player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Pom.. pom.. pom...

26 lutego 2013

Pom.. pom.. pom...

Piszę równo 10 dni od dodania ostatniego postu. Wstyd.. Kiedyś pisałam codziennie. Dlaczego teraz jest inaczej? Nie będę owijać w bawełnę. Ostatnio mam sporo problemów. M. in. moje kłótnie i rodzinne spory zeszły na inny tor.. Stres zaczyna mnie przerastać. Prawdopodobnie niedługo czeka mnie wyprowadzka, jednak bardzo mnie to cieszy! Oczywiście nie zapomnę o blogu przez ten czas. Tradycyjnie, nie będąc gorszym, powiem jak inne bloggerki: od dziś będę się starać dodawać posty przynajmniej co 2-3 dni. Zobaczymy jak to wypali. Dziś już idę odrabiać lekcje, bo wieczorem leci mój ulubiony serial. Prawo Agaty! Jestem w nim zakochana od pierwszego odcinka. A! I jeszcze jedno:) No więc.. po internecie serfuje wiele osób, które bezmyślnie komentują posty. Nie czytają nawet ich początku, tylko piszą "Super blog, zapraszam do mnie" czy coś podobnego. Dziś chciałabym sprawdzić kto z Was tak szczerze komentuje mojego bloga:) Mam do Was ogromną prośbę! Po wpisaniu swojego komentarza umieśćcie na końcu zwykłe x. Będzie to dla mnie taki mały znak:) Np: "Smacznie wyglądają te truskawki!:) x" Tyle mi wystarczy. Z góry dziękuję!

A to jedno z moich pocieszeń ostatnich dni, mmm:

103 komentarze:

  1. też lubię Prawo Agaty. ;) x

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym zjadła takie truskaweczki *.* x

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam tego serialu, wolę inny :).
    Też mnie denerwują tego typu komentarze. ;/

    x

    OdpowiedzUsuń
  4. O "Prawo Agaty" wraca? Też będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... truskawki <3 Współczuję problemów... a wyprowadzasz się do innego miasta czy po prostu do mieszkania/domu? :D Fajny pomysł z tym iksem :D x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do innego mieszkania. Nie zmieniłabym miasta ZA NIC. :D

      Usuń
  6. też uwielbiam 'Prawo Agaty' i jestem wiernym widzem! ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam "Prawo Agaty". :3 x

    OdpowiedzUsuń
  8. . Nie przepadam za truskawkami.
    Nie oglądam Prawa Agaty. :)
    miiikusia.blogspot.com -> zapraszam na nowy post
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w częstszym pisaniu ;) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jest, że czasem po prostu tracimy na trochę chęć od prowadzenia bloga lub zwyczajnie nie mamy czasu, aby coś naskrobać. ;) Mmm, truuskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że sprawy rodzinne się rozwiążą. :) x

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci przeprowadzki. Mi by się przydała :) x

    OdpowiedzUsuń
  13. Często spotykamy się z takimi komentarzami, ja ostatnio miałam komentarz typu, że świetne zdjęcia i ładnie wyglądam, jak w poście ani na blogu nie było zdjęć mojej osoby :P
    x

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh, ja ostatnio też mam sporo kłopotów. x

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mnie wkurzają takie komentarze ;/
    Trzymam kciuki by problemy zniknęły ;) x

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jadłabym te truskawki. Pozdrawiam ciepło :)x

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda...ostatnio na jednym blogow czytalam post o komentarzach typu ' moze poobserwujemy' a pod nim komentarz 'super blog. Obserwujemy?' O.o masakra...x

    OdpowiedzUsuń
  18. rodzinne spory? skąd ja to znam -.-
    narobiłaś mi smaka na truskawki :D x

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie masz z przeprowadzką. Oby problemy i tres minęły :) x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez niedługo się przeprowadzam ;) nie mogę się doczekać, a Prawo Agaty oglądam rzadko. Jakoś mnie nie porwało.
    Pozdrawiam Ath
    X

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm, truskawki! *.*
    Aż się od razu lata chce. ;) x

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mnie naszła ochota na truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ja przeprowadziłam się 6 miesięcy temu i bardzo się z tego cieszę, bo moje życie byłoby okropne. prawo agaty, bardzo fajny serial ;) x

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawki pysznie wyglądają :) I to prawda. Sama do nie dawna wstawiałam takie kom. Bez sensu są bo to jest spam i zmuszanie do wejścia na bloga.




    x

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będzie Ci brakować tego gdzie teraz mieszkasz, ludzi i reszty ?
    viliann.blogspot.com
    X.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam już wcześniej, nie przeprowadzam się daleko, to zaledwie inna ulica:)

      Usuń
  26. Ja na początku też starałam się codziennie teraz jednak już widzę, że będzie to rzadziej :(
    Serialu ,,Prawo Agaty" nie oglądam.
    Mam nadzieję, że problemy szybko się rozwiążą
    Pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, mnie też taki rodzaj "czytelników" wkurza. Narobiłaś mi ochoty na truskawki. Życzę motywacji odnośnie bloga. x

    OdpowiedzUsuń
  28. mm jadłabym .;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie też denerwują takie komentarze ; (
    Fajnie, że się wyprowadzasz -skoro się z tego cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy sezon Prawa Agaty oglądałem co tydzień. Z drugim było już gorzej, ale nadrobię to kiedyś na TVN Player. x

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę, że nie tylko ja kocham PA :3 x

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale bym zjadła teraz truskawki!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale mi apetytu narobilas!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  34. Problemy i problemy, ale jakoś sobie musisz dać radę :)
    ;-) X
    A ja nawet nie oglądałam tego serialu ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam do wiosny i truskawki będą u mnie na porządku dziennym ;) x

    OdpowiedzUsuń
  36. Kłótnie rodzinne, przeprowadzka, stres... Doskonale Cię rozumiem! Oby udało Ci się pisać do nas częściej;) X

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie cię rozumiem z tym brakiem czasu.
    Ja chcę już lato! x

    OdpowiedzUsuń
  38. Jadłam ostatnio truskawki, ale to jeszcze nie to. Nie były zbyt smaczne.
    Bardzo pozytywny blog, muszę tu zaglądać częściej. :3
    x

    OdpowiedzUsuń
  39. ale mam chęc na truskawki

    ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA BON NA BUTY

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozumiem Cię. Sama niedługo się przeprowadze. c; x

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy ma jakieś problemy, ja ostatnio zapuszczam się w pisaniu, bo szkoła nie daje na to czasu :x A gdzie macie się wyprowadzać ? Też mnie te komentarze denerwują, wolę jak jest szczerze. Podziel się truskawką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprowadzamy się nie daleko, po prostu zmieniamy mieszkanie na większe:) I.. zamiast z mamą będę mieszkać z tatą...

      Usuń
  42. wszyscy mowia o tym Prawie Agaty a ja jeszcze nie mialam okazji tego zobaczyc, cos tu jest nie tak ;) x

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też bardzo lubię oglądać "Prawo Agaty":) x

    OdpowiedzUsuń
  44. wiadomo stres daje się we znaki..
    ja tez mam często problemy z dodaniem notki więc cię rozumiem : )
    x

    OdpowiedzUsuń
  45. Uuu, wyprowadzka powiadasz? Ja miałam dwa razy w życiu mym, a mianowicie do Anglii i miejsca w którym obecnie mieszkam, w Polsce.
    Śliczne i smakowite truskawy ♥ x
    Obserwuję
    And....
    Jak zrobiłaś takie coś, że nagłówek jest obok paska pobocznego? :))
    Proszę o odpowiedź :)
    I jeszcze raz x :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna bloggerka pomagała mi w tym, niestety nie wiem jak to zrobić:(

      Usuń
  46. omomom truskaweczki <3 też lubię prawo Agaty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Truskawkkii <3
    Świetna blogerka z cb : ) Obserwuję :)
    http://havebeautifulsmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Też oglądam Prawo Agaty! Nareszcie nowy sezon. :) x

    OdpowiedzUsuń
  49. Zobaczysz, wszystko jakoś się ułoży :D
    Mmm, na zdjęciu same pyszności <33

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo ja też kocham truskawki <3

    + zapraszam na http://kendi-kendii.blogspot.com mam nadzieję że się odwdzięczysz i też skomentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. truskawki!
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja tez jadłam ostatnio truskawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. truskaweczki :-D Smacznie !
    Victorias-kiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja się w nim zakochałam od kiedy tylko zobaczyłam go grającego Artura Pendragona w przygodach Merlina. Było mi ciężko przestawić się na Bradleya - nie Artura, ale nie zawiódł mnie. Jest świetnym aktorem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. mmm Truskawki. Ja chcę już lato <3 x

    OdpowiedzUsuń
  56. Rzeczywiście, smacznie wyglądają te truskawki.;) x

    OdpowiedzUsuń
  57. bo mi od tamtego już bylo smutno ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. tak,truskawki wygladaja smacznie;p
    hmm.takie osoby sa denerwujace,reklamuja sie wylacznie i wgl;p/x

    OdpowiedzUsuń
  59. Ach. Prawa Agaty brakowało mi strasznie ! : P

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominuję Cię do 'The Versatile Blogger'
    więcej u mnie :D
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ale mi ochoty narobiłas ;<

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. nie przepadam za Prawem Agaty, nie rusza mnie to :D x

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej, dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, ładne zdjęcia i ciekawe posty a to przecież recepta na sukces :) Byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :)
    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. też lubię prawo agaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Truskawki- nie mogę się ich doczekać, takich prosto z krzaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam truskawki xxxxxxxxxxxxxxx :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Trafiłam tu dopiero dziś, ale już teraz mam ochotę dodać do tego komentarza milion iksów, bo twoja strona mnie urzekła. Przejrzałam kilka postów, jestem absolutnie oczarowana twoim stylem pisania i uroczym wyglądem. Obserwuję i pozdrawiam!
    Pełna podziwu Ewa z my-retro-world.blogspot.com
    x.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziś pierwszy raz czytłam Twojego bloga, ale jestem pewno że będę tu wpadać częściej .A, mam to samo zdanie co Ty jeśli chodzi o takie kom. pod postami jak : "Fajny blog, ZAPRASZAM DO MNIE" ... x :D

    OdpowiedzUsuń
  69. to zdjęcie z telefonu-dodałam je wcześniej na instagram.

    OdpowiedzUsuń
  70. A skąd pomysł, że chodzi o bloga ? :) Nikt mi nie napisał nic niemiłego, zresztą i tak bym się tym nie przejęła. :) Po prostu koleżanka mnie wkurzyła i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Też chciałabym się przeprowadzić.:**
    Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w tych sprawach rodzinnych. /x
    Zapraszam do mnie:http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  72. Widzę, że mamy takiego samego pocieszyciela...^^

    OdpowiedzUsuń
  73. Wole ogladac Lekarzy ale Prawo Agaty nie jest zle x.

    OdpowiedzUsuń
  74. O, przeprowadzka. Z jednej strony uwielbiam swój domek na 'zadupiu', ale chciałabym zamieszkać w Krakowie *.*
    Też kocham Prawo Agaty! (hah, ukochany serial to tak a propo do jako takiego wiązania przyszłości z tym zawodem? ;>)
    Ale narobiłaś smaka tymi truskawkami, ja chcę lato! :(
    x
    Miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  75. Pycha truskawki
    I w ogóle blog jest bardzo fajny
    Serdecznie zapraszam http://deeelisss.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.