player playlist ~ Gdyby jutra nie było: DressLily

17 grudnia 2013

DressLily

Cześć! Przynoszę Wam dzisiaj małą perełkę. Jako fanka zakupów, chciałabym je robić w każdej wolnej chwili, dlatego też przerzuciłam się na zakupy online. Po kilku próbach doszłam do wniosku, że zagraniczny wybór odzieży jest zdecydowanie bardziej obszerny i dużo tańszy. Jednym ze sklepów który sprostał mojemu kapryśnemu gustowi jest DressLily. Plusem tego sklepu jest to, że nie ogranicza się on do jednego stylu, a większość ubrań wygląda jak świeżo zdjęte z Site Model. Zostawiam mały kolaż zdjęć i polecam zajrzeć na stronę.








Z niecierpliwością czekam na paczkę z zamówionymi ubraniami i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła napisać Wam recenzję produktów.

110 komentarzy:

  1. O jej jakie śliczne ciuszki *.* Czekam aż się pochwalisz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzezcy! kliknięte ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy:> Czekam aż pokażesz zamówione ubrania na blogu^_^

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku jakie śliczne *v*. Kupowałabym <33

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknelam :p

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki, zaraz sobie przejrzę ofertę tego sklepu :)
    ❅ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mają rzeczy <3

    Zapraszam do mnie: http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te ciuszki ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta buzka z kotkiem jest po prostu genialna! Muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę fajne rzeczy tam można znaleźć! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny blog utrzymany w przyjemnym klimacie, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny blog utrzymany w przyjemnym klimacie, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez bylysmy w tym sklepie :) niektore rzeczy maja bardzo fajne, ale niektore okropne :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ten sklep, też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać. ; )


    Zapraszam do obserwowania i komentowania ostatniego postu na moim blogu. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. loved your blog and i am following you now ;)
    check mine too, free-zing-time.blogspot.com and follow back if you like it :p
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też czekam na paczke z jednej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  19. I can't wait to hear your review also esp. on the cat sweater

    Shalay| itsjustshalay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ten płaszczyk w środku jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie te ubrania wyglądają bardziej jak zdjęte z chińczyka niż z Site Models, ale każdy ma swój gust. ;)
    Podoba mi się wygląd twojego bloga. ;)

    http://niikla.blogspot.de/2013/12/christmat-tag.html zapraszam na nowy post + film ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne ciuszki <3 kliknęłam

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne mają te rzeczy, aż zerknę tam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne ubrania! Bluzka z kotkiem najlepsza :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam identyczną bluzę jak ta ze zdjęcia w ostatnim rzędzie po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tym kociakiem są cudne ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet fajne te rzeczy mają ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten płaszczyk jest cudny :)
    Polacy potrafią tylko narzekać i mówić, że się czegoś nie da zrobić, choć nawet nie próbują :) Taka już natura mieszkańców tego kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne ubranka mają :)) Od razu pochwal się paczką jak przyjdzie...;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie jak przejrzałam to mają bardzo tanie rzeczy, sukienki po 20 zł. Jednak jakoś nie jestem przekonana do sklepów internetowych, chociaż to też może się zmienić ...
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super *-*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są <3 czekam na ta recenzje :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. rzeczywiście świetne rzeczy mają! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne rzeczy :)
    obserwuję <3
    wesołych świąt! ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne maja ubrania! Wcześniej nie słyszałam o tym sklepie :P
    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się tu, obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne życzy! Chętnie cię w nich zobaczę ;) obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  38. Będziesz z nimi wspolpracowac? oni zaproponowali czy ty? bo do mnie wlasnie ostatnio napisali, ale na razie weekend, więc cisza póki co :/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Przejrzałam te ciuchy i serio są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapachu gumy balonowej to on nie ma, ale wygląd i kolor jak pasta do zębów dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne ciuchy *.*


    Zapraszam do siebie: http://my-pink-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :)
    www,stenaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne rzeczy ;) Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podobają mi się ubrania z tej strony. c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ubrania wydają się fajne. Jestem ciekawa jak z ich jakością ;)

    Zapraszam do siebie http://prostozszafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ŚWIETNE CIUSZKI!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kliknęłam !
    Caaarolyn.blogspot.com ---> Jeśli zaobserwujesz ,ODWDZIĘCZĘ SIĘ NAPEWNO , napisz mi tylko w komenatrzu, że obserwujesz :)

    Pozdrawiam gorąco ¦

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne :) widać, że to troche japan style, podoba mi się taki styl, ale mam wrażenie, że te ubrania zawsze maja dla mnie za krótkie rękawy :D

    OdpowiedzUsuń
  49. -heh raczej zbieg okoliczności ;dd
    świetne rzeczy, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę mają genialne rzeczy! :))
    Nie słyszałam nigdy wcześniej o tym sklepie, jednak już powoli staje się moim ulubionym :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥ I już teraz życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny wpis! :)
    Zapraszam do mnie http://iiga-aa.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne ubrania, chociaż nie w moim typie xD

    OdpowiedzUsuń
  53. naprawdę bardzo fajny sklep;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne rzeczy. Kupowałabym. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post! Śliczne zdjęcia!
    Może obserwacja za obserwację ? :) Napisz u mnie <3!
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zagraniczne maja tak rozwiniety asortyment ze glowa mala!!!

    P.S podklad maybelline jest leisty bardzo, ale go polubilam. Towarzyszyl mi kilka lat lirene, a nagle poznalam ten i mi podbil serducho. W sumie poprostu zaczelam jego stosowac i sie doskonale sprawuje. Nie sprawdzisz na sobie, to nie bedziesz wiedziala czy Ci odpowiada, wiec kec do sklepu i kupuj ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. 3 bluza z prawej, mam taką podobną tylko z napisem Jack Daniels ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ojeejku jaki śliczny sweterek z kotkiem *.*

    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny blog, oby tak dalej. Będę Cię odwiedzała
    Tymczasem zapraszam do siebie : http://etiennette-fashion.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, pozdrowienia !:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny blog ;))
    Śliczna bluza z kotkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne ciuszki maja ! ^,^
    Świetny blog ! Wesoołych świąt , buziaki <3
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniałe rzeczy :) Obserwuję i proszę o rewanż: Cudownie piszesz :)
    Obserwuję, liczę na rewanż: housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeśli chodzi o ubrania to jestem bardzo wybredna i żeby coś mi się podobało to musi to być coś ;D
    Zajrzałam na stronkę tego sklepu i są tam naprawdę fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne mają rzeczy ! :)

    http://karolina-kaarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Też uważam, że zagraniczne sklepy mają o wiele większy wybór niż nasze polskie sieciówki. Ale troszkę trudniej się zamawia ;D Bardzo ładne ubrania :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kliknęlam :) śliczne!


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog i post! :)
    Super sklep!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne rzeczy mają. <3
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Rzeczywiście naprawdę fajne rzeczy :)
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne rzeczy *.* Takie dziewczęce :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ładny blog :)
    Obserwujemy? JA już :)
    http://emiuula.blogspot.com
    Ps. bardzo mi zależy na obserwacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Awesome collection!!............:)
    I like them all.....


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  73. no fakt, ciuchy mają spoko :)

    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  74. czekam na torbę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, mają cudowne rzeczy:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  76. kliknełam! fajny blog, moze obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.