player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Niespodziewany zwrot akcji

18 stycznia 2013

Niespodziewany zwrot akcji

Zauważyłam, że los bawi się moimi uczuciami. Wczoraj miałam jechać - rano okazało się, że nie jadę - teraz jednak jadę! Manipuluję uczuciami wszystkich, za co Was przepraszam. Ostateczną decyzją już jest, że jadę i mam nadzieję, że to się nie zmieni:) Jutro mamy pociąg 12:06, a rano jeszcze muszę kupić jedzenie na drogę, dlatego na bloga wejdę dopiero we wtorek rano. Wieść o wyjeździe jeszcze chyba do końca do mnie nie dotarła. Jestem już prawie spakowana. Ciepłe swetry, szaliki i czapki przypominają mi o zimie, którą tak bardzo kocham! Tak więc, po tym "krótkim" pożegnaniu, chciałam i Wam życzyć mile spędzonych dni:)

PS: Pod poprzednim postem, pojawiło się wiele pytań o wykonanie, mojego szablonu bloga. Więc.. Nie jest on w całości moim dziełem. Dużo było pracy w HTML, jednak nie pamiętam konkretnych działań, ponieważ korzystałam przy tym z różnych stron.

110 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu !
    Zapraszam na konkurs
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/2013/01/konkurs.htmlq

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, los bywa przewrotny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że wygląd jest przyjemny dla oka. Słodki, niewinny z nutą romantyzmu.Ładnie. Naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bloga jest świetny. Ja na razie niestety nie potrafię zrobić takiego cudeńka.
    Sweterki są jedynym miłym aspektem zimy. I śliczny biały puch,szkoda że śnieg nie jest do tego ciepły.

    Życzę miłego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolego wyjazdu! Nie zamarznij!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. O;) Ja jestem z okolic Rzeszowa^^ Cieszę się, że wyjazd wypalił;) Dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wypoczywaj! :) je jeszcze tydzień muszę czekać na ferie :P
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Occhhh zazdroszczę wyjazdu <333


    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdu;))

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo wygląd jest super :)
    Szczęśliwie spędzonego czasu na wyjeździe :) no i pamiętaj, że los się często do nas uśmiecha
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu! :)
    Świetny wygląd bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu ;) Tak myślałam ,że pojedziesz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe ;]
    miły zwrot akcji ;))
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. milego wyjazdu i powodzenia :)


    http://thegirlonthehighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba Twój blog, te płatki śniegu są świetne :) Udanego wyjazdu
    Zapraszam do mnie, zbiór zdjęć z całego miesiąca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny wygląd, nie męczy człowieka, jest uroczy, ale nie przesadzony :D
    Udanego wyjazdu, na Podkarpaciu zawsze fajnie jest :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny blog, obserwuję ;D

    http://viliann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego wyjazdu! :)
    A blog jest super! Można pozazdrościć :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. udanego wyjazdu, ładne swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To udanego wyjazdu życzę ; )
    Fajne ciuszki ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje, Twój blog też jest suuuuuuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  22. no, widzisz. czasem się wszystko zmienia, miłego wyjazdu! ;D
    bardzo fajny wygląd bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. udanego wyjazdu! :) plisss zrób jakiś tutorial jak zrobić taki szablon *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. szablon naprawdę bardzo fajnie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego wyjazdu, obyś celebrowała każdą z chwil :) ładne zdjęci, bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego wyjazdu ! ;*
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obs za obs ? jak to zrobisz to napisz koment. a ja zrobię ten sam gest :*
    boski blog !

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana do Liebster Award . Więcej informacji znajdziesz tu :
    http://my6look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłego wyjazdu ;)
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłego wyjazdu :*
    Ja niestety muszę jeszcze sobie tydzień poczekać na swój jeśli wypali oczywiście....
    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
  31. udanego wyjazdu :>
    fajne sweterki : )

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wyjjazdu, ja właśnie wróciłam c;
    A szablon masz śliiczny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że wycieczka będzie udana.

    Zapraszam (kompletna zmiana bloga): http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczęśliwego wyjazdu!


    Może wpadniesz? Liczę na komentarz :3
    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nominowałam cie do liebster award

    OdpowiedzUsuń
  36. Milego wyjazdu i dobrej zabawy. ;-)

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne te ubranka ;)
    :] DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Udanego wyjazdu.:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wygląd bloga jest świetny ;D
    udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wyjazdu :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłego pobytu :* I śliczny wygląd bloga ;)
    + A u mnie nowy post - www.tanecznedusze.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award!
    Szczegóły znajdziesz tutaj http://girl-teen-life.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  43. To fajnie, że jednak okazało się, że jedziesz. Także miłego wyjazdu ;)
    A wygląd bloga rzeczywiście masz świetny. Szczególnie nagłówek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. miłego wyjazdu ^^

    wygląd naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  45. udanego wyjazdu, aaa no i ładny ten szablon masz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Udanego wyjazdu.
    Hm. rzeczy ta tym zdjęciu wyglądają obiecująco. Pokaż coś w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. miłego wyjazdu :)
    super blog *.*
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnego masz bloga :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  49. miłego wyjazdu :)
    /obserwuje i licze na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj, ja mam już dosyć tej zimy.;)
    Miłego wyjazdu.
    Pozdrawiam.
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo podoba mi się ten wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Los często się nami bawi. Bardzo to lubi, nie ma co. :)

    Miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A gdzie jedziesz, jeśli można spytać ?.

    OdpowiedzUsuń
  54. udanego wyjazdu! fajny masz tak w ogóle ten biały sweter w prawej kupce ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystkiego dobrego, i szczęśliwej podróży *_*
    polubiłam twój profil na Fb!

    pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo ładny, schludny wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Udanego wyjazdu! Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  58. więc udanego, niezapomnianego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Udanego wyjazdu ! I ja również uwielbiam liczi :) więc polecam ten przepis na babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Udanego wyjazdu. :) Oby życie przestało się Tobą bawić.

    OdpowiedzUsuń
  61. Mile spędzonego czasu! Świetny blog ;d
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Udanego wyjazdu ^^
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się wygląd Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Miłego pobytu <3

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Udanego wyjazdu życzę ;3
    Mile spędzonego tam czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. udanego wyjazdu ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. na moim blogu http://nahustawcezycia.blogspot.com/ pojawił się kolejny rozdział. Zapraszam, i przepraszam za spam :3

    OdpowiedzUsuń
  68. Przykro mi, że źle mnie zrozumiałaś... Szkoda, że tak pochopnie oceniasz. Jeżeli chcesz możesz mi polecić co zrobić, żeby nie... NABIJAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Usunęłam/nie akceptowałam, ponieważ nie chcę żadnych publicznych kłótni czy wywodów. Zrozumiałam, okej.Spróbuję więcej tego nie robić, ponieważ faktycznie masz rację :)

    PS. Miłego wyjazdu!!

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.