player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Dresslily ~ paczka

10 stycznia 2014

Dresslily ~ paczka

Ten nowy rok ze wszystkich zaczęłam najbardziej leniwie, a jednocześnie w wielkiej zgodzie z nauczycielami (długa historia). Mimo zbliżającej się konfrontacji mam nadzieję, że to się nie zmieni. Wczoraj listonoszka przyniosła mi odrobinę radości, mianowicie wyczekiwaną paczkę od Dresslily. Przebyła długą drogę z Chin, a mimo to w krótkim czasie.


Pierwszym z nabytych rzeczy jest żakiet, czyli jedna z moich ulubionych części garderoby. W rzeczywistości produkt wygląda identycznie jak na zdjęciach, a tego w pierwszej kolejności oczekuję. Po pierwszej przymiarce z nowym żakietem szczególnie zakochałam się w jego kroju. Jestem zdania, że nie jest łatwo kupić żakiet/marynarkę, która nie zdominowałaby całokształtu tworząc nieestetyczny komplet. Sprostała mojemu wymagającemu gustowi. Z rozmiarem również nie było kłopotów, ponieważ dzięki dokładnym opisom na ogłoszeniu udało mi się wybrać właściwy. Co dziwne jednak, musiałam wybrać inny rozmiar niż przy drugiej rzeczy. Wybierając rzecz nie zwróciłam uwagi na materiał, dlatego też pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że nie jest ona z tworzywa sztucznego. Cena zachęcająca. Gdybym miała opisać ją w trzech słowach, byłyby to: wygodna, spokojna, dobrej jakości.

 Dresslily

Drugą rzeczą jest równie elegancka, biała bluzka. W połączeniu z żakietem^ prezentuje się bardzo podobnie, jak na powyższym zdjęciu i prawdopodobnie tak właśnie będę ją nosić. Gdy ją wyjmowałam starałam się zrobić to jak najostrożniej. Wydała mi się bardzo delikatna, choć to chyba przez moją słabość to subtelności. Po chwili musiałam zmienić pogląd. Wytrzymała próbę moich dwóch lewych rąk i okazała się bardzo solidna. Nie mogę także nazwać siebie "chudą", a mimo to zamówiłam najmniejszy rozmiar. Idąc za pogłoskami o malutkich rozmiarach Azjatek nieco zaryzykowałam. Znów trafiłam z rozmiarem. Jako minimalistka musiałam zaspokoić swoją ciekawość propos szycia. Tutaj było ono satysfakcjonujące, a same koraliki przeżyły podróż. Jakkolwiek to brzmi, mogę powiedzieć, że bluzce niczego nie brakuje i już trafiła na miejsce rzeczy ulubionych w mojej szafie.

 Dresslily

Wybór uważam za bardzo udany, a sam sklep szczerze godny polecenia ze względu na ceny, asortyment oraz jego jakość. Trafi w gusta marud takich jak ja.:) Resztę rzeczy w różnych stylach można zobaczyć tutaj:

112 komentarzy:

  1. Śliczne ubrania. Żakiet strasznie mi się podoba.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne!

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania, świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie, bardzo ładne rzeczy.
    Ile czekałaś na dostarczenie paczki ?

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, ponieważ nie wiem kiedy dostarczono oficjalne zamówienie, jednak "na oko" do 1,5 tygodnia.

      Usuń
  5. Śliczna jest ta bluzka :) Mogę mieć prośbę, czy kliknęła byś w baner choies ? To dla mnie bardzo ważne. wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Spokojny żakiet".. A są szalone żakiety? *o*
    Zaprezentuj się w poniedziałek, będzie feszyyyyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja wiedziałam, że się do tego przyczepisz. Odezwała się ta z napisem "Come one". :> !

      Usuń
    2. Pisze "come on", jeżeli masz zwidy, to to się leczy. ;)

      Usuń
    3. No no! A dzięki komu jest już poprawione? Kłamco do potęgi. *~*

      Usuń
  7. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi bardzo miło gdybyś mnie zaobserwowała! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. The shirt you are wearing is stunning... I love it... so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ubrania :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy :) długiej i udanej wpsółpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny żakiet :)

    zapraszam: fotografiamojapasjaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne <3 http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne <3 http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet prezentuje się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w bluzeczce *.* Jest genialna ♥
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy :) Bluzka podoba mi się bardzo, zawsze w mojej szafie brakuje mi takich elegantszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super bluzka! chciałabym mieć taką w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna bluzka, przydałaby mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy :)
    świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory. *-*
    Obserwuję, będę wchodzic częściej. Rewelacyjny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne, zdziwiłam się co do twojej opinii, chinki zazwyczaj "kojarzą" mi się z niską jakością ubrań, ostatnio także zamówiłam coś z tego typu strony, jestem nie pewna co mi przyjdzie, ale podniosłaś mnie na duchu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłamałabym mówiąc, że nie uważam podobnie. Stereotyp produktów niskiej jakości z Chin zakorzenił się w głowach ludzi bardzo głęboko i jestem przekonana, że długo jeszcze tak pozostanie. Jednak próbować zawsze trzeba, a ten sklep uczciwie zaliczam to wartych uwagi. Nie tylko ze względu na jakoś, ale i ceny... :)

      Usuń
  23. Też dostałam od nich paczkę i jestem strasznie zadowolona z oferowanych przez nich rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDNEEE! *_*

    Pozdrawiam, Kinga ♥
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzka jest śliczna! :D

    mogłabyś poklikać u mnie w linki do choies? To dla mnie ogromnie ważne. Mam możliwość podjąć współpracę z nimi i nie chciałabym zaprzepaścić takiej szansy :)
    adellerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Omona, śliczne ubrania (^_^)
    Fajny blog ;3
    Pozdrawiam :)
    Blacky

    PS. Też uwielbiam "Czasem słońce, czasem deszc" i One shota :D

    OdpowiedzUsuń
  27. żakiet jest naprawdę ładny <3 :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog. Obserwujemy? Zapraszam do mnie http://pink-glasses-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny ten żakiet ale szkoda że aż z Chin

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wygląda zakiet :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ubranka <33
    ciekawy blog. Obserwuję.
    http://plonecisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny żakiet (:

    nawet bardzo pomóc (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne ciuchy. <3 Sama bym sobie taki kupiła. *_* Podoba mi się biała bluzka.
    Obserwuję bloga i czekam na następną notkę.

    itscutebubbles.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy - bluzka jest prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. super, że rzeczy,które dostałaś Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz świetnego bloga. ; )
    Dobrze się czyta Twoje posty i zdjęcia także są ciekawe, niektóre przypadły mi do gustu. : )
    Już Cię obserwuję. :)

    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ubrania cudowne ! :) bluzka świetna

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki za komentarz ;)
    bardzo fajny i ciekawy blog :) Ten sklep jest super!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się asortyment w tym sklepie ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com| zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful! You have a really nice blog here! I like your posts! :)

    My Fashion Jar

    OdpowiedzUsuń
  41. właściwie nie wiem, czy Cię to interesuje, ale na wszelki wypadek powiem - na blogu 73-hunger.blogspot.com został opublikowany rozdział trzeci. jeśli tak, to... zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super rzeczy! :D

    zapraszam do mnie littlee-thiinggss.blogspot.com
    jeśli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna bluzeczka :)
    ogólnie bardzo fajne rzeczy są w tym sklepie, może kiedyś się na coś skuszę

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny żakiet <3 jak najbardziej w moim stylu, bluzka zresztą też :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne ♥
    shaneai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile płaciłaś za przesyłkę, że tak szybko doszła :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żakiet oraz bluzkę otrzymałam w ramach współpracy z Dresslily.com, więc nie ponosiłam kosztów za przesyłkę. Sama byłam zaskoczona, że w tak krótkim czasie dotarła paczka. ;)

      Usuń
    2. Mogę spytać na czym polega ta współpraca? :)

      Usuń
    3. Scenariusz był raczej prosty. :) Wybrałam dwa produkty z ich strony które mnie zaciekawiły, a w zamian zostałam poproszona o napisanie -co lepsze- szczerej recenzji zarówno ciuchów, jak i samego sklepu (ceny, kontakt ze sprzedawcą). Jako, że sklep spodobał mi się, na moim blogu został umieszczony baner sklepu. I to chyba tyle. :)

      Usuń
  47. Witam najcudowniejszą blogerkę, cudownie piszesz i miło czyta się twoje posty. Przeglądam archiwum i naprawdę mi się podoba :)) Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale urocze ubrania! :)
    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć u mnie w baner Aupie i linki w notce? Staram się o współpracę z nimi i to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć. Z góry dzięki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładne kreacja ; ) Ślicznie tu u cb : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  50. też dostałyśmy od nich paczuszkę :) bardzo szybko przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post! Bardzo ładny design!

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny blog <3 Obserwuję :) Bardzo mi się spodobał ♥

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne rzeczy ;33

    Dziękuję Bardzo za komentarz na moim blogu <33
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne rzeczy :) fajny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne rzeczy :)
    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/2014/01/sheinside-moimi-oczami.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne :)
    Jak ja bym chciała że by i do mnie paczka w końcu dotarła
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. również uwielbiam żakiety , ale w większosci czuje się jakoś tak staro, dlatego ciężko mi zawsze jakś kupić ;d ten jest sliczny *.* bardzo łądny blog , zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sklep zachęca asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny blog, delikatna kolorystyka , chyba kiedyś sobie od ciebie skopiuje ;D hah ;d

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam , proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowny ten żakiet!

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne mają rzeczy ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. nie słyszałam jeszcze o tej firmie , ale rzeczy są śliczne *_*
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie śliczne te rzeczy *.* Chętnie zrobiłabym im miejsca u mnie w szafie :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Zawsze mam wątpliwości przy zakupach ubrań z Chin, ale jak już zaryzykuję to zazwyczaj jestem zadowolona :D Dobrze, że udało Ci się trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  66. I love the white chiffon top with the jeweled neckline. So feminine and pretty

    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Urocza ta bluzeczka :) I rzeczywiście ładnie wygląda w połączeniu z żakietem :)
    Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  68. i love Kpop and Korean dramas! ^_^

    visit my blog ^_^
    www.LuchLuchCraft.com
    My online store ^_^
    www.LuchLuchCake.com
    www.TokoLuchLuchCraft.biz

    OdpowiedzUsuń
  69. Ile czekałaś na paczkę ?? Zostaw proszę odpowiedź u mnie.

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. na DressLily jest cała masa pięknych rzeczy, ale widzę wiele niemiłych opinii o stronce i boję się coś zamówić. Twoja opinia jednak mnie przekonuje, możesz zdradzić więcej szczegółów? Jak zamawiałaś, jak płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyło mnie to co napisałaś, ponieważ do tej pory nie spotkałam się z ani jedną złą opinią o Dresslily.
      Zamówiłam je decydując się na współpracę z tą firmą, która zaproponowała mi recenzję ich ubrań. Wiązało się to z tym, że nie poniosłam kosztów.

      Usuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.