player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Parę dni ze świeżym powietrzem

18 sierpnia 2013

Parę dni ze świeżym powietrzem

Dzisiaj wróciłam z mojego tygodniowego wyjazdu do rodziny. Nie uprzedziłam czytelników bloga, że wyjeżdżam, jako że oprócz żmudnych przygotowań oraz biegania po sklepach, nie działo się nic ciekawego. Co roku w wakacje, cała rodzina zjeżdża się do domu mojej babci na wsi, aby spędzić ze Sobą tydzień lub dwa. Wciągu tych kilku wspólnie spędzonych dni, miałam czas na poukładanie myśli i wreszcie zaczerpnięcie świeżego powietrza, które w mieście jest na wagę złota.
Ostatnio zabrałam się również za oglądanie nowej dramy: "Boys Over Flowers" do której, sama nie umiem wyjaśnić dlaczego, początkowo byłam sceptycznie nastawiona. Już pierwszy odcinek tak bardzo mnie zainteresował, że nim się obejrzałam znalazłam się w 22/26 odcinku. Opowiada ona...

Główną bohaterką jest Geum Jan Di, która o "cudzie" dostaje się do elitarnej szkoły Shinwa. Już od pierwszych dni wesoła i roześmiana, skutecznie utrudnia życie słynnemu na całą szkołę F4 - paniczom z najbogatszych oraz najbardziej znaczących rodzin w Korei. Ich lider Goo Joon Pyo początkowo chcąc dokuczyć młodej praczce (jej rodzice są właścicielami pralni chemicznej) z biegiem wydarzeń zakochuje się w dziewczynie z wzajemnością. Miłości tej jednak nie akceptuje jego matka, która chcąc rozdzielić parę, posuwa się do najokrutniejszych metod - rodzina Jan Di traci pracę, dom..

Dramę bardzo polecam. Przyznam się, że jeszcze nie zobaczyłam jej w całości, a już Was do niej zachęcam. Jednak odcinki które już obejrzałam nie pozwalają o Sobie zapomnieć. Nie jestem dobra w pisaniu recenzji, choć mam nadzieję, że z każdą kolejną radzić będę Sobie coraz lepiej.


Dziś obejrzę jeszcze jeden odcinek Boys Over Flowers i położę się spać. Podróż mnie wyczerpała. Jutro będę musiała wcześniej wstać, aby nareszcie spotkać się z Olą:) A Wam jak minęły te wakacje? Mam nadzieję, że równie barwnie jak i rodzinnie.
I tak na koniec.. Chciałabym Was zapytać, o czym chcielibyście przeczytać w najbliższym poście? Jestem ciekawa Waszych opinii. Bardzo ucieszy mnie ich kilka w komentarzach. Dobranoc!

52 komentarze:

  1. Mi mineły super :) hmm nie wiem co w nastepnym poście, co chcesz :) może coś o Twoich zwierzakach jeżeli masz? :)

    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, wróciłaś już do bloggowania? :D
    A co to za książka?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak jak odpoczynek u babci :)
    mam nadzieję że się podobało
    ja w następnym poście zobaczyłabym zdjęcia stamtąd jeśli masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie robię tam zdjęć gdy przyjeżdżam. Co roku wygląda to dla mnie tak samo, a nie pomyślałam o czytelnikach bloga i żałuję..

      Usuń
  4. Mi wakacje minęły bardzo miło,raz z przyjaciółmi,raz z rodziną ;) Tylko jakoś za szybko dobiegają końca :c
    Może post o "must have" na jesień?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tej dramy, ale skoro tak polecasz, to chyba zacznę ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez ten tydzień bardzo odpoczęłam i to nawet w mieście. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam chyba jeszcze tak uroczego bloga :) z chęcią obserwuję i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje jeszcze trwają,ale jest świetnie :D
    Oo,drama zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała odmiana, zawsze dobrze robi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również oglądam Boys over flowers, ale nie wiem czemu na viki.com jest tylko 26 odcinków.

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koreańska wersja Boys Over Flowers na viki.com ma tylko 26 odcinków, nawet przy ostatnim pisze "Final Episode".
      Być może skojarzyłaś z wersją japońską, która odcinków liczy aż 32:)

      Usuń
  11. ale masz fajnie, moja rodzina jest okropna, wszyscy kłamią do wszystkich i patrzą krzywym wzrokiem :/ chciałabym mieć taką rodzinę, która się zjeżdża żeby się spotkać :) nie oglądałam nigdy tego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w rodzinie organizowane są co roku takie zjazdy rodzinne, więc nie ma problemu z kontaktem :)

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  14. jej jaki słodki blog!
    spodobało mi się to w jaki sposób pisze oprócz tego zdjęcia są super dlatego też zaobserwowałam :))
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne sa takie dni :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może zrób taka fotorelację z dnia ? :) Masz bardzo fajnego bloga :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiego rodzinnego spotkania. Moja rodzina nie jest zbyt liczna i nawet nie mamy takiego miejsca, żeby się wszyscy zmieścili. Wszyscy żyjemy w jednym mieście, więc w sumie jest to jakaś rekompensata ;)
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    A może masz jakieś nowości ubraniowe/outfity/ albo recenzje ciekawych książek które ostatnio przeczytałaś (moja propozycja postów)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać w hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju zawsze chciałam mieć hamak ;((( <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytam niestety tego typu książek ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasnowidz. ^^ Bo o książce jeszcze nic nie napisałam.

      Usuń
  21. Na hamaku nieraz można sie nieźle rozmarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszcze :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dramy to nie moja bajka, wakacje raczej spędzam z serialami i książkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie zainteresowałaś mnie tą dramą. Może kiedyś się za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostra oglądała tą dramę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem fanem dram, ja spędzam czas przy serialach i filmach :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Co to za książka? :) Warta uwagi??

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wyjazdy do mojej babci :)
    Nie oglądam żadnych dram, ale zainteresowałaś mnie tą ;) Obym znalazła trochę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie przepadam za dramą :]

    weronika-bloq.blogspot.com Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam, ale może obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie oglądałam jeszcze tego ;o

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ :*!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie lubię i nie oglądam dram. :) Śliczne zdjęcie! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. :)

    Ps. Czy mogłabyś na moim blogu nad zdjęciem w pasku bocznym, na samej górze kliknąć w link Sheinside.com? Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie bardzo dużo! Z góry dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisz jakie książki polecasz bo zastanawiam się nad wypożyczeniem kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy jeszcze nie oglądałam dram,ale na wielu blogach widzę,że są godne polecenia,więc może czas w końcu obejrzeć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja osobiście uwielbiam jeździć do babci na wieś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym mieć hamak ^^. Moja babcia mieszka niestety nie na wsi :C

    OdpowiedzUsuń
  39. o matko jakie piekne zdjęcie!
    kocham ksiązki!

    OdpowiedzUsuń
  40. fajniee :D + wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, napewno będe częściej tutaj zaglądać :))

    www.ollson.blogspot.com - zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogólnie to OBSERWUJE <3 Też kocham k-pop i k-dramy <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny blog! zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.