player playlist ~ Gdyby jutra nie było: W nowym mieszkaniu!

17 kwietnia 2013

W nowym mieszkaniu!

Uhuhu.. Już prawie 20 dni nie dodałam żadnego postu na bloga. Muszę Was za to przeprosić. Te dni były dla mnie szczególnie zajmujące, ponieważ.. przeprowadziłam się!:) Na reszcie.. Mieszkam zaledwie 2-3 bloki dalej, od mojego poprzedniego mieszkania, więc nic poza lokalizacją się nie zmieniło. Wiadomo jak to z przeprowadzkami jest. W domu niby panuje porządek, ale chaos czuć już w przedpokoju. Ciągle o czymś zapominamy, gdzieś się śpieszymy, czegoś brakuje. Taka atmosfera utrzyma się jeszcze kilka dni, przez to ten czas będzie dla mnie nudny oraz wyczerpujący, przez co obawiam się, że chwili na bloga nie znajdę. Bo o czym napiszę? O tym, jak ekscytująco odkurzyłam dziś pokój, lub jak niesamowicie zrobiłam zakupy?:) Choć.. zawsze możecie mi podrzucić pomysł! Liczę na Was oraz Waszą cierpliwość. Trzymajcie się!

54 komentarze:

  1. Fajnie,że napisałaś :) Miłego urządzania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi, czekam na następny post ;) Urządzaj się w spokoju : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka właśnie w piątek się przeprowadziła :)
    zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w urządzaniu mieszkanka :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :) a na blogu śnieg dalej masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Dziękuję za przypomnienie, już usuwam. :)

      Usuń
  6. Wybaczam Ci ta nieobecność, ale będę czekac na kolejne posty :)
    Miłej przeprowadzki Ci życzę ;**
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo czekamy w takim razie na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, w końcu napisałaś :)
    Ciekawa jestem twojego nowego pokoju... może jakiś room tour? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno masz niezłe zamieszanie w nowym mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego urządzania się :).

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego mieszkania w nowym mieszkaniu ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz pokazać nam swój nowy pokój? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje nowego mieszkania! :)
    Dodawaj więcej zdjęć! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już zaczęłam się martwić,że już do nas nie napiszesz,czekałam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcie :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo, to może zrobisz room tour? ;) przeprowadzki zawsze są fajne, ja niestety od urodzenia mieszkam w jednym domu :<

    OdpowiedzUsuń
  17. O, przeprowadzka. Jak ja chciałabym się przeprowadzić do miasta, a nie mieszkać w tej dziurze, gdzie nawet przyjaciół blisko nie ma. Ach... ;c
    best-frieend.blogspot.com zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym chciała zamieszkac w jakimś duzymi mieście;D

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym zobaczyć twój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skąd ja znam ten chaos WSZĘDZIE podczas przeprowadzki, niestety za parę miesięcy znowu mnie to czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj pewnie łatwo na początku nie będzie, ale dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w takim razie życzę udanej pierwszej domówki na nowym mieszkaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O JEZUUUS ! Mój pokój był brudny.... a teraz... JEST CZYSTY ?! Czujesz te emocje ? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Łatwo nie będzie, ale dasz radę :) A pokażesz nam zdjęcia Twojego nowego pokoju ?

    OdpowiedzUsuń
  25. urządzaj się szybko i wracaj z nowościami! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to fajnie, że się przeprowadziłaś.:) Miłego mieszaknia i pomysłowego urządzania.:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię przeprowadzek, ale zmiany są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakimi :D? to moje naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. też jestem Asia, mam 14 lat xdd świetny blog, zainspirowałaś mnie :)
    +obserwuję,
    zapraszam na : zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog!

    dopiero zaczynam z blogiem chciałabym zdobyć czytelników. palczak.blogspot.com zapraszam, a jeśli się spodoba możemy zacząć obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, dodaję się do obserwatorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję,że się zaklimatyzujesz w nowym domku już na dobre ;*

    http://sandi-sandii.blogspot.com obserwujemy? (odpisz u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nienawidzę takiego uczucia zamieszania podczas przeprowadzki, wszystko nowe, wszyscy się śpieszą i wgl ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O.o przeprowadzka <33
    To fajnie ;*
    Cierpliwym trzeba być. Zaczekamy na notki xd ;3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też się przeprowadzam niedługo, jeszcze w wakacje, tyle, że ja się wyprowadzam już od rodziców, nie można im ciągle na głowie siedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe kiedy robisz parapetowke dla przyjaciół?:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chyba ostatni raz sześć lat temu się przeprowadzałam. :P Nawet za bardzo nie pamiętam jak się czułam w nowym mieszkaniu w pierwszych dniach, ale wiem, że był straszny bałagan! :P
    blog-kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nigdy się nie przeprowadzałam tak na stałe w inne miejsce (tylko wynajmowałam pokój)... ciekawa jestem, jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałabym się gdzieś przeprowadzić ;) w jakieś ąłdne miejsce ;p fajne zdj. z takimi ąłdnymi zdjciami nawet pst o odkuzraniu byłby super! bylebyś pisała ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. miłego urządzania się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłego mieszkania w nowym domu! :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.