player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Moja kosmetyczka

2 lutego 2013

Moja kosmetyczka

Wpadłam na mały pomysł dodania Tag'u z tym, co mam w mojej kosmetyczce, czyli moim drugim domu♥ I nie, wbrew ilości kosmetyków w niej zawartych, mój makijaż nie jest mocny:) Właściwie połowy rzeczy z nich nie używam.. ale to już inna bajka.
+Wszystkie zakupy rb w Rossmanie.

Under Twenty - Anti Acne
Mimo, że jest to krem przeciw pryszczom, których na szczęście nigdy nie miałam, używam go do chronienia skóry przed niedoskonałościami. Jest on moim numerem jeden! Nie wiem jak to się dzieje, ale potrafi się pozbyć nawet syfka.. Magia;) / 13zł

Garnier - Essentials
Najlepsze mleczko do demakijażu jakie miałam! Już jego niewielka ilość dobrze zmywa makijaż. Co tu się rozpisywać, jak najbardziej polecam. / 13zł

Nivea - Visage
Zawsze po zmyciu makijażu, lubię jeszcze raz, dokładnie oczyścić skórę, dla własnego komfortu, jednak sama woda mnie nie satysfakcjonuje. Zwykle po mleczku^ stosuję jeszcze tonik. Czasami mam wrażenie, że piecze mnie po nim skóra, ale może to nie jego wina? / ok. 17zł

Wibo, z jedwabiem
Najgorszy puder na jaki trafiłam! Mam go dosyć niedługo, ale chyba bd musiała go wyrzucić i zainwestować w inny. Szkoda, bo po jego cenie można by się spodziewać czegoś innego. Świeci się, a do tego ciężko rozprowadza. Jak zwykle firma Wibo mnie zawiodła.. / 16zł

Astor - Skin Match
Korektor "w płynie" jak to mówię:) Bardzo dobry. Banalny do rozprowadzenia, do tego przyjemny dla skóry pędzelek. Polecam dla osób, z oznakami zmęczenia. / 30zł

Rimmel - Stay Matte
Korektor matujący.. który właściwie jest taki Sb. Ani dobry, ani nie najgorszy. Jego plusem jest łatwość w aplikacji. / 28zł

Miss Sporty - Studio Lash
Mój kolejny trafny zakup! Ten tusz do rzęs chyba nie ma wad.. Idealna cena, nie kruszy się, dobra szczoteczka, unosi rzęsy i łatwo się zmywa. Polecam.. wszystkim! / 14zł

Bebe, różana
Najlepsza pomadka na świecie;) Jest moim nieodłącznym elementem w zimie, gdy usta wtedy potrzebują największej ochrony. Do tego można zdobyć ją wszędzie, choćby nawet w supermarkecie na rogu! / ok. 9zł



A Wy, dziewczyny, macie swoje ulubione firmy kosmetyczne?

137 komentarzy:

  1. Ten krem z under 20 dla mnie jest totalną potażką. Ma matowić cerę, a wcale tego nie robi. Ma zwalczać noedoskonałości, nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie sądzę, że dobrze spełnia swoje zadanie:) Under Twenty to dobra firma.

      Usuń
    2. No tak, ale jak się ma trądzik to w ogóle nie pomaga. :c

      Usuń
  2. Ja nie mam swojej ulubionej firmy kosmetycznej.
    Ponieważ właściwie każdy kosmetyk mam z innej firmy.
    Ale lubię Garniera i Rimmel

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie under twenty !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam kilka kosmetyków w kosmetyczce na czarną godzinę (impreza, wypad z dawno niewidzianymi znajomymi). Są to eye-liner, maskara, kolowe cienie. Na co dzień używma jednak więcej kosmetyków niż mam ich na zaś, ponieważ wolę mieć porządek oraz kocham minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie posiadam ulubionej firmy, bo wiele razy się zawiodłam przechwalając całą firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tak dużo tych kosmetyków jak zapowiedziałaś. Nie używasz żadnego kremu koloryzującego czy podkładu, kremu BB ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, tylko pudrów, by uregulować kolor korektora ze skórą:)

      Usuń
  7. ja bawię się tylko z Avonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też używałam tej pomadki, bardzo bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zawsze kosmetyki kupuję w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją jest nivea. ♥
    Zapraszam.:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie under 20 to dobra firma :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale niestety są wysokie :<

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężko jest znaleźć np chłopaka wyższego o co najmniej 20 cm ode mnie :( a w wysokich obcasach wyglądam jak tyczka, nie powinnam ich nosić..;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post ;>

    Zapraszam do mnie:
    cukierkove.blogspot.com,

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post tylko szkoda , że nie dodałaś zdjęć tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam pare ulubionych , może kiedyś je opisze , a tren under twenty , tez używam świetny jest . <3
    + zapraszma do mnie i mam nadzieje że mój blog również ci sie spodoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O używam podobnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł na post. :)) I fajnych kosmetyków używasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. CZEMU NIE LUBISZ KEIRY?! :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tego samego kremu under tweoty tyle że ja niestety mam pryszcze xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę ze na bogato

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem uzależniona od pomadek (nawet latem) i Bebe to moja ulubiona firma :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mialam puder Wibo, calkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam Under Twenty - Anci Ance i Garnier - Essentials i nie zamienie tego na nic innego! :) jak już piszesz, że robisz zakupy w Rossmannie to polecam Ci puder w kompakcie z Synergen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a widzisz, właśnie moim pierwszym pudrem był właśnie ten:) Jest dobry, ale pewnego dnia rozkruszył mi się sam z Sb i już jestem do niego uprzedzona.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZYTAŁAM POST, ALE NIE BĘDĘ OPISYWAĆ, JAKIE SĄ MOJE ULUBIONE "FIRMY KOSMETYCZNE".

      Usuń
  26. Kremu Understand Twenty nie używałam, jedna tonik, płyn micelarny, pilimg i miasteczki a i owsze, rowniezmzlego słowa na firmę nie powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię firmę under20, ale to bardziej kwestia przywiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż tak Ci nie przypasował puder z Wibo??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety;) Cenię Sb spokój i minimalizm, a ten puder to zupełne tego przeciwieństwo.

      Usuń
  29. Ja nie używam makijażu, ale jak zacznę, to chyba zgapię parę rzeczy od ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne, mialam lub mam niektóre z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja muszę uzupełnić moją kosmetyczkę , bo są w niej braki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam swoje ulubione kosmetyki ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Stwierdziłam, że moja skóra musi mnie nienawidzić, bo ja w sumie nic w nią nie wcieram XD Na co dzień używam pomadek do ust z Nivea, a tak to od wielkiego dzwonu jakiś makijaż (ale rzadko, bo raczej nie chce mi się go wykonywać ^^)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałaś coś :) Ale napisz mi to na poczte blueberryever@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz do mnie? :D Jestem ciekawa.. :)

      Usuń
    2. Teraz nie mogę, ale pod wieczór bd mieć chwilkę to napiszę:)

      Usuń
    3. Okej :) Więc czekam :)

      Usuń
    4. Wysłałam coś ci na email - zerknij :)

      Usuń
  35. Świetny post.
    Zapraszam na mój blog 3Natalia3.blogspot.com
    Jeśli zaobserwujesz mój blog odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moją ulubioną jest chyba Under Twenty :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Moimi ulubionymi firmami kosmetycznymi są loreal i maybelline. kiedyś używałam tylko kosmetyków z essence, bo przeczytałam gdzieś, że nie testują na zwierzętach, ale są tragiczne, więc dałam sobie spokój...

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog ! :)
    Ja obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. tusz z Miss Sporty jest świetny. Sama go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w sumie ulubionej firmy kosmetycznej nie mam po prostu kupuje to co mi się spodoba, ma niską cenę i jest dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Używam takiego samego toniku i tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Również mam swoje sprawdzone kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. też mam swoje kosmetyki takie ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Moją ulubiona firmą jest Miss Sporty :
    Obserwuję ♥

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. też mam swoje sprawdzone kosmentyki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja w sumie nie mam jednej firmy lubianej, raczej po jednym kosmetyku z różnych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ulubione firmy kosmetyczne... lubię wibo i golden rose, a poza tym miss sporty

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy post. Ja nie mam ulubionych kosmetyków, bo jak na razie nie odczuwam potrzeby, żeby się malować :) pomadka i krem na trudną pogode wystarcza :) Czasem lakier, ale to jak mam wolne, bo 'w szkole nie można mieć pomalowanych paznokci'... :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja najbardziej lubię under twenty.
    Chyba skuszę się na ten tusz z Miss Sporty ;>
    Obserwujemy? Ja już to zrobiłam c:

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam Under Twenty.
    Chyba skuszę się na ten tusz z Miss Sporty ;>
    Obserwujemy? Ja już to zrobiłam c:

    OdpowiedzUsuń
  51. nie mam swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  52. a u mnie się sprawdza Vichy do twarzy, a tusz mam z Max Factor. ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. mi do makijażu wystarcza tusz, czasami eliner.

    OdpowiedzUsuń
  54. często zamawiam z Avon♥
    prześliczny sweter, czy mogę wiedzieć gdzie kupiony?

    http://smileehappyy.blogspot.com/ u mnie pojawił się kolejny, już 18 rozdział. Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  55. też mam ten z under twenty :p
    fajny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Myślę, że każda firma ma zarówno lepsze jak i gorsze produkty.
    pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie jestem fanką under twenty. Jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy nie oszczędzam - stawiam na La Roche Possay. Świetne tusze do rzęs produkuje według mnie maybeline, naprawde godne polecania! Ja mam one by one i jestem w 100% zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  58. jeżeli chodzi o puder to polecam Synergen - jest genialny :D Miss Sporty ma dobre maskary :) a tą pomadkę z Bebe też używałam, ale teraz moim faworytem jest masełko karmelowe z Nivei <3

    OdpowiedzUsuń
  59. ratunku, czy ja jestem na blogu jessici? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee? ;) Jej blog wygląda zupełnie inaczej.

      Usuń
  60. Miałam taki sam tusz do rzęs! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post :)
    Ja tam najbardziej to chyba Avon c:
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Szkoda, że zdjęć nie wstawiłaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Strasznie dużo masz tego :) nie jestem fanką kosmetyków, więc ograniczam

    OdpowiedzUsuń
  64. Także niedługo planuję dodać jakiś post o kosmetykach:)

    Ja sama chyba najbardziej lubię kosmetyki Manhattan, Maybelline i Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny post ;)
    ja głównie oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja polecam rossmannowski puder Synergen o ile się nie mylę :P

    OdpowiedzUsuń
  67. zgadzam się po niekąd z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  68. zazdroszczę braku problemu z trądzikiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Już wolałabym trądzik, niż te moje pieprzyki. ^^

      Usuń
  69. Bardzo lubię produkty polskiej firmy Tołpa, jeśli chodzi o pielęgnację, natomiast ulubionej firmy z kosmetykami do make up'u nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Co prawda nie moja tematyka ale ciekawie i fajnie prowadzony blog :)

    Zapraszam na mojego bloga do konkursu, w którym można wygrać okulary! (:
    http://obecny-official.blogspot.com/2013/02/konkurs-do-wygrania-okulary.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny pomysł. :)
    Ja nie mam ulubionej firmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Tołpa, Bioderma, Perfecta- co do pielęgnacji to z tego korzystam najczęściej i uwielbiam ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mam dużo ulubionych film :D

    OdpowiedzUsuń
  74. a ja używam kosmetyków z wibo i jeszcze się nigdy nie zawiodłam, co prawda nie puder ;) polecam Ci z manhattanu ;d sama używam już półtorej roku
    też zazwyczaj nie mam problemów z cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zazdroszczę barku problematycznych pryszczy XD

    OdpowiedzUsuń
  76. ten krem przeciw pryszczom mnie zainteresował. przydałby mi się w sumie taki :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja to mam tak że jak już się przywiąże do jakiegoś produktu to ciężko go zmienić czy nawet wypróbować inny hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja jak najbardziej polecam serię essence ♥
    Uzywam żelu ponieważ teraz sa u nas w Rosmannie.
    Żel 4 w 1, i skuteczny.


    Sama posiadam pomadkę BEBE.Świetna.
    dziękuje za miłego słowa, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też mam kosmetyki z Under Twenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chyba nie mam , ale na pewno nie jest to Garnier . .

    OdpowiedzUsuń
  82. Super!!;)))) pozdrawiam i obserwujemy ?_;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Szczerze mówiąć ulubionej nie mam;) Ale jeśli chodzi o drogerie zaz wyczaj wybieram Rossman;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Moja ulubiona firma to essence :3

    OdpowiedzUsuń
  85. Szkic to chyba ze 20-30 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Również używam Under Twenty. :)

    Plecak leży na dywanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajnie, że mimo tak młodego wieku dbasz o skórę i wiesz że to zaowocuje:) Bardzo fajnych kosmetyków używasz:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie mam ulubionej marki czy firmy kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  90. JESTEM TU PIERWSZY RAZ !
    Hej *.*
    Twój blog jest na prawdę bardzo fajny.Ślicznie piszesz i ciekawe posty.
    Wrócę tu..
    Ale mam pytanie : )
    *Dlaczego dodajesz zdjęcie nie twojego autorstwa?*
    Dodawaj swoje zdjęcia..A zyskasz jeszcze więcej wielbicieli : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się tu zdjęcia nie mojego autorstwa, jednak gdy bd mieć już odpowiedni sprzęt (nie długo) to dodawać bd ich masę i KAŻDE będzie moje:D Nie chcę dodawać jakichś wypocin z telefonu. Cierpliwości^^

      Usuń
  91. ciekawie masz w kosmetyczce :>

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  93. Lubię czytać takie posty kosmetyczne ♥
    Ja nie mam ulubionej marki kosmetykó ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja lubię kosmetyki z L`Oreala ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  96. ja nie mam ulubionych firm kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja wolę pomadki z Nivei. :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja nie mam ulubionej firmy kosmetycznej i Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, miałam dodać dziś zaraz po szkole, ale znów mi coś wyskoczyło. Postaram się dodać go jeszcze DZIŚ późnym wieczorem♥

      Usuń
  100. świetny blog! :*
    nominuję Cię do Liebster Award! :*

    OdpowiedzUsuń
  101. świetny blog ! :D
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://madame-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Naprawdę ciekawy blog, jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać częściej ^^
    Czekam na następny post ; **

    OdpowiedzUsuń
  103. Super blog i ciekawe posty , zapraszam do mnie na
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ . -.-

    OdpowiedzUsuń
  104. Tinychat już o 16.30 (ew. o 17), jak masz ochotę wpaść -zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. też mam w kosmetyczce różaną bebe ;d

    OdpowiedzUsuń
  106. Krem under twenty jest prześwietny wszystkiego się pozbędzie w 2-3 dni ;d Ja do tego używam toniku, a teraz jeszcze żelu do twarzy z under twenty i jak najbardziej polecam moja skóra zmieniła się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.