player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Ścieżka nad ziemią

16 stycznia 2013

Ścieżka nad ziemią

Jest już 1 w nocy, a ja dalej przeglądam internet, w nadziei, że znajdę coś ciekawego. W końcu trafiłam interesujący temat. A oto i moje znalezisko! Zupełnie nie wiem, jak je nazwać. Na zdjęciu widać ogromną skałę (?), wysoko ponad ziemią, co można stwierdzić po oddalonych zarysach gór, drzew (?). A tuż przy tym kolejna, dziwna "rzecz". Droga, ścieżka, jakkolwiek to nazwać, cała ze szkła przeźroczystego. Teoretycznie banalne, jednak nasz mózg odbiera to w sposób chaotyczny. Widząc odległość pomiędzy ziemią, a naszymi stopami, mimowolnie zaczynamy szukać obiektu, który zapewni nam potencjalne bezpieczeństwo, co sprawia, że przejście przez taką drogę na pewno nie będzie, jak na porządku dziennym:) Z moim lękiem wysokości, nigdy nie odważyłabym się przejść tamtędy! Choć, na pewno są osoby, które nie odmówiłyby Sb takiej wyprawy.
Co o tym sądzicie?

129 komentarzy:

  1. ja bym tam chyba umarła ze strachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, blog świetny, więc oczywiście obserwuję...
    Co do ścieżki - mam lekkiego stracha, ale chętnie bym się nią przeszła... z tą osobą, tą jedyną (bezpieczna w jego obezności), hah... wzięło mi się na romantyzm i zadumę... nie ma to jak marzenia o 7. nad ranem (w - moje - ferie :) )
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sprbowała, raz się żyje ! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz może gdzie to się znajduję, właśnie mnie natchnęłaś co do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Ja chętnie wybrałabym się na taką ścieżkę, to musiało być niesamowite:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam lęku wysokości ale raczej nie skusiłabym się na przejście tą ścieżką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam lęk wysokości, ale taką ścieżką przejść się muszę! ;)

    kolorowa-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak nic wybrałabym się na taki spacerek. Adrenalinka skoczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :)
    JA bym chyba spróbowała, to przez moją ciekawość ;p

    Wiem, że możesz to odebrać za SPAM, ale proszę:
    Mniej serce i pomóż zwierzakom:
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/01/pomoz-okaz-serce.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała przejść taką ścieżką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pamiętam gdzie to było, ale na szczycie tej góry, co ta Azjatka na nią wchodzi, jest restauracja dla odważnych i jeśli przeszłaś ten szklany chodnik < on ma parę km po górę i trzeba się gdzieś tam jeszcze wspinać> to za darmo można tam jeść i znaleźć nocleg
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam lęk wysokosci, więc raczej nie odważyłabym się przejść po takiej ścieżce : )

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy bym przez takie coś nie przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja umierałam wychodząc na jakąś kościelną wieżę po takich kratowych schodach, ale w sumie chętnie bym i tam przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypuszczam, że bym tak poszła. Przecież wszystkiego trzeba kiedyś spróbować :)

    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam, super by było spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam uważam, że lepiej by zrobić z tego via ferratę... (z niemieckiego klettersteig):)
    Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym spróbowała a co mi tam ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, rewelacyjne, chciałabym tam być :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie chciałabym się znaleźć na tej ścieżce, pewnie umarłabym ze strachu ;d
    ale z drugiej strony uważam, że przejście po takiej niezwykłej ścieżce musi być niesamowitym przeżyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobne doświadczenia miałam w naszych Tatrach. Mózg zaczyna świrować :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie bym przeszła,ale na początku bym się wahała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj, nie wiem czy bym się odważyła! O_o

    OdpowiedzUsuń
  24. WZIĘŁAŚ TO OD ANKYL!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej chyba wiem, skąd co wzięłam;) Poza tym nie przypominam Sobie, by Ankyl coś takiego dodała, a jeśli tak, to poproszę o link:)

      Usuń
  25. ja bym po takim chodziła :D pomimo mojego lęku wysokości :P

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm, nie mam lęku wysokości, ale bałabym się po tym przejść xD

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym chyba sie za bardzo bała :c

    OdpowiedzUsuń
  28. jol ziomus ;d chetnie bym sie przeszla ;D uwielbiam skoki adrenaliny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ankyl napisała?

      Usuń
    2. Przypadkiem usunęłam, jeśli wie ktoś jak odwrócić to jestem otwarta na pomoc;))

      Pytałam jej na blogu, bo pewien anonim osądził mnie o to, że odgapiłam od niej post i spytałam, czy miała kiedykolwiek taki.

      Usuń
    3. i co odpowiedziała?

      Usuń
    4. Że dodała coś podobnego, ale już daaawnooo.

      Usuń
  30. podziwiam ludzi,którzy chodzą środkiem O.o
    dostałabym zawału ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko! Ja bym sie bała, ale bym przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow. Nie weszłabym tam . !
    Mam lęk wysokości xd.
    ` zajrzyj : miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. w życiu bym tam nie poszła :o

    OdpowiedzUsuń
  34. mm, chciałabym tam przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne. ;)
    http://rozowy-pomponik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym przejść po czymś takim *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. ja myślę, że to trochę straszne ale z drugiej strony fascynujące, a wiadomo dokładnie gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  38. nie ma mowy żebym tam poszła! ja mam lęk wysokości i na normalnych ścieżkach w górach mam problemy a co dopiero na takiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja bardzo chciałabym przejść się takim czymś ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja właśnie lubię adrenalinę i bym się chętnie przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bym się chyba odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. widziałam to zdjęcie na fb xd .
    bałabym się po czymś takim przejść xd
    zapraszam do mnie na konkurs : http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świat z góry .
    Pewnie cudowne wrażenia , troszkę adrenaliny ale zauroczenia tym ..

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. i co tata kupił ci dzisiaj lustrzanke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Dziś nie znalazłam na to chwili:/ Cały czas chodziliśmy po sklepach spożywczych po jedzenie na drogę itp. i trochę nam zeszło.

      Usuń
    2. to kiedy kupujesz?

      Usuń
    3. Jutro na pewno nie zdążę, więc pewnie dopiero po wyjeździe.. -_- Czym jestem zażenowana, bo będę musiała Sb radzić z moją cyfrówką, grr.

      Usuń
  45. Ja się strasznie boję wychylać przez balkon (4 piętro).
    Ale już widziałam gdzieś ten obrazek i szczerze ci powiem ,że mam na taką przygodę ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja bałabym się przejść po czymś takim! XD

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nigdy w życiu bym się na to nie odważyła! :O

    OdpowiedzUsuń
  49. Bałabym się jak cholera, ale chciałabym się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym przejść po tym. Ale zapewne bym miała troche stracha. ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. widziałam to juz jakis czas temu i stwierdziłam wtedy, że chyba bym na to nie weszła, a nawet jakbym weszła to na bank pode mną by się zarwało! :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzałam to już ;p... Musi to być ciekawe przeżycie ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. To jest świetne, chciałabym kiedyś coś takiego przeżyć :D
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szłabym :D Ale tu się pozmieniało :) Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zdecydowanie chętnie bym przeżyła coś takiego, lubię adrenalinę ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. moja koleżanka ma tam zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. super, chciałabym tam pójść :DD

    OdpowiedzUsuń
  58. Amazing place.*_*
    Thanks,for your comment.
    Maybe follow each other????

    OdpowiedzUsuń
  59. marzę ♥
    nie wiem czy bym się odważyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Of course we can follow each other.:)
    Do you start with the follow???

    OdpowiedzUsuń
  61. chętnie bym się przeszła tą ścieżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie bym się tamtędy przeszła, ale i tak bym była przerażona! niezła adrenalina^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Niesamowite, ciekawa gdzie takie coś jest :)
    A jaka adrenalina :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ciekawe ! Sama bym się przeszła !

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam coś w rodzaju lęku wysokości, ale do opanowania ... a z wiekiem mi to już zupełnie przechodzi ... Jak dla mnie to musiało by być super doświadczenie :D Bardzo chętnie by spróbowała zmierzyć się z lękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne, chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  67. O NIE MASAKRA NIE PRZESZŁABYM!!!!!!!! AAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja z moim lękiem wysokości, nie przeszłabym !!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. ja bym bardzo chciała tak się przejść ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. hej ;) Nominowałam Twój blog na Liebster Blog :) zapraszam na mojego bloga po więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chyba bym umarła ze strachu gdybym miała po tym przejść... Nie mam lęku wysokości czy coś, ale wygląda to przerażająco z tej perspektywy, a co dopiero z perspektywy pani ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  72. moge wiedziec jaki szablon uzylas do wygladu? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia szablonu, tylko kodów HTML, a poza tym, niestety nie wiem, ponieważ nie ja go tworzyłam.

      Usuń
  73. Mimo że bym sie strasznie bała myśle ze przeszła bym po tym;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajne doświatczenie:)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ciekawe zdjecia..ja bym chyba nie przeszedl..

    OdpowiedzUsuń
  76. myślę, że dałabym radę :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdecydowanie poszłabym, choć serce waliło by mi jak szalone!

    OdpowiedzUsuń
  78. Chyba bym na to nie weszła :)
    śliczny wygląd :)
    też bym taki chciała, ale nie umiem zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  79. Ładne zdjęcie, ciekawy blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. ja też mam lęk wysokości i jak na to aptrzę to cały czas myślę,że to pewni się zawali jak będę szła xD

    OdpowiedzUsuń
  81. jaki masz model telefonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, i znów te pytania. Nie rozumiem, po co Wam to wiedzieć?

      Usuń
  82. ale swietne zdjecie, niesamowite:)obserwuje, zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Suer blog ;)
    zapraszam do mnie :]
    http://more-est-vita-mea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. ja bałabym sie że po takiej wyprawie bym miała zawał serca XD

    Zapraszam an blog Stylówka .

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja mam lęk wysokości ;((
    Zapraszam Cię Serdecznie na moje skromne progi ;)- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. szczerze to nie wiem, bo był prezentem, ale całkiem możliwe że w Media Markt;)

    OdpowiedzUsuń
  87. mamy internet bezprzewodowy z T-mobile:)

    OdpowiedzUsuń
  88. ja hm przeszłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja nie mam lęku wysokości , ale pewnie bym tam nie weszła !

    OdpowiedzUsuń
  90. chętnie bym się tamtędy przeszła *.*!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Pospacerowałabym taką ścieżką:) Świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  92. To napewno świetne miejsce tylko... czy ja bym dała radę tak iść ? :(((
    Z chłopakiem może.. Sama napewno nie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Wygląda przerażająco, ale poszłabym! :D ...chyba

    OdpowiedzUsuń
  94. Hm, z jednej strony bym poszła, a z drugiej doskonale wiem, że umarłabym ze strachu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.