player playlist ~ Gdyby jutra nie było: "You're beautiful"

1 listopada 2013

"You're beautiful"

..czyli jedna z piękniejszych dram jakie widziałam. Właśnie ukończyłam oglądanie kolejnej o tytule: You're beautiful. Jest to jedna z najpopularniejszych w Polsce koreańskich dram i najbardziej polecanych. Muszę przyznać, że nie zawiodłam się na niej. Znając wymagające poczucie humoru Koreańczyków wiedziałam, że musi być dobra. Niebanalna fabuła wymieszana z ponadprzeciętną urodą aktorów.

Mi-Nyu Go wkrótce ma zostać zakonnicą. Niestety jej plany krzyżuje "wypadek" brata, który jako rozpoczynający karierę piosenkarz, nie będzie przez pewien czas mógł uczestniczyć w życiu zespołu. Za namową agenta A.N.Jell Mi-Nyu zostaje zmuszona do przebrania się za chłopaka i podpisania umowy w imieniu jej brata. Wkrótce jednak zostaje w zespole na dłużej i zamienia się w członka zespołu. Szybko zamieszkuje z trzema mężczyznami, ukrywając tajemnicę swojej płci, co dla przyszłej zakonnicy nie jest proste...

Nic dodać nic ująć, naprawdę piękna drama. Myślę, że łatwo swoim urokiem może zarazić do całej Azji. Na deser kilka zdjęć.

(Dramę oglądałam tutaj: >click<)

53 komentarze:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do dram :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą dramę <3 Obejrzyj Love Rain, również cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam obejrzenie "Love Rain", ale nikt mi jej jeszcze nie polecał. Twój komentarz mnie już ostatecznie przekonał. :D Dziękuję, niedługo się za nią zabiorę:)

      Usuń
  3. Ja nie przepadam za japońską kulturą, modą, filmami. Nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam ;<

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście oglądam meksykańskie telenowele. Mają w sobie coś niemożliwego, trochę przesłodzona miłość, ciągle jakieś skandale, ale jest w nich coś wyjątkowego. Kocham je oglądać, mogłabym tygodniami<3

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, to przeznaczenie! myślalam sobie "musze se coś obejrzeć, jakieś anime albo drame", wchodzę na twojego bloga i mam propozycję! dziękuję, biorę się za oglądanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się totalnie na tym nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nigdy nie miałam okazji obejrzeć czegoś tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie oglądam dram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, lubię czytać twoje posty :D mam nadzieje że kolejny pojawi się szybko ! zapraszam też do siebie http://luuvmy.blogspot.com/2013/11/legend.html + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądam .. ;D


    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam tą dramę już kilka razy, ale za każdym razem śmieję się jak za pierwszym razem i płaczę kiedy Jeremy płacze. Po prostu cudo, a nie zwyczajna drama. Exo są genialni! Nigdy nie sądziłam, ze taki zespół może mi się spodobać, a tu takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie oglądałam,może sie w weekend skusze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Miło jak skomentujesz i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ingdy tego filmu nie widziałam , naprawdę fajny blog z pewnością zostaje na dłużej :)

    http://tynkaandzuza.blogspot.com bedzie miło jak skomentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam jeszcze żadnej dramy. :/

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w BANER SHEINSIDE i CHOIES na moim blogu? (jedne z pierwszych)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę się za nią wziąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglondałam jeszcze żadnej dramy:P dodasz na bloga oberwacje przez poczte mailową? ponieważ nie mam konta na blogerze. pzdr, BadAngel < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję coś takiego zrobić, ale na to na pewno trzeba będzie jeszcze poczekać. Póki co, obserwować/komentować można także przez Google+.

      Usuń
  19. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam,ale chyba się skuszę,bona kilku blogach już to widziałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (jeśli ci się spodoba zaobserwuj)

    OdpowiedzUsuń
  21. heh tak święta są wszędzie! :)
    ja osobiście nie przepadam za dramą ;/ ale są gusta i guściki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie oglądałam jeszcze :))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do bloga bardzo fajny tak samo jak ta notka ;)
    Jeżeli masz ochotę wpadnij do mnie
    azjatyckie-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tym ale opis mnie zaciekawił i myśle , że w najbliższym czasie się zabiorę za oglądanie :) Została w końcu zakonnicą ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym odpowiedziała, myślę, że za bardzo zdradziłoby to zakończenie. :D

      Usuń
  25. Dzięki za komentarz :) dlaczego nic nowego nie dodajesz? zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym powiedzieć, że z braku czasu, choć to jedynie po części. Głównie z braku pomysłów na post, jednak mam nadzieję, że w ciągu 2-3 dni dodam nową notkę, bo już parę pomysłów mi się narodziło. :)

      Usuń
  26. Moja koleżanka uwielbia takie filmy. Może sama się skuszę, ten wydaje się być fajny ;)
    Świetny post, będę tu częściej zaglądać !
    Jak to wpadnij do mnie, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo o nim słyszałam :)))).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. no nie wiem... jakoś chińskie pierdoły (zwłaszcza filmy) mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja nie znam czegos takiego jak drama... hmm jakas do tylu jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapowiada się świetny film ;) Muszę go w wolnym czasie zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam :) Może obejże :D
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja od dram wole zdecydowanie anime ^^
    dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze słyszę, ale to musi być ciekawe :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Musi myć ciekawa, ale pierwsze słyszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. ktoś mi już polecił. Ale nie miałam jakoś czasu. Choć zaciekawiłaś mnie teraz;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne chlopaki :P nie ogladalam :(

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.