player playlist ~ Gdyby jutra nie było: MEBLE: Mój pokój

16 marca 2013

MEBLE: Mój pokój

Zgodnie z przypuszczeniami, zdecydowałam się dodać post o moich "przyszłych meblach":)
Wybór krzesła i biurka do mam już za sobą. Parę miesięcy temu miałam już je kupiłam. Możecie zobaczyć je tutaj: (click, click). Wszystko na biało:) Wydawać może się trochę szpitalnie, ale wszystko nadrobią beżowe dodatki.

1. Szafa Botne - (499,99zł) Dokupione do niej zostaną jeszcze okrągłe uchwyty. Miejsca "kwadratów" planuję zapełnić lustrami.
2. Łóżko Odda - (349,99zł) Pod nie jeszcze będzie tzw. pojemnik pod łóżko (279,99zł).
3. Komoda Brimnes - (299,99zł) Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Nie jest mi bardzo potrzebna, jednak ciężko jest mi się jej oprzeć:)
4. Fotel Tirup - (1.499,99zł) Na niego położę malutki, futrzany kocyk o którym wspomnę w następnym poście.
5. Stolik Klubbo - (199,99zł) Idealnie będzie pasował do fotela. Wymarzony, na samotne wieczory z książką.

To ogólny wystrój mojego przyszłego pokoju. O większych szczegółach postaram się wspomnieć w najbliższych dniach. Dziś pewnie wcześniej się położę, chyba znów bierze się za mnie choroba..

93 komentarze:

  1. Ja to zbieram na toaletkę ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ja marzę o białych meblach *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lozko najlepsze !;) Ja tez mam meble z Ikei .

    OdpowiedzUsuń
  4. jej! naprawdę świetny pokój będziesz mieć! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mebelki , szczególnie podoba mi się łóżko ;3
    http://kornelyy-korneluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała mieć taki pokój :)))


    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam również wymianę mebli w pokoju. Zastanawiałam się ostatnio nad komodą, którą nam pokazałaś, ostatecznie wybrałam inną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mebelki. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne meble! Wszystko mi się podoba <3 Na pewno wyjdzie bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ikea jak mniemam? ja również pokój na biało, cały z ikei <3

    dzięki za wizytę!

    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny będziesz mieć pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę kupić toaletkę i komodę :3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te meble, zawsze chciałam miec białe, jednak mam jedną szafę wbudowaną w ścianę, której już nie idzie zmienić i jest ona brązowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie biały to bardzo stylowy kolor, świeży i zawsze poprawia nastrój, bo pokój dzięki niemu jest przejrzysty i jasny:)) Mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem przyjemnie się zapowiada!
    Też zastanawiałam się nad kupnem tego łóżka z pojemnikiem na dodatkowy materac, ale do tego chce jeszcze szafeczkę z kompletu ;)
    Pokaż cały pokój jak już wszystko ogarniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne meble :)
    I wcale mi się nie kojarzą ze szpitalem :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ci będziesz miała śliczny pokój! *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam białe meble. ;d Te są świetne ;pp

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne mebelki.
    Strasznie drogie to krzesło.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oo jak ja bym chciała mieć białe meble :)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna ta szafa, jeszcze jak lustra dasz! aaa cudownie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. super! świetnie to będzie wyglądać. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie mebli :)
    Też zamierzam sobie urządzić pokój z białymi meblami

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham białe meble. Niedawno miałam remont pokoju i również kupowałam w IKEA. ;) Ja mam fioletowe ściany i nie ma efektu szpitalnego. Jeśli chciałabys się dowiedzieć więcej, lub jakie meble kupowałam i czy są pojemne, to pisz ;) U mnie na blogu znajdziesz kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze chcialam mieć białe meble <3 =D
    Wyglądają świetnie =D

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzą mi się białe meble, zwłaszcza taka duża szafa ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także marzę o białych meblach<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fotel i łóżko są świetne, też marzę o białych meblach ;*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne meble ;D ja kiedyś myślałam o białych meblach i dokładnie o tym samym łóżku, jednak bałam się, że będą się szybko brudzić i po jakimś czasie zżółkną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam:) Jednak od cioci dowiedziałam się o płynach, które ona stosuje by meble nie żółkły i naprawdę działają! No chyba, że ktoś u Ciebie pali.. Na to już nie ma rady...

      Usuń
  30. taaak, białe meble coś o czym marze *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. super meble ale fotel mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do swojego pokoju też niedługo będę kupować takie białe meble :) Świetne są !

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny będzie ten pokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię białe meble. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne meble, fotel jest uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. ja gdybym miała białe meble dodałabym mooocno różowe akcenty jak np. poduszka/doniczka/pudełka/ lampka :)! świetne meble :*

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne są, aczkolwiek sama białych bym nie chciała- zbyt dużo sprzątania :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Z resztą fotel za taką kasę ?! Hahaha ! Pieniądze wyrzucone w błoto. Za takie za przeproszeniem byle gó*no prawie 2 koła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czasy. Nie ma nic za darmo. A póki jest się dzieckiem się jakieś grosze ma, trzeba korzystać.. q_q ♥

      Usuń
  39. świetne meble :)
    czekam, aż może niedługo też będę mogła sobie urządzić nowy pokój ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. białe meble! <3
    mam już jasnokremowe łóżko z jyska i marzy mi się reszta mebli w białym kolorze, ale niestety w studenckim życiu to nie takie proste jak się wydaje :)
    choć ostatnio upatrzyłam sobie dokładnie to samo biurko które masz i zastanawiam sie czy nie wymienić swojego wysłużonego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny blog! obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy! Też bym chciała biały pokój...
    Ogólnie napisy w gimpie robiłam, ale czcionki z internetu ściągałam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne meble,niezwykle urocze. Jednak szkoda by mi było wydać aż tak dużo kasy na raz.
    A szpitalny klimat póki jest w domu nie jest taki zły.

    OdpowiedzUsuń
  44. też chce mieć białe meble do pokoju, te są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny fajny ;3
    Uwielbiam białe mebelki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Zrobisz też post o dodatkach do pokoju?
    Będę też miała białe meble, więc może jakieś fajne dodatki podpatrzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na Twój komentarz, u mnie na blogu:
      Wczoraj owszem post był dość krótki, ale to tylko dlatego, że w czasie go pisania rozmawiałam przez Tinychat co mnie rozpraszało a bloga bez posta nie miałam serca zostawić :).

      Pozdrawiam Rubinowe Wino.

      Usuń
  47. Będziesz miała świetny pokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog i śliczna jesteś zapraszam do mnie na http://gooddaybaby100.blogspot.com/

    + Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Też planuję mieć w pokoju białe meble. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny pomysł na bloga! życzę wytrwałości w prowadzeniu xD obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Mama mi też mówi, że białe to szpitalne jednak ja się z nią kompletnie nie zgadzam. Chociażby dlatego, że właśnie beż czy inne kolory np. fioletowy oryginalnie się zgrywa z białymi meblami. Ja pragnę mieć białe biurko i łózko ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. strasznie podobają mi się białe pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jestes bogata ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd nagle to pytanie? Biedy nie klepię, ale milionów pod nosem nie mam:)

      Usuń
    2. kim twoja mamam jest?

      Usuń
    3. Ooo, już kiedyś ktoś z anonima mnie zalewał tymi pytaniami. Widzę, że się to powtarza:\ Mogę poznać chociaż Twoje imię?
      Moja mama nie pracuje.

      Usuń
    4. kiniga
      tata kim jest?

      Usuń
    5. "kiniga"? Fajne imię:D Tata jest wojskowym. Nie wiem czym dokładnie się zajmuje...

      Usuń
    6. dostajesz ksieszonkowe ??

      Usuń
    7. Mam nadzieję, że to było ostatnie pytanie, bo nie udzielam publicznych wywiadów:) Tak, dostaję.

      Usuń
  54. uwielbiam taką minimalistyke ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze chciałam mieć białe meble ^^ Łóżko szczególnie przypadło mi do gustu : )

    OdpowiedzUsuń
  56. O jejku, ale musisz miec piękny pokój :D
    Może się pochwalisz?

    OdpowiedzUsuń
  57. Cześć! Białe mebelki są świetne, fotel najbardziej mnie zauroczył :)
    Zajrzyj do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Będę miała podobne meble. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super blog zapraszam do mnie prosiłabym o komentarz z twoją opinią
    http://emmetirosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, how lovely! Love Poland I lived there in 90-s
    You have interesting and nice blog! Let`s follow each other, if you want , let me know. Keep in touch, greetings from Moscow!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  61. O meeble bardzo mi się podobają .. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja tam wole standardowe meble wpadające w brąz ;)) Ale jak kto lubi! ;)))
    nie-legal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Great selection! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne, zwłaszcza fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  65. oo, wszystko na biało, musi to potem świetnie wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. swietne ;D
    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. straaaaasznie podobają mi się białe meble ♥

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.