player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Zarażona Koreą

27 lipca 2013

Zarażona Koreą

Moja znajoma Ola od dłuższego czasu interesuje się kulturą Korei Południowej. Tą "miłość" zapoczątkowała muzyka k-pop, która cechuje ten kraj. Oprócz dobrych rytmów, muzykę tą wyróżnia, według mnie, nieraz zabójcza uroda piosenkarzy:) "K-popowców" w Polsce przybywa. Zauważyłam nawet, że w Krakowie jest organizowane spotkanie fanów. Chciałam się z Wami podzielić nieco moimi lubymi w Korei. Ciężko jest mi powiedzieć, który zespół jest moim ulubionym, jednak szczególną więź czuję z B.A.P oraz DBSK (teraz w nieco innym składzie figurują pod nazwą TVXQ).

Jeżeli chodzi o B.A.P najbardziej zauroczyła mnie piosenka "One Shot" i jej teledysk pełen akcji, heh.


Przechodząc dalej, do TVXQ szczególnie bardzo lubię "Catch me". Tej piosenki słucham już.. 2 miesiąc? Wciąż mi się nie nudzi.


Jednak nie zapominajmy, że Korea to nie tylko muzyka, ale i znakomite dramy o których również wspomina blogerka Ankyls. Z odpowiedzialnością mogę polecić dramę, w której gra mój ulubiony aktor, a zarazem solista w Korei. Mianowicie Full House 2.


Aktorem, o którym wspomniałam jest niejaki No Min Woo. Sądzę, że jest to najprzystojniejszy Koreańczyk, jakiego kiedykolwiek miałam przyjemność poznać. 


Dobiegliśmy do końca. Tak mnie dziś naszło, aby napisać o tym temacie kilka zdań, ponieważ chodzi za mną od paru dni. Niedługo postaram się wrócić z kolejnym postem, a na pożegnanie zostawiam Wam link na moją >tablicę<. Dobrej nocy!

42 komentarze:

  1. Kocham k-pop <3 Moja ulubiona piosenkarka to Lee Hi, przesłuchaj sobie kilka piosenek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam. ♥ Ma fajne piosenki, jednak wolę męskie wokale.

      Usuń
  2. jakoś nie przepadam za taką muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam okazji słuchać wiec to coś nowego:)

    * Jeśli masz czas to proszę o pomoc. Mogłabyś wejść w ten post - http://meerryfy.blogspot.com/2013/07/sheinside.html i kliknąć w pierwsze słowo jakim jest ` SheInside . To dla mnie ważne mogłabyś zobaczyć co ciekawego ma ten sklep lub po prostu wejść i wyjść nawet to mi pomaga :) Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. " przyjemność poznać ". :D
    HAAA TYYYY. ♥ ^-^
    Tytuł brzmi w prawdzie " Full House Take 2 ", bo tu nie chodzi o drugą cześć tylko o tym co się dzieje w filmie, no ale wiadomo o co chodzi jak dałaś link do 1 episodu. :3

    ŁOOOOORIOOOOR ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to niestety nie mój rodzaj muzyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać dramy koreańskie ;D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna muzyka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie na sony vaio poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyłam, że coraz więcej osób interesuje się tą kulturą :) ja jednak nie mogę sie do niej przekonać. Świetny blog! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu po raz pierwszy i bardzo mi się tu podoba. Chociaż nie lubię takiej muzyki to muszę przyznać, że prowadzisz tego bloga w bardzo ciekawy sposób! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ciągnie mnie, ale przyznam że ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam Azję, jednak wolę Indie czy Tajlandię, chociaż Koreę też bym chętnie odwiedziła. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej:)) Również pasjonuję się Indiami.

      Usuń
  13. Jeszcze nie słuchałam tej muzyki ale czuje, że już niedługo rozprzestrzeni się tak, że będzie można ją słuchać w radiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za taką muzyką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie piszesz. Oczywiscie obserwuje i zapraszam do siebie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobała mi się druga piosenka. Chyba muszę więcej posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie tutaj :)
    druga piosenka zdecydowanie podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejje kocham <3
    Full House take 2 oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oooj, nie przepadam za k-popem, nie rozumiem tej muzyki, ale gusta są różne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak koleżanka 'bobik' nie rozumiem tej muzyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesli chodzi o Koreę, to oglądałam kilka koreańskich dram i byłam totalnie zakochana w Uaug Gen Suk. You're beautiful i Mary stayed out all night to moje najukochańsze dramy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam masę pochlebnych komentarzy o "You're beautiful" i w najbliższym czasie planuję zabrać się za tą dramę. :3

      Usuń
  23. Kultura Korei Południowej jest świetna i taka odmienna. Bardzo ciekawe piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog a piosenki nie zbyt w moim stylu :]

    OdpowiedzUsuń
  25. kOrea jest magiczna na swoj sposob

    Nie chcę spamować, ale od dziś zaczęłam blogować i chciałabym zaprosić Ciebie do mnie: www.prasakobiet.blogspot.com , z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem kpoperką ^^ Jak fajnie, że się zaraziłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się ta muzyka ::)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. ten 1 gif mnie rozwalił xd jestem 1 raz na stronce i musze przyznać , że wygląda na całkiem fajną :) mogłabyś zajrzeć na mojego bloga? dopiero zaczęłam go prowadzić i zastanawiam sie czy rozdział jest ok ;) http://poweroffourelements.blogspot.com/

    a jeśli jesteś potterhead to zapraszam cie na kronikizakrecenia.blogspot.com/ (to strona z opowiadaniami m.in. fanfiction dziejące sie w hogwarcie ;) )

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.