player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Za niedługo wakacje!

4 czerwca 2013

Za niedługo wakacje!

Minął miesiąc, a ja dopiero teraz pojawiłam się z nowym postem. Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko tyle: najpierw przeprowadzka, teraz szkoła. Nie trudno sobie wyobrazić jaki wycisk mamy teraz w szkole. Oceny do poprawienia, lawina kartkówek i sprawdzianów. Możecie mnie już za obserwować na >bloglovin< i również zapraszam na moją >tablicę<.


Jak już wiadomo, w moim życiu ostatnio nic wartego waszej uwagi się nie wydarzyło. Daję znak życia i chcę się podzielić z Wami kilkoma koreańskimi piosenkami, którymi zaraziła mnie znajoma. Szczerze mówiąc są to piosenki nie w moim stylu. Osobie która lubi stare klimaty nie łatwo jest się zaprzyjaźnić z muzyką nowoczesną. Mimo wszystko oczarował mnie zespół B.A.P którym chętnie się z Wami podzielę.

One shot - Power - No mercy - Warrior - Rain - Stop it

37 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie przepadam za bardzo za Koreańskimi piosenkami, aczkolwiek niektóre wpadają w ucho. ;D

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie. :) Czekam na następny post.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sweterki są twoje? ;oo
    Wróciłaś ^.^
    Ja raczej nie gustuję w koreańskich piosenkach ;c

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. B.A.P, B.A.P, B.A.P. ! ♥
    Dzisiejsze " łooorioooor ! " i " noł noł noł mersej ! ", hahahaha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah. :D "Łoooriooor" najlepsze. *O*

      Usuń
  6. Śliczne sweterki ! ;)
    3maj się ! Ja akurat w tym roku spokojnie przeżywamy przedwakacyjne poprawianie ocen ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. koniec roku zwykle jest straszny :( mnie to już nigdy więcej nie czeka, teraz tylko sesje mnie w życiu spotkają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sweterki *.*
    Rozumiem Cie, końcówka roku i wszystkiego się odechciewa, a nauczyciele jeszcze z każdego przedmiotu chcą zrobić sprawdzian.
    Już niedługo. Damy rade :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś rzadko blogujesz, pisz częściej! ^^
    świetne sweterki :D
    do mnie jakoś nie przemawia koreańska muzyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbliżają się wakacje, będę mieć na to więcej czasu:)
      Myślę, że ostatnio nie miałam czasu na blogowanie, a co za tym idzie.. brak weny.:|

      Usuń
  10. śliczne sweterki, mogę wiedzieć z jakich sklepów ? boskie wyraziste kolory *.*
    możesz odpowiedzieć na moim blogu http://my-life1326.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny blog! sweterki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zespołu nie kojarze;) ładne sweterki.
    widze ze dosyc czesto odiwedzasz mojego bloga :) dziękii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne sweterki *.*
    Szczególnie ten biały.
    Ja też mam masę nauki i wgl.
    Masakra -,-
    Pozdraawiam.
    I zapraszam do mnie. Po prawie 2 miesiącach w końcu coś napisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie 20 do wakacji! *,*

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, rewelacyjne te sweterki! trafiłam na Twojego bloga z przypadku i mi się mega spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No u nas też wycisk w szkole ;< Pełno kartkówek, sprawdzianów, prezentacji i referatów ale kolejny tydzień chyba będzie spokojniejszy ^^ Odliczamy czas do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. o troszkę się pozmieniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wiele się zmieniło. W sumie nie pisałam na swoim od lutego. Sama się zmieniłam, moje życie. Odnalazłam się w nowej szkole. Ogólnie jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale tu ślicznie *_* będę tu częściej zaglądać<3 dużo się u Cb pozmieniało z tego, co napisałaś, ale nie martw się- za niedługo wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kolorystyka bloga. ;)
    świetny sweterek ten różowy. *-*
    Obserwujemy? ;]
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu jakie piękne sweterki *O*
    Chce takie <3 <3 Piękne i żywe kolory :3
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. O rany. Już nie mam bladego pojęcia, minęło pół roku. :) Choć jak się przyjrzeć, to na metce najprawdopodobniej jest napisane "H&M".

      Usuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.