player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Coraz bliżej stabilności

27 kwietnia 2013

Coraz bliżej stabilności

Od przeprowadzki mija już dwa tygodnie, a my dalej żyjemy w chaosie. Gdyby nie ten dodatkowy tydzień wolnego od szkoły, chyba bym nie podołała przeprowadzce. Czekają mnie jeszcze zmagania z nowym biurkiem, ale na to jeszcze mamy czas;) Teraz siedzę w kuchni i czekam, aż upiecze mi się pyszny kurczak, mmm! A w międzyczasie zapraszam Was, na moją tablicę (click). Wraz z nowym mieszkaniem postanowiłam pozbyć się kilku rzeczy. Będę je regularnie wrzucać na tablicę. Szkoda byłoby wyrzucać, bo niektóre są w nienaruszonym stanie:) Zapraszam! A propos spraw organizacyjnych. Wznawiam akcję wymieniania się listami między czytelnikami, a bloggerkami. Dla zainteresowanych i chętnych szczegółów piszcie na mój email: asia234@onet.pl
A tu zdjęcie mojego psa, jak wczoraj prosił o kawałek żelki.. nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zdjęcia!

86 komentarzy:

  1. Przeprowadzka ? też by mi się przydała. ;)
    O! Listy? Chętnie bym do Ciebie napisała, uwielbiam twojego bloga. :)
    best-frieend.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jakie śliczności <33 Ja leniuchowałam przez tydzień wolnego :P
    Już kupuję od Ciebie simsy, to może na coś innego się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak *.* - ZUZA ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedzie zdjęcie twojego pokoju? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę czy dodać, ale na pewno jeszcze nie teraz, bo tak jak mówię.. w pokoju mam nie mały chaos. :D

      Usuń
  5. Jeju, jaki słodziak *-* Jak ma na imię? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ma świetną minę. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie męczyć się teraz z przeprowadzką- mam mega lenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dalej z przeprowadzką ;)
    Śliczny psiak!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najsłodszy piesek, jakiego kiedykolwiek widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Musieliśmy ostrzyc, bo teraz gdy przyszły ciepłe dni usmażyłby się we włosach;)

      Usuń
  11. Jaki cuudowwny !!
    Zapraszam do udziału w konkursie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz pięknego pieska. Moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piesek jakby mówił "jaka przeprowadzka?" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę, czytam twojego bloga, śledzę twoje życie (dziwnie zabrzmiało, nie?) i czuję się jak.. wodorost? ech.

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w szybkim uporaniu się :D słodki piesek ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piesek słodki!
    Zaobserujemy się nazwajem :)?
    Ja już.
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki piesek. ja przeprowadzałam się przed Bożym Narodzeniem i też był chaos ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!

    Z góry przepraszam za ten okrutny spam, ale chciałabym Cię zaprosić na ocenialnię www.muzykalne-oceny.blogspot.com.

    Jest ona nowa, w dodatku na tę chwilę kolejka jest pusta. Jeżeli chcesz poznać nasze zdanie na temat Twojego bloga, zapraszam!

    Reese z ocenialni Muzykalne Oceny

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodki ten piesek ^.^ Dodaj zdjęcia twojego nowego pokoju :)
    Też mieszkam w Krakowie :D W jakiej dzielnicy mieszkasz?

    P.S. Super blog. Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeprowadzki są męczące, to fakt. Pewnie niedługo wszystko się zorganizuje i będzie tak jak dawniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznusi psiak *.*
    Genialny blog i swietna notka <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem z Bieżanowa ^^ Kojarzysz takie zadupie..? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam Krowodrzę kojarzę tylko dlatego, że obok jest stadion Wisły ^^ Masz GG? Może podaj, to sobie popiszemy...:)

      Usuń
  23. oooo, jaki słodziak :D
    powodzenia w ogarnianiu z biurkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. przesłodka psinka :)
    powodzonka, haha:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki uroczy york ♥ masz racje po co wyrzucać jeżeli komuś się jeszcze może coś przydać ;)
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana u mnie na blogu ;)
    http://guma-balonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Boze, jaki sliczny *.*

    Nominowalysmy Cie do nagrody Liebster Award. Zerknij tutaj ----> http://circus-owl.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html Milej zabawy! :)
    Pozdrawiamy,
    Circus Owl.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahah świetne zdjęcie ;)
    No wyobrażam sobie w jakim zabieganiu i syzbkim tempie musiałaś życ w ostatnim czasie, ale teraz juz po malutku i będzie luzik ;D
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki słodziak :D .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w ustabilizowaniu się na nowym mieszkanku ! :)) Słodka psina, obserwuję :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję ; *
    Obserwuję i jak masz ochotę to również zapraszam ; )
    Śliczny piesek :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się Twój blog. ♥ Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie zazdroszczę Ci przeprowadzki, sama chciałabym zmienić w jakiś sposób swoje otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hei,czytając twojego bloga się rozkręcam.
    Chcę tu wracać a nie uciekać.

    zapraszam na konkurs
    http://kubatrz.blogspot.com/2013/05/konkurs.html#comment-form


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcie jest tak przeurocze, kurcze no... sama słodycz :) i jak takiemu słodziakowi nie dać żelek? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mmm. zjadłabym kurczaka. *.* hihih. uroczy piesek.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia, dasz radę i szybko oswoisz się z nowym miejscem :)
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. jejciu jaki kochany piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  39. powodzenia w zadomowieniu się w nowym mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piesio<3 Powodzenia w ogarnięciu po przeprowadzkowego chaosu!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pewno szybciutko się zadomowisz w nowym mieszkaniu. Powodzenia! :) Śliczny piesek! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki słodziutki piesek , zazdroszcze takiego <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny piesek, tez mam yorka i również obcięty jest na krótko ;) Po pierwsze, że jest mu wygodnie w te upalne dni,a po drugie osobiście bardziej podobają mi się psy ścięte na krótko,a nie w tych długich do ziemi włosach ;)
    A mieszkam w Podgórzu :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki słodziutki psiaczek ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam
    ps. masz super bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wygląd bloga :)
    słodki piesek :)

    Pozdrawiam
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Czyli zmianu u Ciebie ;)
    Świetny pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój pies! (też mam terriera:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale radosna mordka!
    Powodzenia we wracaniu do stabilności ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale cudowny Yorkshire ♥♥ Bardzo kocham psy (;

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale ma słodką mordkę :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.