player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Przygotowania

13 stycznia 2013

Przygotowania

Postanowione! Dziś z mamą w końcu zdecydowałyśmy się, na wyjazd do rodziny w Rzeszowie. Prawdopodobnie pojedziemy w piątek, a wrócimy w poniedziałek. A wiadomo, wyjazd = zakupy. Stworzyłam Sb już w głowie listę rzeczy, które planuję kupić przed wyjazdem. Mianowicie: (biały) futrzany koc,  tablet, lustrzanka oraz sportowa torba podróżna. Na zakupy te mam jedynie 5 dni, mam nadzieję, że zdążę! Wyjazd ma też pewne minusy. Mogę tam nie mieć internetu, czyli przez parę dni zaniedbam bloga.. Na pocieszenie, po powrocie pojawi się masa zdjęć! Zachęcam do śledzenia postów:)
PS: Przypominam o click!

216 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu !!!!!
    Wpadniesz do mnie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że wyjazd się uda
    pytanie o aparat proszę kierować do fotografa

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuję zaplanować na ten czas kilka postów:) miłego wyjazdu życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to fajne zakupy przedwyjazdowe... tablet? lustrzanka? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablet - Chcę zachować kontakt ze znajomymi. Nie jest mi właściwie bardzo potrzebny, ale fajnie by było coś takiego mieć;)
      Lustrzanka - Chcę mieć bardzo dobrej jakości zdjęcia, a babcię nie prędko odwiedzę, więc pamiątki muszą być dobrej jakości! ^^

      Usuń
  5. Ooo super! Ja dostalam tableta na urki i jestem zadowolona. Niedlugo odezwe sie na mailu i przepraszam, ale na fonie nie dziala mi wp.pl no i niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, ciekawe zakupy mogą być ; )

    Mogę wiedzieć, jak zrobiłaś taki wygląd bloga (szablon, może jakieś strony, które ci pomogły), rozumiem, że za pomocą html'u : )

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu ! I czekam na notke po powrocie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam dopiero w piątek, haha, do tego czasu jeszcze będzie notka, ale dziękuję. :D

      Usuń
  8. Udanego wyjazdu . ! : **
    zapraszam do mnie :
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Po wczorajszym dniu nie mam ochoty widzieć ich na oczy. :) Póki co wolę posiedzieć w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu.
    Polubiłam na fejsie Cb..
    Mam nadzieje, ż esie odwdzięzysz.. :p
    Pozdarwaim cieplutko. :p

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wyjazdu :) ..i wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spooore te zakupy się zapowiadają ;) udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych zakupów;)

    obecnie w Krakowie mieszkam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakuuuupy♥ Faje są takie wyjazdy bo to jakaś odskocznia od problemów itp.
    Obserwuję oczywiście♥

    OdpowiedzUsuń
  16. niezłe te zakupy jak na kilka dni. Nie lepiej laptopa zabrać zamiast kupować tablet? A cyfrówka nie wyatarczy? Tak według mnie ;)
    To podobał ci się bardziej tamten wygląd bloga? No cóż, czasem trzeba coś zmienić, aby nudno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablet będzie miał internet, w przeciwieństwie do laptopa;) A cyfrówka robi mi fatalne zdjęcia, jak widać. Sporo się muszę z nią namęczyć, by coś wyszło.

      Miło mi, że przeczytałaś cały post:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. no tak, bo kto nie lubi zakupów?!;>

    OdpowiedzUsuń
  19. tez bym chciała kupić sobie lustrzankę... :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    27. No to mam nadzieję że zrobisz post i pokarzesz zdjęcia ;)

      Usuń
    28. Podejrzewam, że te zdjęcia pojawią się dopiero po moim powrocie z Rzeszowa, ponieważ dzień przed wyjazdem raczej nie znajdę chwili na post.

      Usuń
    29. A skąd jesteś? A wcześniej nie dasz rady zrobić posta? ;c

      Usuń
    30. Jestem z Krakowa:)
      Postaram się zrobić wcześniej post, a jeżeli nie, to skoro mi się uda z tym tabletem, będę dodawać na bieżąco posty z wyjazdu:) Zobaczę jeszcze czy to wypali.

      Usuń
    31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Świetny blog. Bd tu częściej zaglądać, bo dodaję bloga do ulubionych ;) Mam pytanie. Jak zrobiłaś ten szablon bloga? Bo zauważyłam, że większość osób taki ma, a bardzo mi się podoba! Jeśli możesz to odpowiedź prześlij na: nataleta11@tlen.pl - Z góry dziękuję . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog...Zapraszam ponownie na mój..:D Dołączyłam do obserwatorów..:D Może tez mnie zaobserwujesz..:D

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo fajne pomysły :D jaką lustrzankę zamierzasz kupić ? :) miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny nagłówek :)

    nominowałam Twojego bloga do LIBSTER AWARD :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę , że zakupy udane ;) Miłego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Okej dobrze ;) Nie chcę kłótni żadnej ;))

    Całusy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na zdjęcia.
    Udanego wyjazdu ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeszów ! moje okolice ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Huhu odwiedzisz moje miasto :) Może gdzieś cię spotkam przy okazji haha :>

    OdpowiedzUsuń
  32. O zazdroszczę zakupów ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  33. też za niedługo wyjeżdżam, ale wątpię, że trafią się jakieś zakupy ;cc trochę dziura tam gdzie jade ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłego wyjazdu;)
    Przed wyjazdem pokażesz co sb kupiłaś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę bloga o modzie, więc dodawanie takich postów mnie nie interesuje. Jeśli jednak ten pomysł znajdzie poparcie u dużej grupki osób, pomyślę nad tym. ^^

      Usuń
    2. jestem za ;d

      Usuń
  35. udanego wyjazdu i zakupów oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego wyjazdu!:)
    Obserwuję.:P
    Może chcesz wziąść udział w rozdaniu u mnie? Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego ywjazdu, widzę że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. udanego wyjazdu i zakupów

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę więc udanego wyjazdu :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wyjazdu :)Również mam rodzinę w okolicach Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Udanego wyjazdu!:)
    Na pewno zdążysz z zakupami !:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Udanego wyjazdu życzę! OO, obkupiłaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Yep. Ten film jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. udanego wyjazdu i zakupów :3
    nie mogę doczekać się zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Udanych zakupów !
    zapraszam do siebie http://kino-strefa.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za obserwowanie ;* Ja również obserwuję + już dodałam go do ulubionych ;) Pytałaś mnie, jakiej firmy kupiłam tablet i w jakim punkcie ;D Otóż firma to PRESTIGIO i kupiłam go w Saturnie ;) Ale tak szczerze to się trochę zacina. Jeśli podróżujesz i chcesz tableta wziąć ze sobą to lepszy jest mały Samsung Galaxy Tab, który ma 7 cali i jest w takiej samej cenie. ;) a jeśli tak do zabawy i do domu to proponuję ok. 9,7 cali ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. miłego pobyty w Rzeszowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. udanego wyjazdu ! :)

    nowa notka jest już od wczoraj , miło że Ci się u mnie podoba :)
    zapraszam i pozdrawiam, Aieaa. ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne zakupy przedwyjazdowe, ja tablet dostałam na święta i bardzo go sobie chwalę<3
    u mnie też zawsze wyjazd równa się z zakupami ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego wyjazdu i super zakupów ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Omomommm ;3
    Miłego odpoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  52. no to czekamy na zdjęcia ! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zakupy♥ Chyba każdy je kocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Miłego wyjazdu i udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Udanego wyjazdu :) I czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, takie zakupy brzmia rewelacyjnie ;) wiem, ze pieniadze nie zawsze sa zrodlem szczescia, na przyklad, jak rodzice sie rozwodza... trzeba byc silnym niezaleznie od stanu portfela.

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny blog.
    Pozdrawiam i dziękuję za kometarz.
    Nieznajoma♥

    OdpowiedzUsuń
  58. hoho udanych zakupów i wyjazdu :>

    OdpowiedzUsuń
  59. dziękuję za miły komentarz :* ;)
    miłych zakupów ;)
    dołączyłam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. udanego wyjazdu!

    obserwuję i liczę na to samo u mnie ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Koniecznie pokaż zdjęcia po powrocie!

    ~Pozdrowionka, Jagoda :**

    OdpowiedzUsuń
  62. W takim razie udanych zakupów !

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dziękuje, Twój również ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ahh jak ja bym chetnie poszla sobie na zakupyy..! :)
    udanego wyjazdu zycze..! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. może kiedyś się odważę, na napisanie takiego listu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale Ci zazdroszczę :) Baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. no to powodzenia w zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  68. czekam na zdjęcia : D
    baw się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  69. Yes, follow each other. i follow yuo already. I wait for you in my blog

    OdpowiedzUsuń
  70. miłego wyjazdu i udanych zakupów :)
    + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Też bym chciała mieć tyle kasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, bez przesady. Jest niestety coś takiego w życiu, że gdy jedna rzecz się udaje, to druga nie wychodzi. Materialnie mam dobrze, ale druga strona świata mi się wali na głowę..

      Usuń
    2. A co się dzieje z tej drugiej strony? ;)

      Usuń
    3. Nie chcę o tym mówić publicznie. Prawdopodobnie w późniejszych postach to wyjaśnię..

      Usuń
    4. Ach rozumiem ;)
      A dokładnie to który jesteś rocznik?

      Usuń
    5. Oo fajnie ;)

      Usuń
  72. nie ukrywam że masz fajnie:D:D
    też bym chciała takie zakupki;p

    OdpowiedzUsuń
  73. Czyli jednak mnie zostawisz, Gnido ? :C :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Wow, lustrzanka i tablet w przeciągu tak krótkiego czasu? Zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. udanego wyjazdu *.* zazdroszczę zakupu lustrzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  76. miłoego wyjazdu i udanych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. uhuhuh, sephora, stradivarius *.* kocham te sklepy :3
    bardzo fajny blog! :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajnyy blog ! Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Miłego wyjazdu i udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  80. a uwielbiam Rzeszów...mmoje studenckie miasto, czesto tam wracam...udanych zakupow i wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  81. Udanego wyjazdu :) Oby zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ah.. uwielbiam taki widok jak jest na zdjeciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam nadzieję że zdążysz kupić te wszystkie rzeczy. Tablet ? hhmm ? jakiej firmy ? :)
    Tez marzę o nim ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do firmy, jeszcze się nie namyśliłam:) Pewnie bd kupować w salonie Orange, na umowę.

      Usuń
  88. Lubię zakupy. :D Lustrzanka. <3 Mogę sobie tylko pomarzyć. :P
    Udanych zakupów życzę. :P

    OdpowiedzUsuń
  89. radzę się tylko mocno zastanowić nad tą lustrzanką, modelem itp. bo nie powinien być to taki zaakup z "dnia na dzień" ;D

    OdpowiedzUsuń
  90. Udanego wyjazdu i zakupów !!!!!!!!!!

    Zapraszam Cię do mnie - DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Udanego wyjazdu !
    zapraszam do mnie na konkurs ! <3 : http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  97. Strasznie podoba mi się twój blog. ;)
    W szczególności kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale bardzo się cieszę i zostanę tu na dłużej i zaobserwuje :))
    czekam na post z lustrzanką!! :D

    OdpowiedzUsuń
  99. byłaś w sobotę a Mcdonaldzie na Floriańskiej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niedzielę* a bo myślałam, że Cię widziałam :)

      Usuń
  100. aaa też chce takie zakupy ;p
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  101. udanego wyjazdu:) mi też by się przydały takie porządne zakupy

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.