player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Kompleksy

19 marca 2013

Kompleksy

Cześć! Dziś mnie coś natchnęło, na napisanie postu tym razem głównie kierowanego do płci pięknej - o kompleksach. Spytacie, dlaczego tylko do kobiet? Mężczyźni też mają kompleksy, ale nie próbujmy Sb wmówić, że przeżywają je tak samo, jak my:) Patrzą oni na Sb w zupełnie inny sposób, mniej wymagający, a często zadowolonym wzrokiem. Cóż, myślę, że kompleksy to nieodłączny element każdej kobiety. Codziennie stojąc przed lustrem wybierając się do szkoły, pracy, na spacer widzimy Sb w innym świetle, niż inni nas widzą - to jest pewne. Wtedy również zauważamy więcej wad w Swoim wyglądzie. Ranne, niepoukładane włosy nasuwają nam myśli o ich złym stanie. Niewybudzona, nieumyta twarz skłania nas do refleksji o jej jakości. Po obiedzie, napełniony, wydęty brzuch w naszych oczach z każdą sekundą jest większy. Podobnych sytuacji jest za dnia tysiące. Są to małe i widoczne jedynie dla nas rzeczy, które wpędzają nas w te przeklęte, nikomu nie potrzebne kompleksy! To zdanie w internecie na pewno pojawiało się nie raz, a dziś i ja je  powtórzę: Nie ma osób idealnych. Niestety pełno jest ogólnodostępnych zdjęć nie tylko modelek, ale i zdjęć tzw. Site Model w internecie. Dziewczyny z co najmniej kg podkładów na twarzy, a z rzęsami aż po czoło, czy wypchanym biustem. Młodzież patrząc na te zdjęcia myśli "Chcę tak wyglądać!", ale czy ta postać wgl istnieje?
"Gdybym była piękna, byłabym pewniejsza Siebie!"
Ahhh, tak. Bo to nie raz można usłyszeć ten argument? Lecz na każdym razem zastanawiam się, czy jest on całkowicie przemyślany. Na pewno muszę się zgodzić, że osoba potencjalnie "piękna" może okazać się pewniejsza Siebie np. na scenie, niż osoba która się na taką nie czuje. Jednak z problemami trzeba Sb radzić, a nie je unikać! Nie jest sztuką wyjść przed szereg jako pewna Siebie dama. Sztuką jest odważyć się, jak jest się "szarą myszką". Nie wstydźcie się mówić o Swoich kompleksach. Rodzimy się piękne od środka, mamy wspaniałe uczucia i instynkty. Niech one przeważają w naszym życiu! Umiejmy o Sb dbać, pamiętajmy o kulturze i bądźmy otwarci na innych. Przy tych cechach idąc gdzieś z zamiarem pokazania Siebie, nie pokazujemy się głównie jako piękne dziewczęta, lecz jako inteligentne kobiety.

Moja opinia jest konkretna. Nie skupiajmy się na tym, jak wyglądamy, czego nam brakuje, a czego chcemy się pozbyć. Dbajmy o Sb na tyle ile możemy. Wygląd to drugorzędna sprawa. Czy jesteśmy cudem świata, czy skromną osóbką w tym wielkim świecie i tak ostatecznie o wszystkim zadecyduje osobowość, wspólne cechy i zainteresowania ze znajomymi.

127 komentarzy:

  1. Prześwietnie i bardzo motywująco to wszystko ujęłaś.Ja w miarę możliwości będę starała się zmieniać.Nigdy nie użalałam się nad swoją twarzą,bo wiem,że jej nie wymienię na lepszą.A moim największymi kompleksami jest chudość,wada postawy(w tym szyja,kręgosłup,kolana) i okulary.Wszystko z tych rzeczy da się zrobić.Na wadę postawy ćwiczyć, zamiast okularów soczewki,a najgorzej z chudością,ale wierzę w siebie.Najważniejsze jest to,że dla mnie wygląd zawsze będzie drugorzędny i nigdy przez niego nie załamie się psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. "święte słowa". :D
    Myślę, że pewność siebie zależy od akceptowania siebie, a wiadomo, że ładne osoby bardziej siebie akceptują. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak kto rozumie słowo "Siebie". Bo ja słysząc je nie myślę o samym wyglądzie, lecz o mnie, czyli jako dziewczynie z osobowością. Akceptując Siebie nie mam na myśli tylko wyglądu. Akceptuję również swoje słabości, zalety, wady. Tzw. całokształt:)

      Usuń
  3. Twoje słowa są bardzo mądre, ale myślę, że mimo iż teraz w to wierzę, to jutro pewnie znowu znajdę pełno kompleksów :p
    Ale na prawdę fajna notka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiscie nie mam wielu kompleksow ale uwazam, ze mam za grube uda i za duzy nos... Ale to chyba normalka. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to chyba normalka. Mam dokładnie to samo :)

      Usuń
  5. Ja się stuprocentowo zgadzam z Tb ;) Ja również mam wiele kompleksów, chciałabym być chuda, ładna i wgl. Nie lubię patrzeć w lustro. Właśnie nigdy nie chciałabym być jak wytapetowana site models, bo wiedziałam, że to po prostu puste lalki, które są ładne tylko pod ogromną warstwą makijażu, a pod nią są brzydkie. Ciekawy post, dobrze, że taki stworzyłaś, bo mnie naprawdę pocieszyłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by mi się kilka znalazło.
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam się mogę przyznać, że mam kompleksy. i to wieeeelkie -.-
    codziennie staję przed lustrem i próbuję znaleźć zalety w sobie, ale jak na razie nic nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda z nas ma w sobie coś pięknego i chcę tu też dodać że nie ma osób idealnych:)
    Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akceptuję swój wygląd ale nadal staram się nad nim pracować ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okropnie się mylisz. Faceci mają głównie takie same kompleksy jak kobiety i przeżywają je równie dogłębnie. To, że nie mają kompleksów związanych z małym biustem to nie znaczy, że nie uważają, że coś innego mają zbyt małego. :D
    Nie patrz na facetów jak na inny gatunek, kompleksy również ich bardzo dotyczą. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " ELOKWENTNA DŻOLA " ~ GG. ♥ :D

      Wspomniałam, że faceci również mają kompleksy, ale odbierają je zupełnie inaczej. To naprawdę masa pisania. Zresztą w większości to oni np. nie wstydzą się o nich mówić, czy je ujawniać. U kobiet łatwiej zauważyć co jest ich kompleksem, bo usilniej starają się to zakryć.

      Usuń
  11. o zgadzam się z Tobą . Świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak każda z nas ma kompleksy na punkcie swojego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się z Tobą zgadzam ;)
    Jeśli chcesz , wpadnij
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. w zupełności się z Tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda z nas ma kompleksy, nawet jeśli ich nie widzi ;)

    Co do koła na zdjęciu to photoscape ;)
    Imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zupełności się z Tobą zgadzam :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny post, lubię takie czytać. Niestety to właśnie kobiety najczęściej są "dotknięte" przez kompleksy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno mnie tu nie było. Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem facetem też mam kompleksy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post. Naprawdę piszesz tak realistycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :) Niestety każdy z Nas ma kompleksy, no ale trzeba uwierzyć w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie napisane ;)
    Ciekawy post ;d
    Zgadzam się z Twoim zdaniem ;3
    Oby więcej takich postów ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście od tego roku postanowiłam to wszystko olać, i zaakceptować siebie taką jaka jestem. Już nie myślę tak jak jeszcze niedawno, że wyglądam strasznie okropnie blee. Jeżeli spojrzę na inne dziewczyny to ja wyglądam ładnie w porównaniu z nimi. Nie przejmuję się już co inni sądzą na mój temat. Niech sobie gadają co im się podoba, ja wiem jaka jestem i Ci którzy mnie znają też to wiedzą :)
    Pozdrawiam :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy ma kompleksy ale najważniejsze to nie przejmować się nimi, bo nikt nie jest idealny. Wkurza mnie jak ktoś pyta, dlaczego jestem niska. A co ja mogę na to poradzić ?! I przez takie pytania to stało się moim kompleksem. Mam jeszcze parę innych, ale już nie będę się użalać :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kompleksy niszczą każdego. Niestety to jest coś co jest gdzieś w naszej głowie. Nasza podświadomość skłania nas do coraz gorszych posunięć.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post! ^^
    czysta prawda, trzeba akceptować swoje wady :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze napisane!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinnyśmy częściej się doceniać. Nie ma brzydkich kobiet- to jest moje zdanie... ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post!:) Super słowa!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post, ciekawie napisany ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic dodać, nic ująć ! Niestety, świat się zmienia. Czy nasze babcie w naszym wieku martwiły się napuszonymi włosami? lekko zakrzywionym nosem czy innymi pierdołami? No wątpie.
    Mogłabym Cię prosić o SZCZERY komentarz do najnowszego rozdziału? Byłabym wdzięczna!
    http://nie-legal.blogspot.com/2013/03/kaska_12.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację. :)
    Ja już tak bardzo nie skupiam się na swoim wyglądzie, bo wiem, że od tego piękniejsza nie będę. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pieknie to napisałaś ;) w dzisiejszych czasach juz mało kto pamięta, że to swoją osobą i swoim "ja" pokazuje własną wartosc ;)
    dziekuje za odwiedziny, bedę tu zaglądać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi się spodobała notka, jest konkretna i mądra. Moim kompleksem jest mój wzrost i waga. Ważę 40 kg i mam 157 cm wzrostu a jestem w 3 gim. Ludzie się ze mnie śmieją, że kościotrup bo jestem wegetarianką.
    Poza tym wydaje mi się że jestem brzydka. Mam za krótkie włosy, tylko do ramion, ale dzięki takim postom, staram się wierzyć w siebie.
    dziękuję ♥ ♥ za motywujące słowa..

    http://my-life1326.blogspot.com/ założyłam kolejnego bloga, jeśli chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej to wejdź. Serdecznie zapraszam, i przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W 100% się ze sobą zgodzę, ale niestety nawet gdybyś się rozpisała na 100 stron to kobiety i tak zawsze znajdą w sobie jakąś niedoskonałość.

    OdpowiedzUsuń
  35. masz racje kompleksy to największa zmora dziewczyn! Ja na przykład sądzę że przydałoby się zrzucić parę kilo !

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzam się z tobą ;)
    ja zazwyczaj olewam to wszystko. nigdy jakoś bardzo się tym nie przejmowałam, jestem jaka jestem i nie chcę tego zmieniać, nie chcę tego zmieniać, nie chce mi się tego zmieniać. Jednak teraz jakoś bardziej zaczęłam się tym wszystkim przejmować. Koleżanki i przyjaciółki, wszyscy wkoło zaczęli gadać o kompleksach, jakie to one są brzydkie, grube. I jeszcze część osób, które to mówi jest szczupła i ładna. Przez to sama zaczęłam się przejmować swoją wagą, wyglądem i ogólnie sobą. A było tak pięknie, gdy się tym nie przejmowałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudny post i ile w tym prawdy ::)
    Ale kobieta juz taka jest :)
    Piękne podsumowanie ;**
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Totalnie się z Tobą zgadzam, czasem oczarowane jakimś zdjęciem w gazecie czy internecie nawet jeśli wiemy że w dużej mierze to photoshop, i tak podświadomość podpowiada nam że powinnyśmy tak wyglądać. To naprawdę smutne, ta presja otoczenia. Chociaż kompleksy mogą być też motywacją do bardzo dobrych zmian - nie lubimy swoich zębów, zakładamy aparat, w konsekwencji mamy zdrowsze ząbki, nie lubimy swojej figury - idziemy na fitness - tam poznajemy świetnych ludzi i nabieramy pewności siebie i świadomości swojego ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł na posta, też chciałam napisać coś podobnego ;dd

    OdpowiedzUsuń
  40. nie ma osoby idealnej,kazdy ma kompleksy,tylko niektorzy to zabardzo wyolbrzmiaja i wgl. A tak pozatym nie wiadomo jak bedziemy sie starac to nie bedziemy perekcyjni wiec najlepiej jest sie zaakceptowac takim jakim sie jest i pracowac nad soba w takim stopniu jakim to jest mozliwe;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy człowiek ma kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie napisane. :) Najważniejsze to uwierzyć w siebie i zaakceptować siebie takim jakim się jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale sliczny sweterek. Teraz każdy ma kompleksy.

    OdpowiedzUsuń
  44. niestety każdy ma kompleksy, ale ważne jest to, by w siebie wierzyć ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajny blog i super post. Cała prawdę napisałaś.
    Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :) no i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post i się z tobą zgadam w 100% ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć, fajny blog ♥
    Proszę, skomentuj u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam czytać takie posty

    OdpowiedzUsuń
  49. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Kobiety są strasznie zakompleksione. Zamiast szukać u siebie zalet to ciągle wymyślają coraz to nowsze wady. Ale po co aż tak przejmować się swoim wyglądem? Przecież nikt nie jest idealny. Lepiej starać się być jak najlepszym człowiekiem. A jeśli komuś przeszkadzają jego wady to czemu nie spróbuje się ich pozbyć? Moim zdaniem wygląd człowieka nie jest aż tak ważny, jak jego charakter.Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. dzięki za komentarz ;) dobry post ;) trzeba siebie po-prostu zaakceptować

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. wszyscy się zgadzają z tb, nawet ja;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Najlepiej nie przejmować się kompleksami i eksponować to, co nam się w sobie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja mam same kompleksy ... niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dobrze napisane, zgadzam się z Tobą w stu procentach ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. haha, to cieszę się, że pomogłam :) 140zł

    OdpowiedzUsuń
  57. najważniejsze byśmy zaakceptowali siebie. Bez względu na to jacy jesteśmy. Czasem właśnie wyolbrzymiamy niektóre rzeczy... Ja nie mam kompleksów (przynajmniej staram się) bo po co sobie uprzykrzać życie? :) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :] Powinniśmy patrzeć na siebie z innej perspektywy - z tej pozytywnej :]

      uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

      Usuń
  58. fajny blog ;) dzięki za odwiedziny i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  59. chyba każdy ma kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja mam ogromne kompleksy.. zawsze będą dla mnie problemem.. ale cóż takie życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Uważam, że kompleksy zależą od tego jakich mamy znajomych ;) Jeżeli nas akceptują i nie "wytykają" nam wad, to czujemy się lepiej i wszystko znika. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kompleksy.. Kiedyś nie miałam ich w ogóle, z wiekiem jest ich coraz więcej. Mądra, dająca do myślenia notka. Motywująca. Dziękuję za to, że ją napisałaś, a ja mogłam ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post:D
    Ja mam problem z zaakceptowaniem siebie;p
    A kompleksów to akurat mi nie brak;p

    pozdrawiam i zapraszam:P

    OdpowiedzUsuń
  64. W tych czasach niestety wszyscy mamy jakieś kompleksy ;x
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja mam kompleksy. :< ale myślę, że byłoy dziwnie gdybyśmy uważali siebie za idealnych :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog :* Motywująca notka :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja nie cierpię swojego ogromnego nosa, chociaż go akceptuję. ;)
    Niestety, teraz każdy ma kompleksy, ale dużo osób i tak sobie z nimi radzi. ;)
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Razem z Agą stworzyłam tag, w którym zostałaś otagowana.Zapraszam do wzięcia udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja nawet nie mam tak dużo kompleksów, jeśli chodzi o moją urodę - jest w porządku, bardziej przeszkadza mi moja sylwetka, więc zaczęłam zdrowiej się odżywiać i ćwiczyć. Ciekawy post. Pozdrawiam, xoxo :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Taak, ja też mam kilka kompleksów, ale nie warto się nimi przejmować ;))
    Masz świetnego bloga ;)
    Ja jestem tu nowa i jeśli możesz, dodaj się do obserwatorów. ja sie dodałam ;))
    zapraszam : the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Napisane bardzo mądrze ;) Masz świetnego bloga,według mnie ;)

    Zaobserwowałam twojego,bloga bo jest tego wart :)
    xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. ja mam kompleksy a mimo tego jestem bardzo pewna siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Cieszę się że podobał ci się mój najnowszy post, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  75. Post bardzo mądry :) Powinnyśmy próbować zaakceptować siebie a nie wymyślać kolejne wady często urojone! Ja staram się każdą niedoskonałość tuszować w miarę możliwości i nie przejmować się :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Najważniejsza jest akceptacja samej siebie, zgadzam się :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgadzam się z tym w stu procentach.:-)

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny post.. prowadzisz bardzo ciekawy blog :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  79. w 100% się zgadzam z tym, co tutaj napisałaś, szczera prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja kiedyś miałam bardzo duże kompleksy ale teraz jakoś już poradziłam sobie z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja mam kompleksy co do swojego wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna tematyka postu. Jako facet zabiorę głos w dyskusji - dla mnie najważniejsze są wartości, jeżeli kobieta ma do zaoferowania tylko aspekty wizualne, nic więcej to raczej nie jest to szczyt marzeń, przynajmniej dla mnie. Z kompleksami musimy żyć, sam mam masę. Każdy je posiada, z tym że nam facetom, wypada odłożyć je na dalszy plan, to nie do końca jest tak, że sie nimi nie przejmujemy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Moim zdaniem każdy powinien zaakceptować się takim jakim jest! :d
    Nie ma ludzi idealnych, aczkolwiek każdy ma w sobie coś wyjątkowego <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo mądry post...
    Muszę powiedzieć, że ja mam bardzo dużo kompleksów.
    Jestem za gruba, brzydka, niemądra, dziecinna, żałosna, obrażalska, kłótliwa. Okropna.
    Wiem, że powinniśmy siebie kochać, akceptować i wgl. Ale ja nie potrafię...
    Dodałam siebie do obserwatorów
    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    Dopiero zaczynam a jak na pewno sama wiesz początki są trudne więc każdy obserwator i każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowy.
    U mnie na blogu moja baśń. Więc jeśli masz czas. To zajrzyj, zobacz, przeczytaj, oceń, skomentuj. Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hmm .. bardzo dobrze napisane .
    Ja uważam , że KAŻDY Z NAS JEST NA SWÓJ JEDYNY I NIEPOWTARZALNY SPOSÓB WYJĄTKOWY ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  87. cute photo!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziękuję za wejście na mojego bloga.
    Twój jest pewnego rodzaju guru dla mnie. Jest wspaniały. Więc jest na szczycie moich ulubionych blogów w pasku bocznym.
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  89. super prowadzisz bloga w pewnym stopniu jest oryginalny i niepowtarzalny, zapraszam na instagram - colorsplace

    OdpowiedzUsuń
  90. znam to skądś bardzo dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  91. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak świetnie się czyta to co piszesz - masz 100% racji. Nie powinnyśmy zamykać się w sobie i siedzieć w kącie mówiąc "Jestem brzydka, jestem brzydka" , bo życie przeleci nam przed oczami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. ten temat owszem jest wałkowany , ale problem cały czas jest i ma się dobrze. Fajnie że podejmujemy z nim walkę.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja mam sporo kompleksów ale teraz już mi to wisi. ;) Są ważniejsze wartości w życiu niż wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  95. oj ilebyśmy nie mówiły o kompleksach, o tym że nie warto się zamartwiać one zawsze i tak do nas wracają, jednak wydaje mi się że wystarczy zacząć starać się i dbać o siebie, aby choć trochę zmniejszyć ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetnie ujęłaś problem XXI wieku. Każdy powinien bardziej skupić uwagę na swoich zaletach niż wadach :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo przyjemnie mi się czytało :)
    w życiu wygląd nie jest najważniejszy.
    Obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  98. Super blooog, na serioooo :D
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  99. Znam spora liczbe osób, które wyglądają jak wyjęte z kolorowej gazety a są całkowicie pozytywne, pewne siebie i uwazają się za ładne. Sama staram się nie przejmowac wyglądem jezlei nie mam na niego wpływy. Na brzuchem można popracować. Ale krzywy nos w większości przypadków trzeba zaakceptować. Kiedyś miałam ogromna liczbę kompleksów odnośnie mojej twarzy, ale już mi przeszło... szkoda czasu na martwienie się o każdy nieujażmiony kosmyk włosów czy rzęsy nie tak długie jak koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetnie napisane, w naszych czasach przykłada się bardzo dużą uwagę do wyglądu... Kiedyś było troche inaczej, lepiej

    OdpowiedzUsuń
  101. Amazing post!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  102. co mam rozumieć przez twój komentarz ?

    OdpowiedzUsuń
  103. każdy ma coś zcego się wstydzi. chcoaż ciezko w to uwieryzć patrząc na popularne rozchwytywane piekne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.