player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Leżing

15 lutego 2013

Leżing

Cześć! Teraz coraz częściej staram się do Was pisać, mimo, że jest to również coraz trudniejsze. Do szkoły chodzę na wyrywki, czuję się, jakbym umierała, hah. Mam zły humor, gorączkuje, bóle brzucha. Ta zła aura mnie prześladuje. Obiecałam Sobie, że następny tydzień MUSI być lepszy! Dziś mam Wam dwie rzeczy do zakomunikowania:) Pierwszą, jest promocja strony mojej przyjaciółki. To dziewczyna mieszkająca w Niemczech, z talentem do fotografowania. Robi dobre zdjęcia i warto je śledzić. Prowadzi stronę na facebooku, na którą serdecznie zapraszam: Veronica Rey Photography oraz jej Photobloga. Kolejna rzecz, to listy. Nie sądziłam, że tak dużo z Was zechce do mnie napisać! Bardzo mnie to cieszy:), jednak powoli nie nadążam za odpisywaniem Wam. Zostało mi parę czekających na swoją kolej listów, za co przepraszam i obiecują, że już w ten poniedziałek pobiegnę na pocztę i je wyślę! Liczę, na Waszą cierpliwość.

Jakie macie plany na weekend?

71 komentarzy:

  1. plany na weekend? leeeżing :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje palny na weekend są takie: odsypianie, spanie, odsypianie, spanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze poobserwuję tą twoją koleżankę :P Plany ? Leniuchowanie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany to stok i basen :D
    Udanego weekednu ;*
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje plany to : spacer z psem, nauka, obejrzenie filmów :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Duuuużo nauki! A jutro jeszcze jakaś imprezka rodzinna. No i rano olimpiada. W niedzielę nauka. Niech już lepiej będzie po tym weekendzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci zdrowia. :* Moje plany - narty! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Planów nie mam, ale coś się do jutra wymyśli ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wybieram się na urodziny kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog!

    zapraszam do siebie!

    www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  11. może jutro pojadę na jakieś zakupy. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam za ciekawych planów, przez cały weekend będę się uczyła na sprawdziany bo w następnym tygodniu będę miała ich pełno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie mam planów. Pewnie będę leniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzisiaj byłam w kinie na Piękne Istoty *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno trening, a potem coś się wymyśli, przy okazji życzę ci miłego weekendu :):)
    Bardzo ładny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. planów nie mam, okaże się "w praniu". ;)
    leżing to piękny sport! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. plany na weekend takie jak cały tydzień- odpoczynek ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne, magiczne i mają duszę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. leniuchowanie - muszę skorzystać z ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sobotę poświęcę na sprzątanie pokoju(czego dawno nie robiłam) haha i nauką, a w niedziele do kina na "niemożliwe" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kuruj się ;))

    Buziaki :*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie odpoczynek i nauka :/

    Zapraszam do mnie: liczę na komentarz :)
    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie mam planów na weekend ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. jak narazie zero planów na weekend. ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz z tego co spojrzałam.. To jej photoblog jest tu:
    http://www.photoblog.pl/absyntia/
    bo zmieniła photobloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee. Musiałaś ją z kimś pomylić:)

      Usuń
  26. Bardzo fajny blog ;)
    zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Natrafiłam na Twój blog zupełnie przypadkiem. Jest genialny! Jesteś wspaniała, Twoje teksty są bardzo ładnie i poprawnie napisane. Piękne zdjęcia i grafika bloga, jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Gdybym Cię nie zaobserwowała, żałowałabym przez długi czas...
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeteś bardzo ciekawą ,sympatyczną osobą .Bardzo podoba mi się twój blog *.* Będę wpadać częściej .Obserwuję i liczę ,że też to zrobisz jeśli ci się spodoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie mam planów na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam żadnych planów nie mam :)
    weekend jak zawsze chyba że się wyjdzie gdzieś do lasuu :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. plany na weekend ? nauka ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na pewno będę się uczyła ;c
    Bardzo ładne robi zdjęcia Twoja koleżanka ;3
    Oj bym chciała mieć chociaż weekend wolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam całymi dniami leżeć i nic nie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja nie mam w ogóle czasu, żeby porządnie na tyłku usiąść :c

    OdpowiedzUsuń
  35. Bede sie uczyc :/



    Nowy post, zapraszam do skomentowana : www.alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. weekend ? słodkie lenistwo :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Lezing *-*
    oo ja chyba jade na miasto z kolezanka w niedziele troche nauki ;cc

    OdpowiedzUsuń
  38. a w wekeend bede odpoczywać i może basen :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Planuję w weekend świętować urodziny mamy i pojechać kupić prezent na urodziny dla koleżanki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bd leżeć w łóżku, palic papierosy i ogarniac interent c:
    czyli jednym słowem nic c:
    to Pink Floyd - Interstellar Overdrive <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja pewnie gdzieś wyjdę w przyjaciółką , na jakieś zdjęcia ; )
    Obserwuję i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Pamiętaj, że będzie lepiej. Sama mam takie wahania nastrojów :((
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie planuje sobie weekendów, raczej spędzam je spontanicznie :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaobserwuje kolezanke na photoblogu :D
    ja co do weekendu to nie wiem za duzo.

    OdpowiedzUsuń
  45. wpadne na jej stronki :P Co do weekendu to leżing :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz naprawdę świetny wygląd ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja pewnie pójdę do koleżanki po lekcje, bo mnie wczoraj nie było, a potem do dziadków na wieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. mam zamiar wreszcie wyzdrowieć ._.

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że masz wielu fanów swojego bloga, i w sumie się nie dziwię, bo z tego co przejrzałam piszesz bardzo fajnie. Ja jestem na tej stronie właściwie nowa i dopiero ją poznaję, ale mam nadzieję, że uda mi się bloga rozkręcić tak jak ty swojego :)
    Na strony twojej koleżanki zaraz wpadnę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny blog <3
    oczywiście obserwuję i liczę na wzajemność ♥
    (oczywiście jeśli ci się spodoba )
    marta51.blogspot.com

    napewno jeszcze wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
  51. zdrowiej zdrowiej !
    piękny blog a szczególnie zdjęcia aż dodam sobie do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. jaki masz telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że jeden anonim się na mnie uparł:) Już kiedyś pod pewnym postem zaspamowały mnie pytania o mój laptop, lustrzankę, sprzęt, telefon, wartościowe rzeczy. Wybaczcie, ale niepokoi i irytuje mnie to, nie udzielam już odpowiedzi na te pytania.

      Usuń
  53. hmm.plany na weekend pewnie nauka i spedzenia czasu przy kompie;p

    OdpowiedzUsuń
  54. W weekend spędzam czas z chłopakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. W weekend zamierzam zrobić opierdaling ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. w weekend zamierzam się poobijać troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  57. zdrowia i pozytywnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszcze Ci ze mieszkasz krk :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ach, ja ja bym została w tak przytulnym łóżeczku do wakacji. To nie, jutro do szkoły, koniec ferii :(
    Zazdroszczę mieszkania w Krakowie. Kocham to miasto całym sercem :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog ,będę tu wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.