player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Poranek

29 marca 2013

Poranek

Dzisiejszy poranek zaczął się i fajnie i dziwnie. Już o 8 obudziły mnie fantastyczne darcia mojej mamy. Udając, że nie słyszę okryłam się kołdrą. Mimowolnie zaczęłam myśleć nad całą sytuacją, która mnie otacza. Nim się obejrzałam, minęły 2 godz.! Wstałam i zobaczyłam, że mamy nie ma w domu. Jakie to miłe uczucie! Wykorzystałam tą chwilę, aby przyrządzić coś smakowitego. Zabrałam się za pieczenie murzynka, przy okazji wpadłam na pomysł, by przy robieniu dodać masy Nutellę. Nie zawiodłam się na tym pomyśle. Jem już chyba 5 kawałek!:)

124 komentarze:

  1. Nie objadaj się , dzisiaj post :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nigdy nie poszczę :D

      Zapraszam do mnie na konkurs! Już za 2 dni wyniki!
      http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

      Usuń
  2. Omomomom, jak smakowicie wygląda! ♥
    _____________________
    paulaspeace.blogspot.com ♥
    KONKURS U MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. murzynek wyszedł smakowity :D !
    Nienawidze gdy ktos glosno mowi nad ranem, przez to sie budze dosc wczesnie i juz drugi raz nie potrafie zasnac :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama dzisiaj na szczęście jest w pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to pysznie wygląd ! Wyślij mi pocztą ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam teraz ochotę na takiego murzynka ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiłaś mnie tym ciastem ;) Wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, pysznie wygląda. Narobiłaś mi chęci. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj ciasto ?Jak jest Wielki Piątek ?! Chyba,że jesteś niewierząca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko to wytłumaczyć. Niby jestem w rodzinie wierzącej, ale oprócz Wigilii żadnych świąt nie obchodzimy, nie postujemy. Nie wiem czy można to nazwać wiarą. Nie mamy na razie na to siły przez pewne sprawy...

      Usuń
  11. Omomom *-* Jak smakowicie wygląda. Moja babcia zawsze piecze murzynka, tyle, że z orzechami, polewą czekoladową i wiórkami kokosowymi *-* Nie mogłam się oprzeć, musiałam spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm zawsze mam takiego pecha ,że jak wejdę na jakiś blog Kuszą mnie słodkościami Ach mmm <3
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pyszności! możesz mi takie upiec, nie obrażę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda przepysznie! :)
    Ja od 8 piekłam z mamą ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaa podzieliłabyś się, a nie sama się tam obżerasz! haha<3

    OdpowiedzUsuń
  16. pysznie wygląda :) z chęcią bym zjadła ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo nutella + murzynek *o* ciekawe, ile to musi mieć kalorii xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda, też bym takiego zjadła )
    Na szczęście moja babcia upiekła ciasto, to będzie co jeść ♥
    Cudny blog, obserwuję ;)
    Liczę na rewanżyk ;))

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jej zjadłabym z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sie zajadam wypiekami babci :D u mnie rozdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm zjadłabym takiego murzynka.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przepysznie ;)
    Obserwuję ;) Podoba mi się Twój styl pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmmmm.. jakie pyszności ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. a dupa rośnie xD no ale ciastko wygląda tak fajnie, że nie zważając na to zjadłabym chyba całe:D

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm, ale smacznie wygląda :)
    ja będę mieć karpatkę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością skosztowałbym tego wypieku :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy Liebster Award. Twój blog został przeze mnie wytypowany :)
    Szczegóły u mnie.
    Pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju jak ja dawno murzynka nie jadłam a nuteli nie jadłam od maja o.O ostatni raz jadłam na zielonej szkole. Bardzo polubiłam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zjadlabym. *o* jak to zrobiłaś z tą nutella? ;)

    realistyczno-optymistycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. mm. jadłabym. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznie wygląda. Ja dzisiaj prawie nic nie jadłam więc chętnie porwałabym teraz konkretny kawał ciasta ale muszę wytrzymać do jutra

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda cholernie smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejjeje, jadłabym! *-*
    rzucam już definitywnie XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Smakowicie wygląda, kłócisz się ze swoją mamą ?

    nefryt-neefryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm pycha :d
    zapraszam na bloga mojej koleżanki: http://zacofanawswoimswiecie.blogspot.com/. Dopiero zaczyna więc jeżeli zaobserwujesz to ona też :d

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnim mniam <3 Ja właśnie robię ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  37. mmmmm, ale mi narobiłaś smaka, aż mam ochotę zamienić się w kuchcika !
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  38. i co masz lustrzankę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieniłam ten pomysł na razie na coś innego o czym może niedługo wspomnę:)
      Tylko ciekawi mnie, dlatego te pytania rzucają się od osoby anonimowej.

      Usuń
  39. Ciacho wygląda przepysznie, ja bym pewnie od razu wszamała całą blachę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Omnomnomn ^^
    Smakowicie wygląda :d

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam! <3
    Podoba mi się Twój blog :), obserwuję ;*!

    OdpowiedzUsuń
  42. Och moja mama gdy przychodzą święta wariuję. Masz świetnego bloga. Obserwuję.
    A przy okazji Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszności! :3
      Mniam, mniam ♥
      Wesołych Świąt :3
      Mokrego dyngusa <3
      Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

      Usuń
  43. mmmm omnomonm smakowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :)
    Dołączyłam, jak możesz to zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciasto wygląda pysznie :)
    Natknęłam się na ten blog przypadkiem, jest świetny .Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny blog :-) no i wesołych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Musze to wyprobowac..mniam :D
    Ja w te swieta upieklam Kopiec Kreta ;)
    circus-owl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Dasz kawałek?! :O

    Chciałabym również zaprosić do siebie, ponieważ na blogu pojawił się nowy post. Byłabym wdzięczna gdybyś mnie odwiedziła :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Mniam, uwielbiam murzynka.*.*

    OdpowiedzUsuń
  50. W takim razie podziwiam, bo ja nie potrafię tak długo spać. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Hahaha po zobaczeniu tego zdjęcia wyglądam jak pies w upalne dni . ^^ jadłoby się :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Pysznie ciasto wygląda :D. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Apetycznie wyszedł Ci ten murzynek :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz zajebistego bloga! ♥ Napiszesz u mnie jak zdobyłaś tyle komentarzy ?! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zdobywać czytelników, w końcu reklama dźwignią handlu:) A później samo zaczęło komentarzy przybywać;)

      Usuń
  55. Kiedy bedzie nowy wpisik ;)???

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie coś, o czym mogę napisać:) Podejrzewam, że po pierwszym dniu szkoły coś naskrobię.

      Usuń
  56. mmmm, jadłabym! ;)
    skąd ja to znam też uwielbiam być prawie sama w domu, bo zawze ejst moja babcia, ale zamykamsie w pokoju i nikt mi nie chodzi i jest dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Oo.. jak fajnie ;) Murzynek wygląda przepysznie ♥ Dasz kawałek? :D
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. mniamciu <3
    Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Miło mi, że podobają się Tobie moje bransoletki ;)

    zapraszam również na mój dzisiejszy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Mniam! U mnie przepis na ciasto szklankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetnie to wygląda i smakuje zapewne też :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Mniaam ^^ Obserwuję :) i liczę na to samo!

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Murzynek skradł moje serce, biegnę do kuchni <3

    OdpowiedzUsuń
  64. aaaaaaa ♥ nie pokazuj takich pyszności bo próbuję być na diecie haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzięki za odwiedziny i komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo dobrze wygląda ten murzynek:) Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  67. kiedy jakaś nowa notka?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, chciałabym dodać jak najszybciej, ale jakoś nie mogę się zebrać. Nie mam ta to chwili..

      Usuń
  68. pyych <3


    http://my-life1326.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Siemka to mój blog wchodźcie i komentujcie :P
    http://zasypanamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. mniamm..zjadłabym takie ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Odpowiedzi
    1. W ten weekend najprawdopodobniej się już przeprowadzam to wtedy dodam na spokojnie post. Przepraszam, ostatnio zupełnie nie mam chwili na bloga..

      Usuń
  72. mniam <3
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. O ja cie! Zjadłabym, tak pięknie wygląda :o Kochana, jak ja mogłam zapodziać Twojego bloga ? Obserwuję, żeby to się nie powtórzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mniam *3*
    http://notatnik-yessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Pysznie wygląda
    Obserwuje i zapraszam serdecznie http://deeelisss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. zjadłabym takie ciasto ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. mmmmm, naprawde pysznie wygląda! uwielbiam muzrynka, a pewnie z nutellą zmakowałby obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. 14 lat i taki blog? brawo ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny blog!
    Ja dopiero zaczynam. Zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  80. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.