player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Śpiąca

7 stycznia 2013

Śpiąca

To już pewne. Dopadło mnie noworoczne lenistwo. Ostatnio nie mam na nic ochoty. Oceny na koniec już wystawione, więc i mój zapał do nauki nieco się rozluźnił, mimo, że pracujemy już na nowy semestr. Nie kryję mojego zażenowania wynikami w szkole. Jest dużo gorzej niż w ubiegłym roku, a już wtedy, było źle. Mam nadzieję, że moje nastawienie do nauki szybko się zmieni i w końcu zacznę już uczyć. Nie wiem co się w tym 2013 r. ze mną dzieje! Nagle wszystko się zmieniło. Rzadziej bywam w domu, inaczej się odżywiam i przede wszystkim zaczęłam czytać książki! Zawsze nienawidziłam czytać, jednak skusiłam się na książkę, która była inspiracją do jednego z moich ulubionych filmów, mianowicie: Trzy metry nad niebem. Zdecydowanie różni się ona od filmu, mimo to jest równie dobra! Federico Moccia to dobry oraz bezpośredni pisarz, polecam. Teraz pewnie przygotuję się na jutro i od razu będę czytać.

A Wy jak spędzacie ostatnie dni?

67 komentarzy:

  1. Ja mam coś innego , ale podobnego . Mnie złapało mega lenistwo CAŁO ROCZNE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh. Mnie dopadło lenistwo na naukę :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony film ♥ Trzy Metry nad Niebem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ostatnio ogarnęło lenistwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też dopada lenistwo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nic w sobie nie zauważyłam ;)
    Jka zrobiłaś wygląd bloga ?? w sensie ten pasek z boku i wgl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to z dużą pomocą bloggerek i internetu;)

      Usuń
  7. U mnie lenistwo to normalka, jednak moje (jedno z wielu) postanowienie noworoczne to być mniej leniwa. :D
    -------------------------------------
    http://nattash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również kocham czytać♥ Zapraszam również na mojego bloga http://goldenmoustache.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cztery metry nad niebem, byczes. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też z nauką gorzej niż w zeszłym roku, mów wewnętrzny leń triumfuje.
    Lubię twój styl pisania, jest świetny !
    zapraszam:)
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to samo jeśli chodzi o oceny, rok temu miałam 4.2, a teraz 3.9(?) masakra, mam ochotę się uczyć, ale jak jestem na lekcji to cały zapał opada... xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem gorzej jak leń :d także nie martw się nie tylko ty : )

    OdpowiedzUsuń
  13. CHYBA KAŻDEGO W KOŃCU DOPADNIE LENISTWO ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam "Trzy metry nad niebem" <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo słyszałam o tej książce, o filmie też. Obydwie rzeczy zamierzam przeczytać/obejrzeć. :)
    Mnie też ostatnio dopada troche lenistwo, a najbardziej z rana ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też dopadło tylko czekam na kolejne święta bo ferii niestety na studiach sie nie ma :(( bardzo podoba mi sie twój blog :) informuj mnie o nowych notkach :D
    jednak nie trafisz do mnie (chyba) bez linku, pozwalam sobie wkleić a już kolejnym razem gdy bd u ciebie już go nie wkleję :D http://diamond-sparkle.blogspot.com pozdrawiam i sorry :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym nowym roku zaczęłam pracować nad sobą. Jak to robię? Narazie staram się osiągnąć wszystkie postanowienia noworoczne, a później się zobaczy xd

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie dopiero 15 wystawią oceny wiec masz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja jestem chora:/ ugh. więc również się lenie;P pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zaczęłam 2013 rok...leniwie. ;d
    i chyba caaały ten rok będzie leniwy xd.

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba normalne, ja również na nic nie mam ochoty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog:)
    Zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chce dużo zdjęć Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam wystawienie ocen za tydzień więc muszę jakoś dychać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne bransoletki, biorę udział w konkursie u Bartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. łał fajny blog :) odwiedzisz skomentujesz? *.*
    zapraszam też do mnie
    http://pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam bark sił na cokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, znam ten stan... ja teraz ciągle śpie i najchętniej bym została w tym łóżku do wiosny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki świetny blog, cieszę się że na niego trafiłam! :D obserwuję oczywiście ;D

    zapraszam również do siebie na cassieannalea.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny obrazek ;D
    hmm zmęczenie nas dopada przez tą ciemnotę na dworze ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Głowa do góry, jak się postarasz na koniec roku będziesz z siebie bardzo dumna. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio zasypiam po 19 i wstaję koło 5 :/ W dzień trochę ćwiczę i bloguję :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie wiem jak spędzę te dni.
    A zmęczony to chyba każdy jest tą pogodą :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tylko siedze przed kompem i marnuje swoj czas;p zamiast podbijac swiat hehe

    OdpowiedzUsuń
  36. 3 metry nad niebem ,lubię ten film ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny wygląd bloga ;)
    Zapraszam na wczorajszą notkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. już masz wystawione oceny? ja dopiero 29 :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam w szkole urwanie glowy, 1 gimnazjum a 5 sprawdzianów, 3 kartkówki, projekt, opowiadanie i recenzja. Trudna ta nauka...
    Świetny blog! Powodzenia w szkole i przesyłam linka do bloga: http://toguiturblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzy metry nad niebem - genialny film :)

    OdpowiedzUsuń
  41. trochę błędnie to zinterpretowałaś. w sh kupuję od kilku lat, bo lubię, są tam rzeczy oryginalne, i czasem niespotykane w sklepach w Polsce. W sumie dzięki temu mogę sobie pozwolić na zakup np emu czy obiektywów do aparatu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobno ludzie zmieniają się co 7 lat. Też kiedyś nie znosiłam czytać, ale z biegiem czasu mi się to odmieniło i teraz nie mogę żyć bez książek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzy metry nad niebem! kochamkocham*.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Trzy metry nad niebem <3
    Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No widzisz..u mnie w 2013 roku również dużo rzeczy się zmieniło, mimo że to dopiero początek roku :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też uwielbiam ten film, ale wlasnie slyszalam, ze ksiazka jest inna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam film, ale nie mogę znaleźć książki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu ją znaleźć:) Np. na allegro czy w Empiku.

      Usuń
  48. Ja tak samo nie mam na nic ochoty , mam nadzieję że po feriach będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam "Trzy metry nad niebem" :)

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie też już wystawione oceny :p

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam 3 metry nad niebem nie wiedziałam że jest do Tego książka ;D
    dziękuje za miły komentarz i co do Twego pytania już jest nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak to robisz, że masz taki świetny blog ;)??

    Korzystając z okazji zapraszam na mojego bloga. Sama robię kokardki, śpiewam, pstrykam fotki, kocham piękno i pragnę uwieczniać je na zdjęcia...no i Kocham KOTY ;)

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne zdjęcie ;) wspaniały blog ;) Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.