player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Ciasteczka

13 lutego 2013

Ciasteczka

Tytuł taki prosty, ale jaki smaczny! Dziś, podobnie jak wczoraj, przesiedzę cały dzień w domu. Ostatnio cała podminowana jestem. Nie wiem, czy zwalić winę na zimę. Jak wcześniej nie brzuch, to teraz zwichnięty nadgarstek. Jednak.. nuda dodaje kreatywności! Zabrałam się wczoraj po południu, za robienie ciasteczek. Chętnie podzieliłabym się przepisem, lecz to nasza słodka, rodzinna tajemnica. Znów muszę Wam pozostawić jedynie smak w ustach.. :)

97 komentarzy:

  1. Ojaa, ale pycha ciacha <3
    Zwichnięty nadgarstek? Współczuję, też to przechodziłam -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowanie :) szkoda że nie ma przewpisu bo z pewnością bym się skusiła ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomo.. zrobiłaś mi smakaa . ; )
    Na pewno pyszne były . ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany,jakie pyszności ! ;) szkoda ,że nie możesz ujawnić tej tajemnicy ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mocno kakaowe, tak jak lubię najbardzij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądaja z pewnością pyszne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... Już mi ślinka cieknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają naprawdę smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo mniam :D

    Zapraszam do mnie
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie podzielisz, bo miałabym ochotę je spróbować :D Ale jak tajemnica to cóż poradzić ? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio ciągle mam ochotę na słodycze, więc chętnie zjadałbym takie ciasteczka : D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smacznie wyglądają! Daj jedno *-*
    palę :'c

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie dobre... ;)
    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniaaam....jejciu ale bym zjadła takie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniaaaam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak napisałaś, że przepis to rodzinna tajemnica to jeszcze bardziej narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3




    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniaaaam, ale pysznie wyglądają! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. jedyne co mam teraz w głowie: zjeść ciasta, zjeść ciastka, zjeść ciastka *___*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam ale smacznie wyglądaja!
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm, wyglądają przepysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. palce lizać :) też powinnam się brać za wypieki na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam . Om Om Om . To ja poproszę ciastko <.<

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że nie podałaś przepisu, bo chętnie bym coś takiego upiekła. <3
    będę cię obserwować, liczę, że zrobisz to samo.

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądają bosko! *-*
    podzielisz się przepisem? ;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przeczytałaś treści postu:) Wspomniałam, że przepis to rodzinna tajemnica:)

      Usuń
  29. świetnie wyglądają te ciach ...w klimacie jutrzejszych walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Az mi sie ciastek zachcialo!

    Zapraszam do mnie na Walentynkowe Makijaze:
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    http://klaudiamayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pyszności! Jak apetycznie wyglądają..:-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bo to zerówki , a ja mam wadę wzroku i noszę inne.

    OdpowiedzUsuń
  33. MM pysznie wyglądają :) Śliczne zdjęcia :) Ostrość niesamowita.
    Mam pytanie. Jak zrobiłaś, że zdjęcia komentujących są okrągłe ?? Proszę odpisz mi na e-mail. karo534@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ale pyszności wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o jejku jak smakowicie wyglądają <33

    OdpowiedzUsuń
  36. o jaaaaaaaaaaaa, ale pyszności *o*

    OdpowiedzUsuń
  37. ale smacznie wyglądają i jeszcze w kształcie serc :f

    OdpowiedzUsuń
  38. jasne, więc na końcu dziewczyna znalazła pracę i nie ma z kim zostawić dziecka, więc zostawia je w torbie w schowku na pkp, chyba, no w jakimś tam tunelu podziemnym, napisała sms do chłopaka, aby po nie przyszedł, on przychodzi, otwiera szafke,a dziecko nie zyje, udusiło sie. dziewczyna trafia do więzienia, chłopak ja odwiedza, a ona do niego, ze chce następne dziecko i zaczynają uprawiać seks. no c:

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że moja przyszłość będzie związana z moją pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  40. napisy do mnie na wid+gecie to ci pomogę ze współpracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zjechać na sam dół naszego bloga i tam jest takie okienko z napisem wid'get musisz z niego skorzystać, napisać hej czy coś :) To tak jakby pisanie przez gadu-gadu :)

      Usuń
  41. Dlaczego one tak genialnie wyglądają?! Szkoda, że to rodzinny przepis :(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mmmm :D. Jak pysznie wyglądają ! :))
    Gdybyś kiedyś zechciała zmienić zdanie i udostępnić przepis daj znać :D.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale przepysznie wyglądają! :)
    Ja też dzisiaj piekę ciasteczka, ale mają trochę inną recepturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mmmm...ale bym zjadła takie ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ooooo z chęcią bym takich pojadła <3

    OdpowiedzUsuń
  46. przepysznie to wygląda, skąd komentarz ":O" u mnie?:D będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądają świetnie ;) jadłabym

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie piekłam ciach, wstyd;).

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak cudownie wyglądają! <3 Pewnie smakują jeszcze lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  50. ciasteczka wyglądają prześlicznie ! takie serducha pewnie też nieziemsko smakują ;)
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. mmmmmm, cudownie wygląda :)

    http://cristinesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham Twojego bloga, interesujonco piszesz, pozdrawiam i zapraszam do mnie:****

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jak byłam malutką dziewczynką i zbierałam czasopisma typu " Barbie " znalazłam właśnie w gazetce o tym samym tytule przepis na ciasteczka. Do tej pory trzymam ten wyrwany z gazetki skrawek papieru na górnej półce szafki w kuchni i kiedy najdzie mnie i moją mamę ochota na " nasze " ciasteczka wyciągamy ten oto przepisik. :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Omnomnomn ^^
    Ja dziś z mamą robiłam ciasteczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Pychooota :):)
    Proszę daj mi kawałeczek wyglądają przepysznie :):**

    OdpowiedzUsuń
  56. O jeju ale pysznie wyglądają :)
    mam nadzieje ze kiedys dodasz przepis

    OdpowiedzUsuń
  57. pysznie wyggglada ;dd

    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.