oceny ;3
    Ale w następnym semestrze będę się starać lepiej ;3
    Nie słyszałam nigdy o nim ;O

    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście w posprzątanym pokoju czuję się troche nieswojo ;o
    Anioł bardzo się cieszy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam mieć posprzątany pokój. W dodatku nie pozwalam nikomu w nim sprzątać, bo sama muszę wiedzieć co gdzie kładę. U mnie wszystko ma swoje wyznaczone miejsce. Co do ocen, też tak kiedyś robiłam, ale jakoś nigdy nie udało mi się zdobyć tych maksymalnych ze wszystkich przedmiotów.

    OdpowiedzUsuń
  16. no to powodzenia z ocenkami! :* ja też muszę się wziąść za angielski.:c

    OdpowiedzUsuń
  17. Też musze przysiąść do angielskiego :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam zawsze postanowienia co do ocen, ale chyba jeszcze nigdy mi nie wypaliły. ;)
    Angielski to mój ulubiony przedmiot! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię dramy, w sumie nigdy nie ogladałamXd

    OdpowiedzUsuń
  20. oo tak z tym to się muszę zgodzić, ze w pokoju posprzątanym jest nudniej :D
    Ja ten semestr zakończyłam z średnią 5.0 więc myślę, że jest dobrzee;D

    Dziękuję za komentarz u mnie <3
    Pozdrawiaam Cię serdecznie, ALLY
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra motywacja to podstawa! :) Powodzenia :>

    http://pidipii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie oglądałam , ale chyba obejrzę w najbliższym wolnym czasie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham język angielski. :)
    W sumie to fajny pomysł ze zrobieniem takiej listy, najlepiej przywiesić ją w widocznym miejscu- taka motywacja każdego dnia. :)

    alexshia-a.blogspot.com | ✿ xoxo ✿ | alexshia.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie ogldam dram. Nie mam na to czasu. :( Jedyne co ogldam to walkin dead. XD

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie oglądam dram, jakoś nie mogę się do nich przekonać ;p
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądam dram ;)
    obserwujemy ?zacznij i daj znać
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem nawet zadowolona z ocen - choć zawsze mogło być lepiej : D . Chyba się skuszę i obejrzę tą dramę : ) . + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post :)

    jeśli zaobserwowałeś/łaś mojego bloga napisz w komentarzu odwdzięczę się :)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba skusze sie obejrzec! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie oglądam dramy, ale może sie skuszę :>
    nataa-liiaa.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno genialny film ;) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia z tymi ocenami!:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  33. Interesting post. Thank you for visiting my blog
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba muszę obejrzeć :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam!
    Ten blog został nominowany do udziału w Liebster Award. Zapraszam do udzielenia odpowiedzi na pytania zadane przez mnie, a następnie do zadania własnych pytań i nominowania kolejnych osób. Serdecznie pozdrawiam!

    Pytania dostępne pod poniższym linkiem:
    http://pozytywkaa.blogspot.com/2014/01/liebster-awards-3.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądałam, naprawdę świetny :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. haha, niedzielny wieczór to tylko ze "szkołą uczuć" oglądaną już tysiąc razy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia z ocenami! :)
    Nie oglądam dram, a filmów mam mnóstwo do polecenia, wszystko zależy jaki rodzaj :P
    Oglądnij sb na przykład Wyspę Tajemnic :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio oglądałam fajną komedię "Wielkie Wesele" :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie lubię dramatów, ponieważ zawsze po obejrzeniu jeszcze tydzień płaczę.
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propos dramatów, tak... ja niestety też tydzień zalewam się łzami. Jednak między dramą, a dramatem jest różnica.

      Usuń
  41. Ja lubię dramaty, ale rzadko oglądam :c
    Zapraszam do siebie: http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł z tymi napisami, nie zdajesz sobie sprawy jak łatwo wchodzi do głowy.
    Buziaki !
    lapszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie przepadam za dramatami :)
    /obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię taki motyw czyli biedni i bogaci :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też muszę przyłożyć się do angielskiego :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Może to być piękny film, muszę obejrzeć :D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie lubię dramatów wole komedie :)


    agga-aggaa.blogspot.com - obserwuje i licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi there, Beautiful!

    You can win cool stuffs from Dresslily just by liking their Facebook page and leaving a comment on my blog! Isn't it easy!
    Come and join!

    The Slim Kid Inside Blog X Dresslily Giveaway

    With love
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  49. Własnie przeglądnęłam to co zostało i niestety już nie ma:( Ja zamawiałam w pierwszych dniach;<

    OdpowiedzUsuń
  50. ja nie słucham akurat koreańskich zespołów :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Według mnie Heirs warto obejrzeć :) Jest to jedna z lepszych dram jakie oglądałam.
    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.