player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Aż mi brzuch pęknie!

8 lutego 2013

Aż mi brzuch pęknie!

Ostatnio mam bardzo ciężkie dni. Od dłuższego czasu zaniedbuję bloga, aż wstyd się przyznać. Przez krótki czas sporo się zmieniłam. Zaczęłam się uczyć (:o), dużo jem, a ostatnimi czasy często mnie boli brzuch.. Dziś nie było mnie przez to w szkole. Na szczęście zaczyna się weekend, mam zamiar sporo odpocząć. Oprócz jutrzejszych zakupów, nic konkretnego nie planuję. Chcę Sb kupić nowe buty do szkoły, a przy okazji naciągnąć tatę jeszcze na coś ładnego, jeżeli znajdę:) Na pewno się tym podzielę na blogu! No a właśnie, o co chodzi z tytułem postu? Chciałam Wam tylko narobić smaka!:) Wczoraj był tłusty czwartek i najadłam się całkowicie, tylko z małym szczegółem, donutami! Uwielbiam te małe, polane czekoladą pączki! A teraz czekają na mnie dwa B-smarty, mmm!

89 komentarzy:

  1. Mniam, mniam! ale smaka robisz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm , aż się głodna zrobiłam ;*
    Wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się wczoraj aż za bardzo objadłam pączkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhmmm zjadłabym B-smarta :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nic po prostu taka minka mi się podoba , twój blog jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  6. aż pójdę coś zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam. <33
    Ja się strasznie najadłam wczoraaj :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym taką niezdrową żywność, bo już dłuuuugi czas nie jadłam takich rzeczy ;D
    Tłusty Czwartek jest raz w roku więc trzeba się najeść! :3
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja o dziwo zjadłam wczoraj tylko pół pączka ;o to do mnie wręcz nie podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. mm pyszności <3
    A ja dzisiaj jadłam B-smarta ;3
    Podoba mi się twój blog dodaję do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam. Ja też wczoraj wcinałam donuty :)

    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Donuty często poprawiają mi humor ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dodawaj takich zdjęć! Smaku mi robisz :C
    ♥ - Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mhhhhm..♥
    Zapraszam;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiece opychanie, która z nas tego nie uwielbia? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko ochotę na jedzenie mi narobiłaś. ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. donaty! <3 moja miłość, zdecydowanie.
    a propo - mam tak samo jak Ty. nauka, zaniedbanie bloga, wpierdalanie non stop ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też się objadłam tymi pączkami że ohhh :D
    powiem ci że to coś na zdjęciu wygląda jak robaki XD przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. co z tą twoją lustrzanką? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje plany przesunęły się w czasie, wspominałam o tym już wcześniej. Teraz zwłaszcza nie mam na to chwili. Kiedy będzie - dam znać.

      Usuń
  20. zgłodniałam choć przed chwilką jadłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam.. frytki <33

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak pomyślę o takim niezdrowym jedzeniu to aż ciarki przechodzą mnie po plecach . Przez moje bóle brzucha wręcz znienawidziłam takie jedzenie i widze ile złego ono robi :) No ale mimo wszystko smacznego !: D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłaś mi ogromnego smaka na frytki ;)
    Ja też ostatnio coś dużo jem XD

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie w KFC to nie dobrze się dzieje ostatnio, to tam nie jadam.
    apetycznie wyglądają te frytki

    OdpowiedzUsuń
  25. cokolwiek jest na tym zdjęciu wygląda smacznie i chcę to zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma to jak b-smart:)
    zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. nie tknęłam nawet jednego pączka. głupio się przyznać, ale zapomniałam całkowicie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dzisiaj objadłam się jeszcze bardziej niż w czwartek :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm... <3
    Aż mi się jeść zachciało :P

    OdpowiedzUsuń
  30. skoro cię brzuch boli to nie powinnaś jeść takich rzeczy. Oczywiście to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja przez chorobe kompletnie nie mam apetytu ;<

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog :3 będe wpadać :P

    OdpowiedzUsuń
  33. mniamuś *u*
    jaką masz lustrzanke?

    OdpowiedzUsuń
  34. oj i ja sobie pojadłam w czwartek :) ale trudno żeby nie..

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej ;) Mam nowego posta, zapraszam! : ] ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakupy z tatą są najlepsze haha :D
    mniaaam!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. B-smatry sa pyszne ;p jeżeli chcesz to wpadaj do mnie, wiem że zostawiłas link pod prologiem, wkrótce ukaże się więcej ;p obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  38. potrzebowałam jakiejś zmiany na blogu, szkoda że nie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam <3 Może będziemy obserwować siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  40. Użyłam tego kodu: h3.post-title, .comments {text-shadow: 1px 1px 5px}

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  42. eeee? czemu szkoda? dziwne podejście do ludzi masz, którzy kupują w sh.

    OdpowiedzUsuń
  43. też się ostatnio zmieniłam, ale nieco inaczej ;)
    oj nie udało Ci się w moim przypadku ;d nie jem takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo kaloryczna pyszota <33

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja prawie ostatnio nic nie jem, a burzch mi pęka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :) zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu! :)Do wygrania są bardzo fajne modowe akcesoria + kosmetyki :) także warto :) ZAPRASZAM :)

    Oczywiście jeśli ktoś inny ma ochote wziąć udział to także jak najbardziej zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mmmmm też bym sobie zjadła B-smart'a :3
    Świetny blog obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Donuty = mniaaaam <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana najlepiej osobną notke, ponieważ już 2 osoby to zrobiły także nie mogę teraz zmienić warunków.... tak jak napisałam dopiero 2 osoby się zgłosiły także jest duże prawdopodobieństwo wygrania :* zapraszam :) i masz racje bransoletka jest świetna sama sobie ją też kupiłam hehe

    OdpowiedzUsuń
  50. No to oby ten brzuch już nie bolał :)
    Mniam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Prowadzisz bardzo fajne i zadbanego bloga, a co do tych małych pączków to też je uwielbiam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. No to widzę całkiem smacznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ladny i fajy post! fajny blog bede cie odwiedzac! <#333

    OdpowiedzUsuń
  54. EJ ! Przez cb zglodnielam ; c masz swietny wyglad bloga !Zapraszam do mnie jestem nienormalna 12 latka < niedlugo 13 > mieszkajaca w Norwegi prowadzaca bloga jukaandfashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tłusty czwartek to z jednej strony mój ulubiony dzień - bo można zjeść przepyszne pączusie ;) Z drugiej strony ten dzień jest strasznie grzeszny dla ludzi, którzy mają dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. FRYTASKI!:) ŚWIETNIE NAPISANE? :) JA NAJBARDZIEJ!

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :-)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej nie wiem czy kojarzysz ale prowadziłam kiedyś bloga pod podobną nazwą która jest teraz :). Chciałam cię poinformować że zmieniłam bloga i mam teraz nowego więc zapraszam na niego + obserwuję i licze na rewanż :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. zdjęcia na prawdę wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hah, to zdjęcie wygląda mistycznie. XD

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.