player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Dużo dylematów

10 marca 2013

Dużo dylematów

Ten tydzień minął mi pracowicie i męcząco, a mimo wszystko szybko. Im starsza jestem, tym pojęcie "dzień"  wydaje mi się słabsze. Gdy miałam parę lat, w ciągu dnia byłam gotowa obejść Polskę wzdłuż i wszerz, a teraz.. nawet nie mam chwili, na spokojne wypicie herbaty, nie mówiąc już o dodawaniu postów. Od paru tygodni szczególnie stresuje mnie pytanie, co chcę robić w przyszłości? Moja oficjalna wersja to adwokat, ostatecznie psycholog. Jednak ciężko taką rzecz postanowić w 2 kl. gimnazjum. Ciągnie mnie do prawa, lecz perspektywa tylu lat nauki wciąż budzi we mnie największy strach. A właściwie co mi po dobrych wynikach, jeżeli nie mam znajomości? Ehh, chciałabym poznać osobę studiującą prawo lub początkującego adwokata, taka osoba na pewno by pomogła, doradziła, no cóż. A Wy macie może już plany na przyszłość?:)

66 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam, sama do końca nie wiem co chcę robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze chciałam iść na prawo, ale po kiepskiej historii w gimnazjum- rezygnuję. teraz kończę 3 klasę i decyduję się iść na maturę międzynarodową, coś w kierunku turystyki, może ekonomii :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak bez znajomosci trudno nawet jak masz dobre wyksztalcenie. i potem na stołkach w urzedach spotykasz idiotów a nie wykształćonych ludzi do tego sie nadajacych;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce być adwokatem :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poszłam w stronę chemii ale i tak na studia idę gdzie indziej. Idę na charakteryzację sceniczną.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja aktualnie kończę szkołę a dalej nie mam jakichś konkretnych planów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam planów, a raczej powinnam już powoli mieć. ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. mam identyczne plany co do adwokata/ prokuratora. ale jak pomyślę ile mnie wtedy czeka lat nauki i ogólnie wszystkiego.. to nie wiem w końcu co chce robić ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam planów na przyszłość , zobaczymy jak to się potoczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjęcie :) Czsem myślę o przyszłosci :)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam milion planów na swoją przyszłość, ale żadnych nie wiążę z Polską...

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, myślę ale wymyślić nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście, chciałabym w przyszłości zostać psychologiem, lecz zobaczymy co przyniesie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam być nauczycielką od niemieckiego. Ale moja ''germanistka'' powiedziała, ze pracy dla takich nie ma i właśnie lepiej iść na lekarza. Tylko szkoda, że sama uczy w 4 szkołach naraz -,-

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje decyzje zmieniają się 56384303 razy w ciągu dnia co do tego, kim chciałabym być w przyszłości :))

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja bym chciała być dziennikarką lub projektantką wnętrz *-* no ale, rodzice ... :x

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie również dni uciekają jak piasek przez palce.. Chciałabym wrócić się na nowo do beztroskiego życia dzieciaka

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny sweter. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z perspektywy czasu wydaje mi się, że jeszcze nie masz się czym przejmować. Wierz mi, że przyjdzie taki czas, że odpowiedź sama przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tempo pracy i życia tez mnie przeraża ..
    Wszystko w biegu,a le może kiedyś to się zmieni :)

    Mam kilka pomysłów na życie, ale czas pokaże ;):)

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście im człowiek starszy tym mniej posiada czas, niestety..
    Fajny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze to nie mam pojęcia, myślalam nad medycyną, ale przeraza mnie fakt że cos mogłoby mi nie wyjśc, eh ... mam czas ;d zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi zawsze zmieniają się plany dotyczące kariery :D Ostateczna decyzja zawsze popadnie, gdy będziemy już dorosłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, ciężko zaplanować sobie życie w takim wieku, tez nie jestem pewna co chcę w życiu robić, ale już się muszę zdecydować i chyba będzie to psychologia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja juz chyba powinnam miec juz jakies plany zwiazane z prztszloscia bo juz nieglugo konczae 1 klase technikum ale jedyne co wiem ze po szkole chcialabym wyjechac do NY i nigdy juuz nie wrocic,no ale zobaczy sie jak to wyjdzie bo jak na razie nic wiecej nie wiem;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chciałam pójść w kierunku prawa, ale czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sam się zastanawiam co chcę robić. W sumie matura już w maju a ja dalej nie moge się zdecydować. Trochę ciężko jest coś wybrać, zeby po roku czy po półtora zmieniać kierunek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chciała robić coś w kierunku humanistyki albo gotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. No widzisz, zarys jakiś już masz, ale sądzę, że jeszcze Ci się wiele pozmienia. Ja jestem w 1. liceum i wciąż nie mam żadnych planów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. szczerze to też myślałam nad prawem tyle, że niekoniecznie adwokat... może jakiś notariusz albo coś w tym stylu, niestety też nie mam znajomości, a moja siostra studiowała prawo i rzuciła, bo ją to przerosło (uczyła się b. dobrze) teraz już sama nie wiem więc...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też na nic nie mam czasu:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam jeszcze czas do myślenia kim zostanę :) Myślę, że pójdę na dziennikarstwo w języku obcym czy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jej, jestem starsza od cb a zupełnie nie wiem co chcę robić w życiu, tzn plany są ale nie jestem pewna czy wypali ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny post :) jakoś jeszcze nie mam bardzo ambitnych planów na przyszłość.. genialny blog:)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chcę psychologiem. :) Po prostu chcę pomagać ludziom. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odkąd pamiętałam, wiedziałam, co chcę robić w życiu. Aktualnie jestem na trzecim roku studiów i jestem tutaj, gdzie chciałam, chociaż gdybym mogła jeszcze raz wybierać, to zmieniłabym jedynie specjalność, zostając przy kierunku. A Tobie życzę, abyś robiła w życiu to, czego chcesz i co lubisz, bo to jest bardzo ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, ja mam ten sam dylemat - albo adwokat albo psycholog. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z autopsji powiem Ci, że na początku liceum często zmieniają się priorytety :) Ja tak miałam, chociaż całe gimnazjum przechodziłam z - w miarę - klarowną wizją mojej przyszłości. Dopiero teraz wiem, co chcę robić, a i to niepewne :) Moi znajomi tak samo, ciągle zastanawiają się nad wyborem przyszłej ścieżki nauki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam prawo w technikum ekonomicznym jako przedmiot zawodowy. Powiem tak.. nauki jest bardzo dużo i naprawdę musiałoby cię to kręcić, żebyś na to poszła.

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję za opinię ;) ja właśnie kończę technikum logistyczne, w czerwcu przeprowadzam się do Holandii, a dalej... nie mam pojęcia ;o

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zamierzam iść do Technikum Gastronomicznego

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam dopiero 13 lat i tak o tym nie myślę . Ale to naprawdę ciężkie .

    obserwuję i zapraszam
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania darmowe,dowolne okulary!
    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html
    przepraszam za wstawiam link pomimu tego co pisze na dole.. mam nadzieje że przymrużyszz na to okiem?;d
    bardzo ładnie masz tutaj na blogu..super szablon<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam to, że przeczytałaś etykietę pod komentarzem, więc nie ma sprawy:)

      Usuń
  44. moje plany na przyszłość stoją pod jednym, wielkim znakiem zapytania :p

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest ciekawe pytanie. W sumie, nie mam pojęcia co będę robić w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja jedyne o przyszlosci to mysle o tym zeby zdac kurs animatora i do pracy za granice w wakacje wyjechac :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też jestem w 2 klasie i nwm kim bd ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten żakiet czarny kupiłam w Płońsku i kosztował mnie ok 100 zł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Mimo, że mam 15 lat to mam już plany na przyszłość. W miarę ambitne, czy coś z tego będzie to nie wiem. Ale ciężką prace dążę do celu.
    Serdecznie pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Gdy byłam w Twoim wieku wiedziałam kim chce być, z czasem się to zmieniło :D Teraz też nie wiem jeszcze.. Jedno jest pewne: W Polsce bardzo ciężko jest o taką wymarzoną pracę ;/

    OdpowiedzUsuń
  51. nie wiem kim chce byc, moze tlumaczem ?

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczy sweterek :)
    forever-hutchlland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Miałam już dużo pomysłów na przyszłość, ale ostatecznie nie wiem kim bym chciała zostać..

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham twojego bloga, super piszesz:* czemu tak rzadko dodajesz posty;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam dużo szkoły, nauki. Nie mam na to tak wiele czasu jak myślałam. Wracam ze szkoły, spacer z psem, włączam laptopa i gadam ze znajomymi, jednocześnie odrabiając zadania, później spacer z psem, nauka.. A tu nagle północ. Ciężko mi znaleźć odrobinę czasu. Mimo wszystko nie wyobrażam Sb porzucenia bloga, dlatego chcę znajdywać te ważne chwile, gdzie mogę coś dodać:)

      Usuń
  55. Pierwszy raz weszłam na ten blog i bardzo mi się spodobał. Masz świetny sposób pisania, a może to przez to tło... Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://aniolywampiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Na czym polega technikum ekonomiczne? Ciężko jest? Jakie daje perspektywy?
    http://gumijagoda.blogspot.com/2012/08/post-o-szkolnych-ksiazkach.html tutaj trochę pisałam o szkole.
    Czy jest ciężko to raczej jest pytanie skierowane do ciebie, bo w jak każdej szkole trzeba się uczyć. Po szkole możesz iść do pracy bo masz tytuł technika ekonomisty ale możesz również kontynuować naukę na studiach

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam dużo planów na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja zawsze byłam zdecydowana, chciałam być psychologiem, później stwierdziłam, ze będę chodzić na biol-chema a po maturze samo się stanie. Ostatecznie pod wpływem chwili znalazłam się na humanie i uważam to za największy błąd. Nienawidzę historii, mojego pana, jest to dla mnie istny koszmar. I takim to sposobem pseudo humanistka cieszy się na lekcje matematyki lub chemii.. Klasa chyba uważa mnie za wariatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pozostań przy swoim adwokacie. To zawód z przyszłością, a jeśli dodatkowo tego chcesz a nie 'musisz' to jeszcze lepiej. Ja w 2 gimie też nie wiedziałam co chce robić, w 3 tym bardziej a tu jeszcze doszło wybieranie szkoły dalej itd. Niedługo kończę 1 LO i te dwa lata do matury szybciutko zlecą, a dalej nie wiem co chce robić :(
    Dziennikarstwo? Architektura? Projektowanie wnętrz? Szkoła teatralna? Wiem tylko tyle, że chce studiować w Krakowie bo kocham to miasto ( no i jeszcze może w grę wchodzi Warszawa...)

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja tak bardzo nie chcę już tej zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  61. jestem na dziennikarstwie i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć pracę w zawodzie:))

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.