player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Ulubieńcy

24 sierpnia 2013

Ulubieńcy

Tym razem przychodzę do Was z tym, co na dzień dzisiejszy jest w danej kategorii dla mnie na pierwszym miejscu. Można powiedzieć, że jest to kolejny tag z serii "Kilka faktów o mnie". Zacznę może od najprostszej rzeczy, jaką jest..


~ Muzyka.
Od dziecka na pierwszym miejscu moją miłością były piosenki indyjskie, głównie te które znam z filmów Bollywood. Jednak na tym nie koniec, ponieważ od dłuższego czasu, o czym już wspomniałam w poprzednim poście zafascynowały mnie rytmy kpop'u (Superstar).

~ Film.
Zawsze odpowiadałam, że Titanic, jednak jakby się dłużej zastanowić, moja odpowiedź powinna brzmieć: "Czasem słońce, czasem deszcz". Był to pierwszy film indyjski, jaki zobaczyłam i jednocześnie klasyka kina Bollywood. Wiele zawdzięczam temu filmowi.

~ Kolor.
Biały! Inne kolory, jakie również kocham to czarny, bardzo jasny róż i szary, kremowy. Stonowane oraz poważne kolory to coś, co wielbię. Odbija się to również na moim stylu. W mojej szafie ciężko znaleźć kolorowe rzeczy, a ubrania jakie mam są tylko w wymienionych wyżej kolorach.

~ Vloger.
Napisałam o Vlogerze, a nie jak spodziewać by się mogło Blogerce, ponieważ.. nie mam ulubionej blogerki. Do najchętniej oglądanych przeze mnie vlogerów należą m. in.: AbstrachujeTVKolorowyVlogHiJasiuuSadamaTV

~ Marzenie.
Na dzień dzisiejszy moim największym marzeniem, które mogę oficjalnie przestawić, jest ukończenie studiów prawniczych, a na równi z nim zależy mi na podróży do Korei Południowej.

Post jest nieco ubogi, jeżeli chodzi o podpunkty, jednak chyba nie lubię długich postów:) Nie wiem kiedy znów powrócę z nowym postem, dlatego na wszelki wypadek już Wam życzę miłego powrotu do szkoły, który może nie koniecznie jest taki ponury, jak go wszyscy malują.

110 komentarzy:

  1. Też zawsze odpowiadam, że Titanic <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, już się zamieściło link do " Superstar ", ha Ty. :)
    Jak się ta kobieta na gif ' ie obróciła, hahahaahah ! Mistrzyni drugiego planu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane "ulubione". Może od ciebie ściągnę, pozwolisz?
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie oglądałam tytanica, a muszę chyba obejrzeć. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak bylam mala to glownie lubilam polskie piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie ciesze z powrotu do szkoły ! zobaczę wiele osób po 2ch miesiącach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przez pewien okres miałam bzika na punkcie Bollywood <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię biały i uwielbiam kolorowego ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię filmy kina Bollywood, aczkolwiek nie jestem jakąś wielką fanką ; ) Nie widziałam jednak tamtego filmu, ale na pewno to nadrobię *.*
    Ciekawie piszesz, a czasem takie ubogie posty są o wiele lepsze niż takie bardzo rozbudowane ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. w mojej szafie też ciężko o kolorowe ciuchy :p mój facet robi mi teraz z tym rewolucję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. studia prawnicze o <3 sama bym chciała, jednakże wybrałam fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ten gif <3...
    Fajna notka, chyba się jeszcze z taką nie spotkałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna notka,ciekawie napisana. Oglądałem "Czasem słońce..." i to nawet kilka razy. Film naprawdę świetny i z przesłaniem. Jedyni minus tego filmu to czas trwania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, 3,5h to nie mało, jednak jak na dwie historie miłosne to całkiem krótki film:)

      Usuń
  15. Wiesz to dość zaskakujące, bo zaczynając czytać post, pomyślałam kurcze ja też! A mianowicie, lubię indyjskie piosenki, ta którą podałaś - Superstar (właśnie słucham) też jest fajna. Potem film ,,Czasem słońce, czasem deszcz" - płakałam i śmiałam się przy nim jak głupia, uwielbiam go i to on jako pierwszy zaszczepił we mnie miłość do bollywood'u. Czytam następne z głupim przekonaniem, że pewni z dalej jest coś podobnego do mnie, mylnie jednak, ale to w końcu zrozumiałe, bo nie znam Oli ani nie studiuję prawa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm..muszę obejrzeć ten film,ponieważ wiele się o nim naczytałam i w końcu trzeba zrobić większy krok i OBEJRZEĆ GO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy jest ten kocyk, gdzie go kupiłaś? <33
    Mimo, że Tytanica widziałam miliony razy to zawsze na nim płaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj musze obejrzec ten film <3


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zaobserwujesz? :)
    http://sunpages.blogspot.com/
    było by to dla mnie bardzo ważne,
    ale jeśli nie chcesz, nie musisz..
    dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pościk <3

    zapraszam Cię do siebie :)
    http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę się napatrzeć na ten gif :P też oglądam filmy Bollywood, ale tylko z siostrą :D mnie jakoś nie wciągają za bardzo :) i strasznie długie są :P wole jednak dramy <3 i też lubię HiJasiuu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę żeby Ci się to marzenie spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha fajny gif :D
    również udanego powrotu do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez słucham k-popu ! :D Oby twoje marzenie sie spełniło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Abstrachuje! :D Oglądałam "Czasem słońce czasem deszcz" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny gif. :) Ja uwielbiam wszystkie kolory. :) Życzę, aby Twoje marzenie się spełniło. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Zapraszam do siebie !:) Bardzo ładne zdjęcia.
    Jeżeli napiszesz mi komentarz pod ostatnim postem- zaobserwuję cię:)
    http://betique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj mój powrót do szkoły będzie ponury :( Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam tych vlogerów! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze zobaczyc filmiki hijasiaa. o czym on tam na nich gada??;) fajny post. wcale nie taki krotki moim zdaniem. szczerze mowiac to nie wiem jak vrxmi indyjska muzyka. mam penpake z indii, moze poprosze ja o plytke z muzyka...;p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HiJasiuu ma filmiki w stylu Kolorovego, wypowiada się o wielu rzeczach na swój oryginalny sposób przy okazji dając się pośmiać. Szczerze go polecam:)

      Usuń
  31. musze obejrzec filmiki hijasiuu...

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo, Korea, dość oryginalne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy wpis, obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę przejrzeć te vlogi, o których napisałaś, ale jednego z nich też sobie przeglądam :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o vlogerów to też oglądam Abstrachuje, Jasia i Kolorowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy wpis:) Ps. obserwuje i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie to wyszło :) inspirujaco :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. też uwielbiam stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jejku , jaki śliczny wygląd bloga * _ * zrobiłabyś mi taki sam ? pisz - 33082580 . wszystkiego najlepszego w dniu bloggerów ! obserwuję i zapraszam do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, destin tworzyłam ja, jednak nie robię ich już dla innych z braku czasu.

      Usuń
  40. biały to ostatnio mój faworyt wśród kolorów :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stonowane kolory najładniejsze :3
    Fajnie że interesujesz/lubisz muzykę indyjską czy jak to się tam mówi, nie spotkałam jeszcze takiej osoby ;D
    W bardzo fajny sposob przedstawilas te fakty ;3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Abstrachujów i kolorowego sama oglądam, fajne vlogi mają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog ;) obserwujemy?; >

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozbawiła mnie animacja! abstrachuje najlepsi, zawsze ich oglądamy na imprezach :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi hi hi It looks like a fun post..judging by the Gif above!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. super! mam nadzieje,że Twoje plany i cele się spełnią;)

    OdpowiedzUsuń
  47. W mojej szafie też ciężko znaleźć kolorowe rzeczy ech chyba muszę to zmienić:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzieki za obserwacje, rowniez obserwuje.
    Swietny blog, fajnie piszesz:*

    OdpowiedzUsuń
  49. http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  50. bollywood<3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę kochana przyznać, że masz bardzo ambitne marzenie, ale mam nadzieję, że dzięki ciężkiej pracy i determinacji je zrealizujesz:) Pozwodzenia w nowym roku szkolnym :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się Twój blog, obserwujemy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post z Tagiem o sobie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny pomysł, też lubię biel:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też najbardziej lubie biały i czarny;3 Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  56. Też między innymi zawsze wymieniam Titanica spośród ulubionych filmów ;)
    Ciekawa notka !

    OdpowiedzUsuń
  57. AbstrachujeTV, uwielbiam ich! Zawsze poprawiają mi humor, nawet w najgorszych momentach :3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolorowy i Jasiu ! ♥ Świetni są! :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. podróż do Korei musi być niesamowitym przeżyciem, trzymam kciuki za spełnienie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam tych vlogerów!Świetne fakty:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Realizuj marzenia! Świetny blog, obserwuję! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Czarek z abstrachuje tv mieszka w bloku obok mnie i w sumie od dzieciaka gdzieś go tam spotykałam :D

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny jest ten gif hahahha ;))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  64. Superancki gif Błahahhaha.
    http://agga-aggaa.blogspot.com/- jak chcesz to zaobserwuj ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też lubię takie stonowane kolory, ale w mojej szafie znajdzie się dużo kolorowych rzeczy ;D
    HiJasiuu <3

    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Też marzę o podróży to Korei - niesamowity kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  67. hahaha, pozdrawiam chłopaka z gifu ^^
    dziękuję za komentarz i pozdrawiam:D!

    OdpowiedzUsuń
  68. fajny post :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. też lubię takie delikatne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Titanic to klasyk, który koniecznie każdy musi zobaczyć <3 Pozdrawiam :))


    Zapraszam Cię do polubienia mojego fanpage'a na facebooku, będzie mi bardzo miło! <3
    ♥ p-ivonia.facebook.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Super blog ;)
    Bardzo mi się podoba ;))
    Obserwuję
    i
    zapraszam do siebie :
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. You have a very nice blog.
    I'm your new follower,
    would you like to follow each other?

    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    xoxo Nancy S.

    OdpowiedzUsuń
  73. Abstrachuje są najlepsi!
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny blog:) obserwujemy?:) ja już dodałam:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny post.. fajnie było się czegoś o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Muszę wreszcie obejrzeć hijasiu, bo jest szeroko polecany ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  77. widze, że obie lubimy Abstra. : )
    chłopaki robią świetne filmiki, jak tu ich nie kochać?

    OdpowiedzUsuń
  78. kocham ich! 100 komentarz, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też nie mam kolorowych ubrań, raczej są to rzeczy czarne, beżowe, białe itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Mamy dużo wspólnego! Również interesuję się Indiami i k-pop'em ;) UWIELBIAM Jasia! Ale polecam Ci jeszcze ChocolateMilkVlog i wobecobiektywu.

    BUZIAKI I POZDRAWIAM!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajnie że się czegoś dowiedziłam o Tobie :*
    Obserwuję *.*

    Zapraszam do nas :)

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Też chciałabym pojechać do Korei :)

    OdpowiedzUsuń
  83. nie oglądałam tego nigdy;]

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.