player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Inspiracji czas

14 marca 2013

Inspiracji czas

Marzec, marzec.. Sama nazwa brzmi tak ciepło, więc dlaczego patrząc za okno widzę tylko biały puch? Dodam, że bardzo mnie to cieszy! Tak, kocham gdy jest zimno, pada śnieg. Taka pogoda daje mi czas na przemyślenie wielu spraw. Przeprowadzka zbliża się do mnie coraz większymi krokami, co oznaczać będzie zakup nowych mebli! Nigdzie indziej się nie wybiorę, niż do mojej ukochanej IKEI. Kupiłam już kilka delikatnych i stylowych dodatków do mieszkania. M. in. kocyk nocny, kubki (od kupowania ich jestem uzależniona), świeczki i inne ozdoby. Myślałam o tym, by zrobić post z meblami które mam na oku do kupienia, co o tym sądzicie? Czy może chcecie post na zupełnie inny temat? Liczę, na Wasze opinie:)

51 komentarzy:

  1. Ja wręcz odwrotnie, chcę już wiosnę. Lubię zimę, nie powiem, że nie, ale słońce bardziej do mnie przemawia.
    Uwielbiam jeździć do Ikei i też jestem uzależniona od kupowania kubków, mam ich w domu całą masę.
    O tak, zrób posta z tym co masz na oku i z tym co już kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikea♥ moja ulubiona. Ostatnio kupiłam sobie fajną klasyczną toaletkę z kolekcji Malm. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu uroczo i słodko, piękny blog! co do notki o meblach, jestem jak najbardziej za! obserwuje:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. marzec a u mnie śnieg prawie do kolan :(
    mi się świeczki podobają i koc:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieję, też się niedługo przeprowadzę, bo mój dom już stoi, pomalowane ściany, zrobiona prawie cała jedna łazienka, a więc bardzo chętnie pooglądam meble jakie masz na oku
    Pozdrawiam :)

    http://zagubionawariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki pomysł na post jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne . Dodaj post o meblach .

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwielbiam zakupy w Ikei- zawsze wychodzę stamtąd zainspirowana:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób post z meblami. Uwielbiam takie posty. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam czekam na wiosnę ♥

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha jak zobaczyłam zdanie "Kocham gdy jest zimno i śnieg" to mnie zgięło w pół.U mnie teraz na zewnątrz jest taki syf,że szkoda gadać.Śnieg po kolana,niektóre ulice zablokowane, nawet tir się wywrócił..,mojej mamie 2 godziny zajęło dojechanie do pracy,klatki nie mogłam otworzyć,mało gdzie są chodniki...Nie wiem jak możesz lubić zimę,na prawdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewniej czuję się pod lawiną ubrań, górą śniegu która pozwala zapomnieć mi o paskudztwach żyjących w ziemi:D i przede wszystkim mogę nosić długie rękawy które kocham! ^^

      Usuń
  12. Zrób taki post:):)
    Gdy słyszę ikea to od razu kojarzy mi się z moja koleżanką :) Ona wszystko tam kupuje ;)
    Też lubię zimę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie zrób post z meblami! : )

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chcę żeby zima już odeszła.
    Post o meblach możesz zrobić, to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. post z meblami to będzie strzał w dziesiątkę *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie lubie jak jest zimno , chce wiosnę;>

    OdpowiedzUsuń
  17. też uwielbiam śnieg, ale raczej nie w marcu, kojarzy mi się on z grudniem i ze świętami, ale Bożonarodzeniowymi a nie Wielkanocnymi.. :)
    taki post to super pomysł : )))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne, zrób takie post!
    Ja tam cierpliwie czekam na wiosnę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz. :)

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam, Eustazja !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrób taką notkę ! A ja tam wolę Castoramę jeśli chodzi o takie rzeczy :) Mam pytanie, masz w końcu 14 czy 20 lat ? Na zapytaj jest, że masz 20, a tu 14 , więc jak to w końcu jest ?

    ich-und--du.blogspot.com - dyskretnie zapraszam :3

    A tak ogólnie, to ja tam zimy nie lubię, ten puch na dworze mnie oczarowuje, ale nie specjalnie się do niego przywiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no matura jak matura, do polskiego się nie przygotowuję, bo zależy mi jedynie na zaliczeniu, matematykę trochę powtórzę, angielski to już w ogóle pikuś, ale mam problem z biologią, bo nie mam na to kompletnie czasu. no i jeszcze prezentacja maturalna, która w ogóle nie została ruszona -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. Idę z Tobą do Ikei. :D Doradzę Ci jakieś wsiowe mebelki. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że ze mną pójdziesz. Już będzie wieś. XD

      Usuń
  23. wybierasz temat na początku klasy maturalnej i musisz przygotować 15-minutową przemowę, którą musisz wygłosić przed komisją. MASAKRA.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem jak najbardziej za postem z meblami.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja tam chętnie bym o mebelkach poczytała, raz, że to coś innego, a dwa że może, z nóż mnie samej by się coś spodobało? Jak na razie to potrafię tylko godzinę siedzieć na allegro i przeglądać ciuchy ;) Zaczarowana
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcie. ;)
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupoholiczka hehe :) kubek jest fajny, takie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny blog :) Tak dobrze się go czyta :) Pozdrawiam!
    bluesterousvida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak;) Bardzo chętnie poczytam meblowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie też czeka niedługo przeprowadzka (; No może nie tak niedługo, bo jeszcze wiele wykończeniówek w domu, ale w najbliższej przyszłości też będę musiała zacząć szukać mebli.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam twoje posty ;3
    Śliczna inspiracja ;)
    A co do notki z meblami to super sprawa. ;)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem ciekawa jakie masz upatrzone meble :)
    uwielbiam sklep IKEA. mogłabym tam jeździć codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog

    Zapraszam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie chcę abyś potraktowała tą wiadomość jako spam, bo naprawdę nie chcę się reklamować. Czytałam, że jesteś zafascynowana Indiami. Aktualnie na moim blogu odbywają się indyjskie weekendy, czyli relacja z mojego pobytu. :) Może będziesz zainteresowana. :)
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Dziękuję za link! Naprawdę Ci zazdroszczę, hehe:)

      Usuń
  36. chętnie zobaczę taki post :)
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrób taki post :D
    Za rok bd musiała kupować meble więc taki post się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny, post i cały blog <33 Świetnie :)
    www.sophy-sophyy.blogspot.com
    Obserwujesz ? Robię to samo :)
    Ps. proszę o pomoc, ponieważ zmieniłam nazwę i link i pogorszyły mi się statystyki. Może masz jakiś pomysł, aby mi pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Zrób. :) W IKEI są świetne meble i dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi zima już się znudziła..^^ Ten post z tymi meblami o dodatkami to bardzo dobry pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biel faktycznie kojarzy się szpitalnie, ale jeśli ocieplisz ją beżowymi dodatkami to na pewno będzie wyglądać przytulnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.